RECENZE: AVON PROFESSIONAL CONTOURING BEAUTY BOX

Krásnou neděli vám všem! Slíbila jsem nové značky na blogu a přicházím s novými značkami na blogu. V několika předešlých článcích jsem zmiňovala značku Avon a zmiňovala jsem se o ní vždy jako o katalogové značce, kterou musíte vždy objednávat přes někoho. Vyvedli jste mě ale z omylu a já díky vám zjistila, že značku si můžete objednat i sami na internetu a to bez jakékoliv avon lady, která by vám musela s nákupem pomáhat. Zabrousila jsem ze zvědavosti na e-shop, abych se podívala, jak objednávky fungují a samozřejmě to nedopadlo jinak, než že jsem měla plný košík kosmetiky, která mě na e-shopu zaujala. Abych byla upřímná, nikdy mě moc tahle značka nebrala. Sem tam se mi líbil nějaký produkt, ale většinou jsem nad ním jen mávla rukou a nepotřebovala jsem ho nutně hend doma, jako to většinou s kosmetikou mám. Tentokrát jsem ale nutně musela mít obzvlášť jeden box, který jsem na e-shopu našla a to právě ten, o kterém bude dnešní článek - AVON PROFESSIONAL CONTOURING BEAUTY BOX. Ten je momentálně v akci za 399 Kč a byl to první produkt, který jsem od téhle značky vážně musela mít. 
Jak možná víte, konturování je takovou mou malou/velkou posedlostí a jakékoliv konturovací sady mě lákají. Tahle se celá skládá z kosmetiky řady mark., která je nejnovějším "avoňáckým" přírůstkem a popsala bych jí jako takovou hodně mladistvou kosmetiku, určenou spíš pro teenagerky nebo prostě celkově mladší ročníky. Ambasadorkou téhle řady je herečka Sabina Rojková a myslím si, že i tímhle právě značka cílí především na mladší milovníky kosmetiky. Celá řada má být, dle slov avonu, troufalá, sebevědomá, crazy, nezapomenutelná, barevná, odvážná a vynalézavá. Já v ní vidím prostě hravou a cenově dostupnou řadu, která se skládá z takových základních kousků, které by neměly doma chybět žádné začátečnici. Balení celé téhle řady je plastové, většinou černobílé s nápisem mark. přes celé víčko. Není to žádný luxus, ale přiznám se, že se mi balení vlastně líbí tou svou jednoduchostí. Je pevné a bytelné, takže za mě palec nahoru. 
Sada je pětidílná a obsahuje fixační sprej, vějířovitý štětec, rozjasňující bázi pod make-up, tvářenku a konturovací duo. Na konturovací duo CONTOUR DUO jsem se pochopitelně těšila z celého boxu nejvíc, ale upřímně jsem měla trochu jinou představu. Myslela jsem totiž, že světlá strana bude zcela matná, abych s ní mohla fixovat oční okolí, ale pudřík má v sobě nepatrné třpytky, které mě úplně neuchvátily. Nevypadá ani jako rozjasňovač, ale ani jako klasický pudr, prakticky ho k ničemu nevyužiju. Přitom je to škoda, protože hezký broskvový pudr by se mi na kruhy pod očima hodil jako sůl. Konturovací pudr, to už je jiná písnička. Odstín je krásně neutrální, dá se s ním hezky bronzovat celý obličej, ale i vytvořit přesnou konturu a vypadá dobře. Jediný problém, který s ním mám, je ten, že ty třpytky z té rozjasňující poloviny se často přenesou i do toho bronzeru a já třpytivé bronzery naprosto nesnáším. Vždycky musím nejdřív tu polovinu zkontrolovat, většinou přetřít a třpytky složitě vyndavat. To je na mě až moc práce a radši sahám po jiných kouscích. Tohle duo se dá sehnat pouze v této sadě (v tomhle boxu), ale upřímně si myslím, že není moc o co stát. 
Tvářenka BE BLUSHED POWDER BLUSHER mě ale naopak naprosto nadchla. Ta moje je v odstínu DESERT ROSE a musím říct, že do boxu je to ideální odstín, protože je to taková hezká zastřená růžová, trošku tmavší, ale perfektní pro každodenní líčení a myslím si, že tenhle odstín se líbí většině, takže by nemusel být nikdo zklamaný. Je to hezky nositelná barva, která se i hezky a nadprůměrně nosí. Pigmentace sice není nijak extra úchvatná, ale dá se v klidu vrstvit a má pěknou výdrž. Textura je hezky jemná, na tvářích nijak neflekatí. Byla jsem velmi mile překvapená. Nikde jsem nebyla schopná dohledat, jestli je v boxu plná velikost, nicméně tvářenku můžete pořídit i samostatně a to ve 14 gramech za 289 Kč. Tady už jsem nebyla překvapená tak mile, přijde mi, že cena je celkem vysoká, ale zase na druhou stranu, tvářenka je opravdu kvalitní, takže ty tři stovky za to i stojí. Jen mě upřímně překvapila tahle cena u značky jako je Avon, potažmo tedy mark., která má být spíš pro mladší věkovou kategorii. 
Moc jsem si oblíbila i rozjasňující bázi pod make-up GLOW ON FACE ILLUMINATOR. Ten můžete pořídit také samostatně a to za 199 Kč. Má klasické tubičkové balení, což mi vyhovuje, protože mám pocit, že na rozdíl od pumpičky, z tuby dostanu vždycky všechno až do poslední kapky. A to u téhle báze chci, protože je prostě dobrá. Má lehký champagne odlesk a pleť udělá nádherně prozářenou a projasněnou. Používám bázi dokonce i ve dnech, kdy opravdu nedávám žádný make-up, protože se mi prostě líbí efekt, který báze vytvoří. Samozřejmě jí můžete použít i jako tekutý rozjasňovač, ale musíte s ní pracovat rychleji, takže doporučuji nanášet postupně a spíš vrstvit a pomalu přidávat. Za tenhle kousek bych peníze klidně utratila i samostatně. Z vějířovitého štětce FAN BRUSH jsem naopak spíš zklamaná. Vlastně k němu ani nemám moc říct, snad jen to, že má na můj vkus až moc umělé štětiny a navíc jich má málo. Vlastně s ním horko těžko naberu nějaký produkt (já ho osobně používala na rozjasňovač) a tak bych za něj zbytečně neutrácela. Pokud vás ale zaujal, pořídit ho můžete ZDE
Poslední položkou je sprej MAGIX PREP AND SET SPRAY. Ten už jsem jednou doma měla a byla jsem moc ráda, že ho budu mít i podruhé. Nepoužívala jsem ho jako fixační sprej, ale jako "primer pod primer". Je to pro mě první krok v každodenní rutině. Pleť hezky osvěží a vzhledem k tomu, že malinko lepí, hezky se na něj potom vrství další produkty a drží jako přibité. Jako fixační sprej na závěr ho ale právě kvůli tomu jak lepí nepoužívám a nedoporučuji to ani vám. Já ten svůj poprvé kupovala na kosmetickém veletrhu Interbeauty, ale momentálně ho samostatně na stránkách nemůžu najít. Myslím si ale, že ačkoliv třeba konturovací duo a štětec mě úplně nenadchly, zbytek obsahu boxu je fajn a za 399 Kč se určitě vyplatí. Vzhledem k tomu, že je momentálně ve slevě, řekla bych, že už moc dlouho v nabídce nebude a proto pokud vás v dnešním článku zaujal, neváhejte a objednejte ho TADY právě teď. Mně určitě dejte vědět, jestli jste box zaregistrovali a jestli se vám líbí. Já se budu těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se už loučím. U dalšího článku, s pozdravem - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram