NEJLEPŠÍ DEKORATIVNÍ KOSMETIKA ROKU 2018: BRONZERY A KONTUROVACÍ PUDRY

Krásný čtvrtek vám všem! Tak, rozjasňovače bychom měli a teď je na řadě se vrhnout na další položku z mého seznamu nejlepší kosmetiky roku 2018. Aby tahle "rubrika" ale nepokračovala až do června, rozhodla jsem se v lednu psát o něco víc článků, než je u mě zvykem a zařadit během týdne na blog články rovnou dva. Ten dnešní bude o nejoblíbenějších bronzerech, které jsem si naprosto a absolutně zamilovala a troufnu si u nich říct, že se do nich zamilujete i vy.  Dopředu říkám, že jich nebude moc, opravdu jsem se snažila vybrat jen ty značky, které si mě získaly od prvního vyzkoušení a nehodlám se jich vzdát ještě hodně dlouhou dobu. Doufám, že se vám dnešní článek bude líbit a do komentářů mi i vy dáte vědět, jaké bronzery pro vás byly v minulém roce 2018 nepostradatelné. Teď už se pojďme společně podívat na ty, co byly nepostradatelné pro mě. 
Bezpochyby nejoblíbenějším byl pro mě bronzer, který jsem objevila úplnou náhodou. Řekla bych, že teď vám vyrazím dech, ale je to bronzer značky CIEN, což je kosmetická značka, která je dostupná v řetězcích marketu Lidl. Kosmetika bohužel není zařazená ve stálém sortimentu, ale jednou za čas se v naší prodejně objeví stojan s nějakou tou kosmetikou. V loňském roce se objevily ve stojanu právě bronzery a já se okamžitě vrhla na odstín Cien BRONZING POWDER 02 dark matte. Nejdříve jsem koupila jeden kousek, ale po zjištění, že pudr je neskutečně jemně namletý, krásně pigmentovaný a na tváři vydrží celý den, vrátila jsem se do prodejny a nakoupila dalších 5 kousků do zásoby. Vzhledem k tomu, že je kosmetika vždy limitovaná, raději jsem si udělala velkou zásobu a upřímně jsem nemohla udělat lépe. Bronzer stál pouhých 30 Kč, což je pro mě naprosto neuvěřitelná cena, protože je to jeden z nejkvalitnějších bronzerů, které jsem kdy měla možnost vyzkoušet. 
Ani s dalším bronzerem moje peněženka nezaplakala tolik, protože jsem ho pořídila v paletce v mini podobě a stál kolem 500 Kč. Jedná se o ikonický bronzer Hoola značky BENEFIT. O celé paletce jsem už psala samostatný článek (přečíst si ho můžete ZDE), kde jsem ho vychvalovala do nebes a ani dnes neudělám jinak. Je to opravdu jeden z nejlepších bronzerů, které jsem kdy vyzkoušela a plná verze na mě v Sephora košíku už čeká, jen si počkám na nějakou slevičku nebo akci. Podotýkám, že Hoolu jsem používala minimálně měsíc opravdu každý den a stále nezmizel ani nápis, který byl do pudru vtlačen. Výdrž je perfektní, pigmentace je perfektní a vůbec nejperfektnější je tón bronzeru, který mi sedí jako p*del na hrnec, nejde to říct jinak. Když jsem Cien bronzer nanesla vedle Hooly, musím říct, že jsou si vlastně dost podobné co se jejich podtónu týče. Hoola je jen o malinko tmavší, ale vesměs na tváři mají dost podobný efekt. Pokud tedy budete mít to štěstí a někde na ten Cien narazíte, najdete moc pěkný dupe za úžasnou cenu. Jen pro upřesnění, na fotce se swatchi je nalevo Cien a napravo Hoola.   
Bronzery zmíněné výše používám spíš na bronzování celého obličeje, abych vypadala trochu víc opáleně a obličej dostal zpátky nějakou tu barvu po make-upu a korektoru, kvůli kterým vypadá plet většinou trochu mrtvolně. Teď se ale podíváme na poslední kousek, který používám spíš k nějakému konturování, tedy spíš optického tvarování obličeje. Tím posledním kouskem, který stojí za zmínku je konturovací paletka. Tu jsem sice pořídila až v listopadu, ale můžu jí rovnou zařadit mezi největší oblíbence, protože jsem jí od té doby nedala z ruky a jsem si téměř jistá, že ještě nějakou dobu ji z ruky nedám. Konturovací paletka Kat Von D SHADE+LIGHT FACE CONTOUR PALETTE je dostupná v Sephoře (na e-shopu momentálně bohužel není naskladněna) a seženete ji za 1290 Kč. Nebudu se o paletce příliš rozepisovat, protože na ní ještě plánuji udělat samostatný článek, ale myslím, že to, že je vůbec zařazená na tomhle seznamu už ukazuje, že je paletka prostě skvělá. Asi nikdy jsem neměla v ruce tak moc pigmentovanou paletku s tak skvěle vybranými odstíny a podtóny. Pokud jste na lovu, určitě pořiďte právě tenhle kousek.  
A jsme u konce, tohle jsou všechny bronzery, které jsem si zamilovala a které se mnou budou pravděpodobně trávit i nejvíc času v roce 2019.  Už mám mimochodem také připravený článek s kosmetikou, která se mi během prosince a především tedy Vánoc doma nakupila a která vás čeká v roce 2019 i na blogu. Recenzi plánuji také na tvářenky Cien, které jsou mimochodem úplně stejně kvalitní jako bronzer, který jsem vám dnes ukázala. Doufám, že se vám ten, a celkově dnešní celý článek líbil a že tu se mnou zůstanete i do toho dalšího.  Pro dnešek už se ale loučím a jdu psát článek o nejoblíbenějších paletkách, na který se můžete těšit hned příště. Přeji vám krásný zbytek pracovního týdne, tedy vlastně poslední všední pracovní den. Zase v neděli - Vaše M. 

3 komentáře:

  1. Teda ten bronzer z Lidlu je fakt drsný, snad tam ještě někdy bude! :) A Hoolu mám a je skvělá <3

    BLOG Život s kojencem

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,

    Chci se zeptat kdy jsi asi kupovala ten bronzer v Lidlu, koukla bych po něm ???

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední dva produkty se mi líbí moc :) tam jde fakt vidět kvalitka.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram