RECENZE: L.A. COLORS HI-LITE & BRONZER PALETTE + BLUSH PALETTE

Krásnou sobotu vám všem! Oficiálně prohlašuji, že už nikdy nebudu slibovat, že si dám nakupovací stopku. Stejně to nikdy nedodržím a potom si ze mě akorát moji nejbližší dělají legraci, protože moc dobře ví, že mi tohle moje rozhodnutí a vytrvalost v něm vydrží zhruba týden a znovu něco pořídím. Ani tentokrát se mi to nepodařilo a podlehla jsem slevám, které měla většina e-shopu při příležitosti "black friday" neboli tedy černého pátku. Výjimkou nebyl ani můj oblíbený e-shop ABSOLUTE COSMETICS, který, jestli si dobře vzpomínám, měl na všechny produkty slevu 30%. Já slevy využila a pořídila jsem celkem tři paletky americké značky L.A. COLORS, se kterými e-shop přišel teprve nedávno a já po nich toužila od té doby, co jsem je poprvé viděla. Ráda zkouším levné značky a konkrétně u téhle značky jsem ještě nikdy nebyla zklamaná. V dnešním článku se můžete podívat na první dvě paletky a to L.A. COLORS HI-LITE&BRONZER PALETTE (koupit ZDE) a BLUSH PALETTE (koupit ZDE), které mě vyšly na něco málo přes stovku a vy je můžete koupit právě teď za nádherných 169 Kč za jednu. 
Musím se s vámi také podělit o to, proč mám e-shop vlastně tak moc ráda. Nejenže k nám dováží i značky, které u nás běžně dostupné nejsou, ale také je neskutečně milý a pozorný ke svým zákazníkům. Doprava je vždy rychlá a komunikace probíhá naprosto bez problémů. Já při této mojí poslední objednávce řešila problém, protože při přepravě (tedy nejspíš) se mi právě paletka tvářenek bohužel rozbila. Netrvalo to ani tři dny a přišla mi paletka úplně nová, nemusela jsem platit žádnou dopravu ani řešit žádné vracení rozbité paletky. Vše proběhlo rychle a já mohla v takhle krátké době začít paletku okamžitě používat,. Opět jsem se přesvědčila, že lidé pracující pro e-shop jsou lidé na správném místě a jako vždy doporučuji e-shop i vám. Teď už ale konec okecávání, pojďme se podívat přímo na paletky. 
Jako první začneme paletkou rozjasňovačů HI-LITE & BRONZER PALETTE, kterou stránky nabízí rovnou ve dvou odstínech. Já koupila tmavší variantu, která mě už na fotce zaujala víc. Abych byla upřímná, celkově se mi nelíbilo, jak byla světlejší paletka LUMINOUS poskládaná. Příliš světlý první odstín, příliš žlutý druhý, příliš tmavý poslední, pravděpodobně bych využila jen odstín střední. Paletka RADIANCE, kterou jsem zvolila já, se mi prostě a jednoduše zamlouvala už podle fotek víc a musím říct, že jsem se svou volbo utrefila přímo do černé. Rozhodně bych ale opravila název nebo spíš vynechala v názvu paletek slovo "bronzer", protože ani ten nejtmavší z odstínů bych rozhodně nepoužila jako bronzer. Jako paletku rozjasňovačů ale paletku naprosto zbožňuji a myslím si, že byste stejný názor mohli mít i vy. Holografické balení hází nádherné odlesky a stejně tak na tom je i první a nejsvětlejší odstín z paletky. Na první pohled sice vypadá poměrně obyčejně, klasická champagne se zlatými a stříbrnými odlesky, říkáte si. Na tvářích ale hází lehounké růžovo fialové odlesky, které ho dělají hodně unikátním. Podobnou barvu jsem doposud doma neměla a jsem z ní naprosto nadšená. 
Ostatní odstíny už jsou přesně takové, jaké vypadají v pánvičkách Druhý odstín je tomu prvnímu vlastně dost podobný, protože má podle mě úplně stejný základ, jen se v něm neodráží právě ty holografické odlesky. Pro mě je to odstín naprosto základní a neměl by chybět v žádné kosmetické sbírce, protože to je přesně ten odstín, který sluší naprosto všem a naprosto vždy. Stejně univerzální, jen o malinko víc broskvový je i třetí odstín, který je sice o něco tmavší, ale pořád vypadá hezky i na světlé pleti. Poslední a nejtmavší odstín by měl nejspíš zastávat funkci bronzeru, který je zmíněný v názvu paletky. Vzhledem k tomu, že i tenhle odstín je plný zlatých třpytek, budu ho spíš používat až v létě a to jako bronzerový topper. Rozjasňovače jsou trošku sušší a kvůli tomu taky celkem víc práší. Odstíny jsou ale neskutečně (opravdu NESKUTEČNĚ!) intenzivní a to na první dobrou, takže není třeba je dlouhou dobu vrstvit, protože pigmentace je absolutně perfektní. Efekt na tvářích je až mokrý, nádherně splynou s pletí a já si celou paletku opravdu nemůžu vynachválit! 
 
U paletky tvářenek BLUSH PALETTE jsem naopak zvolila tu světlejší variantu a to FEELING FABULOUS. Hned jakmile mi paletka přišla jsem ale věděla, že jsem udělala chybu, protože stejně jako u předchozí paletky, i tahle světlejší varianta se podle mě hodí spíš někomu s ještě světlejší pletí, než mám já. Možná je to i tím, že odstíny nejsou tak výrazné, jak jsem si je představovala a jsou až moc růžové, ale já si bohužel tuhle paletku nezamilovala. Myslím si, že se hodí spíš někomu mladšímu, kdo s make-upem spíš začíná a nemá až tak vysoké požadavky jako mám já. První odstín je nejsvětlejší a na mých tvářích není téměř vidět. Připomíná mi jednu ze starších tvářenek Benefitu, která se jmenovala Georgia. Stejně jako ta benefití je tahle opravdu světlounce meruňková a taky není úplně matná. Ačkoliv matně na swatchi vypadají, všechny tvářenky mají lehce saténový finish. Bohužel ale všechny taky neskutečně práší a jsou takové na mě až moc křídovité a suché. Na tváři se kvůli suché konzistenci moc nepřichytí a tak je výdrž mizerná. 
Samozřejmě nevím, jak je na tom druhá varianta paletky, která podle fotek spíš vypadá na máslovější, ale taky mnohem víc třpytivou verzi. Já na třpytivé tvářenky moc nejsem, takže druhou variantu asi oželím. Tvářenky mě neuchvátily, ale rozjasňovače tedy zcela jistě ANO! Těm dávám palec nahoru a vám vřele doporučuji, abyste je pořídili. Opravdu si myslím, že je kvalita až neskutečná na tu cenu, kterou za paletku zaplatíte. Za stejnou cenu 169 Kč můžete na e-shopu pořídit také paletky očních stínů, které jsem samozřejmě nemohla nepořídit a tak si o jedné z nich přečtete třeba zase v příštím článku. Já jako vždy doufám, že se vám ten dnešní líbil a že tu se mnou zůstanete i do toho dalšího. Pro dnešek už se ale loučím a jdu si užívat krásného, dlouhého a doufejme nerušeného spánku před dalším pracovním maratonem, který mě od pondělka zase čeká. Vám jako vždy přeju krásný zbytek víkendu a úspěšný start nového týdne. U příštího článku - Vaše M. 

4 komentáře:

  1. Tahle značka mě hodně překvapila, stojí pár korun a stojí za zkoušku, mám doma makeupy a top top top

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se upřímně make-upů celkem bojím, mám svých pár ozkoušených "svatých grálů" a experimentovat moc nechci. Ale strašně mě to láká, právě díky tomu, jak levná značka celkově je.

      Vymazat
  2. Bohužel nemám zkušenost, ale za mě bych využila daleko víc tu tvářenkovou, ta se mi líbí :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku, ani es-hop neznám. Supeer mám další nový objev :)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram