RECENZE: ZOEVA ARISTO BLUSH PALETTE

Krásnou neděli vám všem! Po posledním článku s nejlepšími paletkami je konečně na čase vám taky dát vědět o některých novinkách, které se mi doma během prosince doma sešly a najet opět na režim recenzování nové kosmetiky a musím říct, že jsem se na nové recenze už neskutečně těšila! Začnu kouskem, který už byl na mém wishlistu pěkně dlouhou dobu a který jsem našla pod stromečkem, ačkoliv jsem ho tam vůbec nečekala. Je to paletka ZOEVA ARISTO BLUSH PALETTE (koupíte ZDE), což je paletka tří tvářenek/pudrů, kterou jsem si vyhlídla na e-shopu Douglas, který u nás Zoevu nabízí. Já už podobné paletky vyzkoušela dvě a z obou jsem byla naprosto nadšená, jednu z nich jste dokonce mohli vidět i v mých oblíbencích roku 2018 a tak jsem byla doopravdy nadšená, že vyzkouším další z nich. Tentokrát mě, musím říct, zaujala celkově celá kolekce, takže bych časem ráda vyzkoušela i paletku očních stínů a sadu štětců, která je v tomhle případě podle mě mimořádně povedená, protože obsahuje přesně tvary, které jsou pro jakékoliv líčení naprosto nezbytné. 

Absolutně a neskutečně jsem se zamilovala do designu, který tato paletka má. Celkově se mi líbí, že si značka vždy vyhraje s každým balením a propracuje každičký detail tak, aby balení vypadalo nádherně a bylo opravdu nápadité a odlišné. Tenhle design ve mně neustále evokuje nějaké Starověké Řecko, mytologii a to byl koneckonců nejspíš i záměr, vzhledem k tomu, že celá kolekce je řeckou mytologií inspirovaná. Název celé paletky je v řečtině a samotné odstíny mají jména po řeckých bohyních, z čehož jsem nadšená a oceňuji opět originalitu a odlišnost. Na všech paletkách, které jsem měla možnost vyzkoušet jsou i zajímavá hesla nebo citáty, chcete-li. Ani na tomhle kousku tomu není jinak a je zde opět napsané nějaké Zoeva moudro. Quality is not an act, it is a habit. Volně přeloženo jako Kvalita není jen hraný čin, je to zvyk. A přesně tohle heslo platí i o tvářenkách, které Zoeva ve svých paletkách nabízí.
Kvalita je totiž opět skvělá, v tomhle případě opravdu božská, stejně jako tomu bylo u těch předchozích paletek, které jsem vám na blogu také již recenzovala. Celou dobu tu ale mluvím o tvářenkách a tentokrát to není zcela úplně pravda. Kromě dvou nádherných tvářenek totiž paletka obsahuje ještě jeden pudr. Než se ale dostaneme k němu, pojďme se podívat na jednotlivé odstíny tvářenek. První barvou je DEMETER, pojmenovaná po řecké bohyni plodnosti země a rolnictví. Je to tvářenka zcela matná a nádherně cihlově oranžová s lehkým nádechem hnědé. Unikátní barva, která je krásná i jako oční stín a pro mě jako pro milovnici teplých barev a teplého líčení je barva naprosto perfektní. Je nutné si dávat pozor, protože je barva výrazná, ale hlavně hodně pigmentovaná. Nedoporučilabych jí nikomu extra světlému. 
Odstín uprostřed se jmenuje DESPOINA a je podle mě z celé paletky nejnádhernější. O něco světlejší oranžová má v sobě nádherné zlaté třpytky, některé menší, některé větší. Na tvářích je spíš vidět místo třpytek krásný odlesk a sheen, který dělá tváře šťavnatějšími a rozzářenějšími. Umísťuji jí většinou přes Demeter jako takový topper,  jen o něco výš než klasicky nanáším tvářenku. Je to pro mě takový mezičlánek mezi tvářenkou a rozjasňovačem samotným. Stejně výborná pigmentace, takže znovu opakuji, je třeba si dávat trošku větší pozor. Lepší pigmentaci bych ale ocenila u posledního pudru, kterým je pudr CHLOE určitě k projasnění očního okolí. Musím ho nanášet štětcem, který nemá tak jemné štětinky, abych dostala pudru pod oči víc. Musím ale říct, že jako fixátor korektoru je skvělý, když pigmentaci trochu pomůžete a pudru dáte pod oko trochu víc, vypadá dobře a díky nažloutlému podtónu oko hezky projasní. Rozhodně bych ale trio spíš kupovala kvůli tvářenkám, než kvůli tomuhle pudru. 
Suma sumárum ale musím říct, že je to opravdu povedený kousek, který se Zoevě, ostatně jako vždy, vydařil. Pigmentace tvářenek je nadprůměrná a výdrž je opět celodenní. Ani cena není příliš vysoká, za trio zaplatíte 419 Kč, což znamená ani ne 140 Kč za jednu pánvičku a to je skoro stejná cena, jakou zaplatíte za jakoukoliv průměrnou tvářenku v drogérii. Znovu musím vyšvihnout i překrásný design celé paletky a nápad, který je prostě jako vždy origoš a získává 10 bodů z deseti. Já si značku strašně moc oblíbila a v budoucnu chci určitě vyzkoušet i další kosmetiku. Pod stromečkem jsem navíc dostala i tekuté rtěnky (nahé, jak jinak), takže se můžete určitě těšit i na jejich recenzi. Teď se jdu ale pustit do novinek jiných značek, aby byl blog letos trochu víc rozmanitější a nepsala jsem stále jen o tom samém. Je něco, co byste na blogu třeba rádi viděli? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře, ale teď už se loučím a přeji krásnou dobrou noc a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

Instagram