RECENZE: FARMASI MATTE LIQUID LIPSTICKS

Krásné pondělí vám všem! Ačkoliv článek jsem slíbila už na svůj narozeninový pátek, celý pátek a víkend byl tak hektický, že jsem nestihla se ani pořádně doma rozkoukat, natož dopsat pro vás článek. Dnešní celý den ale trávím hlavně tím, co mám nejradši a to je samozřejmě recenzováním kosmetiky a pro dnešní den jsem se rozhodla vám konečně představit další novou značku FARMASI, o které slýchám pořád častěji a která mě samotnou celkem dost lákala. Byla v tom hlavně zvědavost, protože se jedná o další "katalogovou" značku, kterou si vlastně nemůžete nikde osahat ani vyzkoušet a mě zajímalo, jestli mě (na rozdíl od ostatních katalogových značek, které mě úplně neberou) tahle značka svými produkty zaujme. Vzhledem k tomu, že české recenze na tuto značku zatím jaksi chybí, rozhodla jsem se, že ji pro vás budu zkoušet alespoň já. Ještě než jsem stihla udělat svou první objednávku, bylo mi nabídnuto vyzkoušet pár kousků, které tato značka nabízí a já samozřejmě musela jako první vyzkoušet tekuté rtěnky FARMASI MATTE LIQUID LIPSTICKS.  
Tekuté rtěnky jsou totiž, jak jistě víte, mojí velkou vášní a nejraději bych vyzkoušela všechny, které u nás dostupné jsou. Tyhle FARMASI nebyly výjimkou, ale než se pustíme do jejich recenze, ráda bych vám představila značkou jako takovou. FARMASI je značkou, která vznikla už v roce 1950 a to v Istanbulu, kde Dr C. Tuna založil kosmetickou firmu, která momentálně produkuje kosmetiku a vyváží svoje produkty do více jak 123 zemí a dle stránek má před 50000 prodejních míst. U nás žádná konkrétní prodejní místa nejsou, značka využívá stejného prodeje jako například Oriflame nebo Avon, tedy prodeje přes svoje "ladies", které produkty nabízejí. Abych pravdu řekla, tenhle systém mě úplně minul, takže nerozumím tomu, jaký výdělek z toho vlastně má firma a kolik si vydělá jednotlivá slečna, nicméně já tuto značku objevila právě přes jednu takovou " Farmasi lady" Kristýnku z facebookové stránky Farmasi s Kristýnkou, která mi zaslala pár produktů a přes kterou i vy můžete svoji kosmetiku pořizovat, pokud se vám něco z online katalogu zalíbí právě na těchto facebookových stránkách. K nákupu navíc dostanete i nějaké dárečky a z naší dosavadní konverzace si jsem jistá, že rozhodně nebudete z Kristýnky a jejích služeb zklamané nebo zklamaní, protože je velmi milá a laskavá. 
Značka představena, teď se pojďme podívat na rtěnky samotné. Balení se mi na pohled moc líbí. Klasické a úplně jednoduché, víte moc dobře, že u mě jednoduchost prostě vítězí. Bohužel ale nejsem až tak nadšená z balení a jeho fungování. Uprostřed každého lesku, každé tekuté rtěnky je vždy taková guma, která je tak akorát těsná, aby vždy ze samotného aplikátoru sundala přebytečný produkt a rtěnka nebyla celá opatlaná. Tady žádná guma bohužel není, nebo pokud je, tak absolutně nefunguje, protože rtěnky jsou bohužel úplně opatlané obě. Možná je to jen nějakými chybnými kusy, ale já musím rtěnku vždy sama otírat, jinak skončí pokaždé úplně všude a to je prostě pro mě otrava, kterou u jiných značek nezažívám. Aplikátor je klasicky pěnový, což mi vyhovuje a je delší a plochý. Nijak mě nezaujal, ale ani nezklamal, rtěnka se s ním nanáší dobře.  
Odstínů je celkem v nabídce 10 a řekla bych, že značka celkem hezky vybrala všechny barvy, protože barevná škála je rozmanitá. Nevím samozřejmě, jak je tomu ve skutečnosti, ale v katalogu začíná škála 01, což je světlounká růžová a jde přes hezké korálové, výrazné červené až po temné hnědé a vínové. O malinko zajímavější odstíny jsou potom u sametové verze těchto rtěnek, které už mají celkem neobvyklé barvy. Ty bych chtěla určitě v budoucnu vyzkoušet taky, protože sametová verze podle mě na rtech bude mnohem příjemnější. Tím se bohužel dostávám k tomu, že tyhle rtěnky na rtech až tak milionové nejsou. Přijde mi, že rty zbytečně stahují a jejich nošení mi není příjemné. Navíc rty vysušují, takže je samotné rozhodně nenosím. Abych rtěnky využila, nosím je pouze s nějakým leskem na rty, který nošení udělá hned příjemnějším a nemám potom pocit, že by rty byly stažené skoro vůbec. Samostatně ale nosit moc nedoporučuji. Rozhodně ne teď na podzim/v zimě, kdy máme rty vysušené i bez jakýchkoliv rtěnek. Výdrž je zhruba tří-hodinová, potom mi rtěnky začnou žmolkovat a drolit se a to obzvlášť v centru rtů. 
Zásadně ale používám jen bezbarvé lesky, abych nijak nezměnila odstíny, které se mi líbí. Sice jsem při objednávání čekala něco trochu jiného a trochu víc hnědého, ale nakonec jsem i s těmito barvami spokojená. Vám tedy jen radím si vyhledat reálné fotky a swatche odstínů, abyste náhodou svým výběrem nesáhli vedle. První odstín 03 Nude Essence jsem vzala téměř bez přemýšlení, protože je to přesně odstín podle mého gusta. Tak akorát světlý, tak akorát hnědý,t ak akorát nahý, tak akorát pro mě. Má v sobě i malinko růžové a myslím si, že tenhle odstín bude hezký na každém, protože je to taková ta klasická všemi oblíbená střední nahá. I odstín 08 Sunset Breeze se mi líbí, je hodně podobný tomu předchozímu, jen je o něco červenější. Pokud nemáte rády/rádi až příliš výrazné rtěnky, ale chtěli byste na podzim nebo zimu alespoň malou změnu, nějakou takovou barvu jako je tahle bych určitě doporučila.  
Z rtěnek sice zase tolik na větvi nejsem, ale už teď vám můžu prozradit, že v balíčku byl také rozjasňovač, ze kterého jsem si na zadek sedla a vy se na článek o něm můžete těšit již brzy. Na předchozí fotce navíc můžete vidět i malý "sneakpeak" jak nádherný rozjasňovač je. Rozhodně tohle nejsou jediné kousky, které vyzkouším, protože já sama hodlám objednat tvářenky, které se mi líbily a o kterých jsem uvažovala už při vybírání kousků do PR balíčku. Značka mě celkem zaujala hlavně díky tomu rozjasňovači, takže vkládám velké naděje do dalších pudrových produktů z jejich nabídky. Doufejme, že mě nezklamou. To bude ale samozřejmě předmětem nějakého dalšího článku a v tom dnešním už se jdu rozloučit. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a zůstanete tu se mnou  i do toho dalšího. Mějte se krásně, s pozdravem - Vaše M.  

1 komentář:

  1. Značku jsem už někde viděla, ale jak ty sama píšeš, také mě nijak extra nezaujaly. No zkoušet je nebudu.. Ale moc pěkně jsi je nafotila do recenze :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram