PAOLA MARIA BY DM: PEČUJÍCÍ KOSMETIKA LVLY

Krásný čtvrtek vám všem! Musím říct, že čím jsem starší, tím víc se starám o svou pleť a pořádně vybírám, které produkty na sebe vlastně dávám. Možná je to taky mou závislostí na zkoušení různého make-upu, se kterým samozřejmě (a hlavně bohužel) přichází i různé alergické reakce, vyskakování pupínků a po nich také jizvičky a tmavé skvrny, o které se snažím pomocí pečující kosmetiky postarat a zbavit se jich. Ačkoliv už mám v této kategorii pár svých favoritů a stálic, neustále mě láká zkoušení dalších značek a nových produktů. Proto když jsem viděla novou značku pečující kosmetiky LVLY by paola maria v drogérii DM, neváhala jsem ani minutu a při prvních nákupech do košíku hodila vše, co zrovna bylo ve stojanu naskladněné.  Ačkoliv jsem myslela, že jsem ukořistila úplně všechno, chybí mi ještě čistící pěna, toner a balzám na rty, ale i tak doufám, že pro vás moje recenze všech zbývajících produktů bude přínosná a bude se vám líbit. Pojďme se tedy podívat se na zoubek všemu, co se mnou z drogérie DM putovalo domů.
V první řadě bych chtěla říct, že mě tahle řada a veškeré produkty zaujaly hlavně díky naprosto, neskutečně, absolutně nádhernému balení, které mě přilákalo a já se zamilovala na první pohled. Nádherné, čisté a elegantní balení je podle mě trefou do černého nebo spíš trefou do růžovo-zlatého! Nápisy na bílém balení jsou totiž rose-gold a myslím, že už nemohlo být ani hezčí. Rozhodně bych na první pohled netipovala, že by se jednalo o značku, jejíž ceny nepřevyšují ani dvě stovky. To mě samozřejmě zaujalo taky, ta cenová dostupnost, která se zrovna u pečující, především tedy kvalitní pečující kosmetiky příliš nevidí. Kromě toho mě ale nalákala ta velká spousta recenzí, která se na tuhle značku a řadu péče všude objevila. Většina recenzí byla velmi pozitivní a tak byla moje očekávání hodně velká. Dalším aspektem bylo samozřejmě i to, že je celá řada vytvořena ve spolupráci s německou youtuberkou Paolou Mariou a já velice ráda podporuji jakékoliv spolupráce, protože to je podle mě něco, co si přeje každá z nás - získat nějakou spolupráci a téhle se to podařilo opravdu ve velkém. 
Nejvíc jsem se asi těšila na zkoušení oleje, protože už cca 2 roky používám svůj oblíbený odličovací olej NYX a jakmile mi dojde, musím okamžitě pořídit nový, až tak je skvělý. Tenhle LVLY CLEANSING OIL (koupit ZDE) je navíc ještě s výtažkem z plodu góji. Gója má regenerující a zvláčňující účinky a díky svým účinkům také pleť vypíná a tudíž redukuje vrásky, které jsou samozřejmě přirozenou a běžnou záležitostí nás švech, kterou chceme většinou co nejvíce oddálit. Já bohužel ale tyto účinky nemám šanci ani pozorovat, protože olej prostě používat ani nemůžu. Neskutečně mě z něj pálí oči, což se mi u toho "nyxího" nikdy nestává. Olej je na mě navíc strašně hutný a pleť zanechává až nepěkně mastnou a mám pocit, jako bych měla místo čisté a vyhlazené pleti spíš pleť ucpaný a upatlaný. Navíc ani pořádně neodličuje a to ani řasenku, která mi na konci dne z očí opadávala skoro sama. Nepřesvědčil mě a raději zůstanu u svojí ověřené klasiky. Olej nedoporučuji. 
Krém na oči EYE CREAM (koupit ZDE) se mi líbil z celé řady nejvíc. Klasické tubičkové balení má na konci takový zkosený aplikátor, který na očích příjemně chladí a ještě se díky němu krém hezky rozprostírá. Stejně jako i zbytek této řady má v sobě extrakt z manukového medu, který pleť hydratuje a zvláčňuje. Já krém nanáším vždy večer před spaním a přijde mi na pleti příjemný. Ještě příjemnější je ale srdíčková maska FACE MASK (koupit ZDE), kterou nanáším také večer (jen samozřejmě ne každý den). V první řadě musím vyšvihnout to nádherné balení, které je ve tvaru srdíčka a přijde mi neskutečně roztomilé. Taky musím podotknout, že u masky nepozoruji nějaké extra rozdíly v pleti a to ani v případě dlouhodobého používání. Strašně se mi ale líbí, jak hezky a příjemně maska po nanesení chladí a pleť nádherně osvěží. Masku obzvlášť ráda používám když mám pocit, že je pleť dehydratovaná a unavená. A co si budeme povídat, vzhledem k plesové sezóně a dlouhých protancovaných večírcích je to teď poměrně často :). 
Posledním kouskem je denní krém a ten je pro mě nemastný neslaný. Pořád jsem prostě toho názoru, že do pečující kosmetiky se vyplatí investovat a doporučila bych vám spíš chvilku šetřit, nechat si poradit od nějakého odborníka či odbornice a používat spíš nějaký krém, který vám přesně padne a bude sedět vaší pleti a jejím potřebám. Ne každému prostě sedne jen jeden univerzální krém a já jsem bohužel ten případ, který z krému není nijak zvlášť nadšený. Raději vyhledávám něco, u čeho vidím změnu a o čem jsem doopravdy stoprocentně přesvědčená, že funguje a to se v tomto případě nestalo. Žádnou změnu ani při dlouhodobém používání bohužel nepozoruji. Denní krém LVLY DAY CREAM (koupit ZDE) tedy ani nedoporučuji, ale ani nijak zvlášť nehaním, protože pro někoho asi může být dostačujícím, ale mě na zadek neposadil. Takový dojem mám asi celkově z téhle značky. Prostě neurazí, ale ani nenadchne. Rozhodně si svůj život bez všech těchto kousků dokážu představit a budu dál hledat něco, co mě na ten zadek posadí. Už jste značku zkoušeli? Jak vám vyhovuje? Těším se na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se už loučím. U dalšího článku, s pozdravem - Vaše M. 

3 komentáře:

  1. túto značku chcem už veľmi dlho skúsiť, inak krásne fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku vůbec neznám, ale působí na mě kvalitním a luxusním dojmem :) jo, v budoucnu bych jí klidně vyzkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Mne vôbec nesedí ich toner, tiež ma z neho šítpala pleť. Na tomto základe by som si už ďalšie proudkty ani nekupovala.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Instagram