BENEFIT: GET THE PRETTY STARTED! BRONZE, BLUSH & HIGHLIGHT PALETTE

Krásnou sobotu vám všem! A je to tu zase, Vánoce jsou opět za dveřmi, je skoro prosinec a všichni pomalu ale jistě začínají bláznit, pořizovat vánoční dárky a HLAVNĚ! Parfumerie začaly konečně naskladňovat svoje vánoční sety, adventní kalendáře a přenádherné vánoční kolekce. Co bych to byla na blogerku, kdybych se nenechala nalákat na všechnu tu nádheru, kterou si pro nás jako každý rok přichystala Sephora a nešla alespoň nakouknout, jak se letošní kolekce povedla. Musím říct, že snad poprvé jsem nepořídila nic přímo ze Sephora kolekce, ale koukala jsem spíš na malé setíky jiných značek. No a vzhledem k tomu, že kromě Vánoc se blíží také Silvestr, koukala jsem po nějakých minuaturkách a paletkách, které by se mi hodily na letošní silvestrovský výlet, který s nejlepšími kamarádkami letos plánujeme. Paletka BENEFIT GET THE PRETTY STARTED! mi přišla už na první pohled perfektní, protože na cesty si balím spíš paletky, kde najdu víc produktů v jednom a tahle paletka je přesně taková. Navíc jsou uvnitř produkty, které jsou svým způsobem ikonické a já je, asi jako jediná na téhle planetě, ještě nikdy nezkoušela. Bylo na čase to změnit a vy si pojďte přečíst moje dojmy.
Na oslavu nového roku mi přišla paletka perfektní hlavně díky svému "párty" vzhledu a názvu. Jakmile si název přečtu, začnu si okamžitě zpívat písničku Get the party started od Pink a řeknu vám, téhle (teď už) "oldschoolovky" jsem se kdysi naposlouchala. Benefit má názvy vždycky hezké a vtipné, to se jim musí nechat. Samotné balení jejich produktů se mi líbí vždycky a tahle paletka rozhodně není výjimkou. Kartonový obal sice nevydrží tolik - pokud s paletkou budete cestovat delší dobu, bude to na ní samozřejmě časem vidět. myslím to ale spíš tak, že jen nebude vypadat jako nové a sem tam se na něm objeví nějaký ten škrábanec nebo se lehce ohnou rohy kartonu. Pro mě je ale spíš důležitější, že je balení hezky pevné a drží hezky pohromadě po celou dobu cestování s ní. To je pro mě u spokojenosti rozhodující a Benefit moje požadavky bez problémů splňuje. Jako vždycky přiděluji plusové body i za zrcátko, které je sice malé, ale při nějaké zrcátkové krizi určitě postačí. Celkově na mě působí paletka hezky hravě, znázorněné konfety ve mně opravdu evokují párty a tak si rozhodně nemůžu (a nechci) ztěžovat.  
Tři odstíny uvnitř jsou jedněmi z nejpoužívanějších a nejvychvalovanějších produktů, které vůbec Benefit má. První z nich je bronzer HOOLA, který, věřím, nemusím vůbec nikomu představovat, protože to je prostě podle mě ta nejznámější věc, kterou Benefit kdy uvedl na trh. Je to dokonce produkt, který získal i několik ocenění. V roce 2014 byl zvolen nejlepším matných bronzerem časopisem Nylon a v roce 2018 se dokonce zařadil mezi top 10 nejlepších bronzerů podle britského Vogue. Rozhodně je to jeden z nejprodávanějších produktů a já absolutně nechápu, proč mi tak zatraceně dlouho trvalo ho vyzkoušet, protože to byla prostě láska na první vyzkoušení a já NUTNĚ potřebuji plnou velikost. Vždycky jsem se bála, že pro mě bude Hoola až moc oranžový, ale opak je pravdou. Je to nádherná barva, která mě hodně překvapila, protože ačkoliv je skvělý na zahřátí celého obličeje, používám ho zároveň i na samotné kontury a vypadá skvěle. Jsem zvyklá většinou používat dva odlišné bronzery - jeden víc teplý a jeden víc studený, ale díky tomuhle kousku mám 2 v 1 a nemusím tahat zbytečně ještě bronzer navíc. Opravdu láska na první vyzkoušení a teď si bez něho nedovedu představit žádný základ. 
Tvářenka GALIFORNIA je v benefitím sortimentu poměrně krátkou dobu, ale v rodince zaujala svoje čestné místo. Nahradila svou hodně podobnou sestřičku Coralista, po které jsem toužila tak dlouho, až mi jí z prodeje stáhli. Jsem tedy ráda, že mám možnost vyzkoušet alespoň tuhle zářivou korálovou krásku, která je, pravda, spíš odstínem letním, ale já sem tam takový odstín použiju stejně i v zimě. Vzhledem k tomu, že mám žlutý podtón pleti, tak podobné korálové odstíny na mě podle mého názoru vypadají prostě lépe než jiné a tahle neonová nádhera spadá přesně pod "moje" odstíny. Má v sobě malé zlaté třpytky, které na tváři vytváří hezký odlesk, ale tváře přitom pořád vypadají přirozeně.  Je třeba mít lehkou ruku, jinak by se mohla aplikace rychle zvrtnout, protože je tvářenka extrémně pigmentovaná. Extrémní je i výdrž, protože tvářenka je opravdu velkým držákem, co na tváří zůstane po celý den. Trošku mě jen mrzí, že na téhle miniaturce není stejné embosování a zlatý overspray jako na plné velikosti, ale suma sumárum i tvářenka mě naprosto nadchla a nějaké větší balení dalšího odstínu si zapisuji na svůj kosmetický wishlist. 
Poslední rozjasňovač WATT'S UP! mě zase tolik nelákal, ačkoliv i ten patří k těm vychvalovaným. Je to ale spíš tím, že mě zase na chvilku opustila moje posedlost krémovými a tekutými rozjasňovači a raději bych v paletce viděla nějaký ten pudrový. Musím ale uznat, že s tímhle krémovým se pracuje moc dobře, dá se hezky nanášet a to jak prstem tak houbičkou, aniž by na tvářích nechával nějaké fleky. Hezky se roztírá, ale taky se dá pěkně vrstvit, takže s ním můžete docílit jak přirozeného tak i celkem dost výrazného lesku. I výdrž je celodenní, ale že bych musela hned běžet do Sephory pro plné balení, to určitě ne. Věřím ale, že fanynky krémového highlightu se zamilují hned. 
Já jsem naprosto spokojená a musím říct,že tohle bylo skvěle utracených 550Kč, což je prostě nádherná cena za to, kolik muziky vlastně zatuhle cenu pořizujete! Rozhodně vím, že dalším produktem ze Sephory bude plná velikost HOOLA bronzeru, protože ten mě uchvátil jako už dlouho nic ne. Teď ale s nákupy na chvilku přestávám, protože jak jsem řekla v úvodu, Vánoce se blíží a je spíš načase myslet na Ježíška než bezhlavě nakupovat kosmetiku. Pro vás teď plánuji psát články spíš o produktech, které už mi doma radost dělají dlouho a nebo o dárečcích k narozeninám, které samozřejmě byly taky kosmetické. Pro dnešek už je to ale ode mě vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a zůstanete tu se mnou i do toho dalšího. Budu se těšit na všechny vaše komentáře a názory na značku Benefit. Co je váš nejoblíbenější produkt? Mějte se hezky a užijte si krásný zbytek víkendu, s pozdravem - Vaše M.  

6 komentářů:

  1. Ahojky,
    Zrovna dneska jsem si paletku také kupovala a můžu jí jen a jen doporučit.Hlavně na cesty a co bylo super v Sephore měli 20% slevy na vše což je prima.

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je krásná. Hlavně obalem by mě zaujala na první pohled. Na cestování bude určitě super a já ji půjdu taky okouknout. Je super že je v ní zrovna Hoola bronzer :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká paletka. Jen u mě by asi nenašla moc využití.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to je právě to, s čím nesouhlasím. Myslím si, že tahle by našla využití úplně u každého. :)

      Vymazat

Instagram