RECENZE: MILANI STROBELIGHT INSTANT GLOW POWDERS + ALL OVER BLENDING BRUSH

Krásnou neděli vám všem! První z podzimních kosmetických veletrhů World of Beauty and Spa 2018 už proběhl před více než čtvrnácti dny a já musím říct, že jsem po jeho návštěvě byla pořádně zklamaná. Spousta vystavujících značek se veletrhu tentokrát nezúčastnila, nabídka tedy nebyla nijak veliká a ačkoliv většinou z veletrhu odcházím se spoustou novinek, tentokrát jsem se klasicky zastavila jen u svého oblíbeného stánku Absolute Cosmetics. Ten mě prostě nikdy nezklame, je to rozhodně můj nejoblíbenější e-shop, na kterém najdete spoustu amerických značek, které u nás jinak příliš dostupné nejsou. Mezi těmito značkami je také jedna z mých nejoblíbenějších značek a to Milani, což je cenově velmi dostupná značka, která má ale jedny z nejkvalitnějších produktů vůbec. Na veletrhu jsem pořídila rozjasňovače MILANI STROBELIGHT INSTANT GLOW POWDERS, na které jsem si brousila zuby už nějakou dobu a jakmile jsem je na veletrhu viděla naživo, nemohla jsem odolat. Kromě nich si dnes taky ukážeme můj nejoblíbenější štětec na rozjasňovač, který je shodou okolností také značky MILANI. Jmenuje se ALL OVER BLENDING BRUSH a těší se mé oblibě už skoro půl roku nepřetržitě. Pojďme do toho!
Balení je jako vždy naprosto překrásné. Jednoduché, ale překrásné. Zlatý kovový spodek je doplněný průhledným víčkem se zlatým nápisem. Průhledná víčka - takhle luxusně vypadající, mám velmi ráda, protože je alespoň hned na první pohled vidět odstín. Pokud ale skladujete rozjasňovače jinak, vespodu balení máte samozřejmě také klasicky nalepený název a malou nápovědu, jak vlastně rozjasňovač nanášet. Jak můžete vidět, naprosto nádherný je i design obou rozjasňovačů. Krásné vlnky, které jsou po celé ploše rozjasňovače mi nějakým způsobem připomínají písek a vlnky, které se v něm díky větru dělají. Je to taková poslední vzpomínka na léto a krásné dovolené, které jsem letos prožila a co si budeme povídat, obzvlášť teď v téhle nechutné zimě se na dovolené vzpomíná opravdu krásně. Tohle prostě Milani umí.
Na veletrhu jsem vybírala pouze ze tří tam dostupných odstínů a nemohla se rozhodnout mezi dvěma hodně hodně podobnými. Samozřejmě to dopadlo tam, že jsem vzala oba dva, ale na mou obranu - bylo to vlastně pouze tím, že jinak jsem byla z veletrhu zklamaná a nikde jinde nic nepořídila. Na e-shopu je nicméně odstínů hned sedm, takže pokud vás nezaujmou zrovna tyhle dva konkrétní, je velká šance, že se vám zalíbí všechny ostatní. Já jako první okamžitě sáhla po odstínu SUNGLOW. Ten je totiž přesně podle mého gusta, krásná zlatá, která se na tvářích zabarvuje hezky lehce do broskvova. Naprosto dokonalý odstín na léto a vzhledem k tomu, že jsem se právě vrátila z dovolené a opálení stále nemizí, můžu ho používat klidně i teď v tomhle pochmurném počasí. DAYGLOW je světlejší a myslím si, že bude takový univerzálnější, protože vypadá hezky jak na opálené pleti, tak na úplně světlé. Zařadila bych ho mezi takové klasické narůžovělé "champagne" odstíny, které sluší každému a hlavně je většina z nás používá nejradši. Oba dva odstíny jsou podle mě naprosto nádherné.  
Upřímně jsem se dost vyděsila, když jsem poprvé do svých nových rozjasňovačů sáhla. Při prvních pár použitích jsou totiž dost suché, nebo alespoň ty moje byly. Stačilo ale první vrstvu opotřebovat a pod ní už byly rozjasňovače o dost lepší. Jsou mnohem hrubší než rozjasňovače, na které jsem běžně zvyklá, ale i přes celkem hrubě namletí je výsledný rozjasňovač krásně máslový okamžitě, jakmile ho začnete roztírat. Pigmentace je víc než úžasná, takže pokud chcete spíš přirozenější aplikaci, doporučuji mít opravdu lehkou ruku, jinak se přirozeného efektu rozhodně nedočkáte, ba naopak. Lesk je naopak až metalický. Dá se samozřejmě zvýšit i mokrou aplikací, ale to bych nedoporučovala. Lesk je potom až moc výrazný a zvýrazňuje póry a texturu pleti. Při běžném používání to ale nedělá, takže ho mohu určitě doporučit.
V neposlední řadě se samozřejmě musím zmínit také o štětci, který na všechny svoje rozjasňovače používám a to štětec ALL OVER BLENDING BRUSH, který je poměrně novým přírůstkem do rodinky štětců Milani. Tenhle syntetický kousek je dost podobný všemi vychvalovanému štětci Anastasia Beverly Hills, který je ale podstatně dražší. Vy můžete pořídit tenhle levnější, ale pořád hodně kvalitní kousek za 319 Kč. A proč že je to takový zázrak? Kromě toho, že má naprosto perfektní tvar, je taky tak akorát huňatý, takže se s ním rozjasňovač perfektně distribuuje op obličeji, ale taky velmi snadno roztírá a zapracovává do pleti a rozjasňovač, pokud je tedy alespoň trochu kvalitní, tak s pletí spíš hezky splyne. Rukojeť je hodně uzounká a celkově je štětec celkem lehký, takže se s ním vážně příjemně pracuje. Pokud nebudete chtít objednávat z e-shopu Absolute Cosmetics, samozřejmě všechno najdete také na oficiálním českém e-shopu Milanicosmetics.eu, kde je i o malinko větší výběr. Já doporučuji mrknout také na růžičkové tvářenky. Já jich mám doma již 5 růžičkových kousků a nově má také e-shop tria s těmito tvářenkami, která vypadají naprosto božsky!
Jsem dost překvapená, že se v kosmetickém světě příliš nemluví ani o rozjasňovačích ani o štětci, protože jak štětec tak rozjasňovače jsou naprosto skvělé a vřele je všem doporučuji. Opět mě značka přesvědčila o svojí kvalitě, ale já už o ní koneckonců ani nepochybuji, protože se mi snad ještě nestalo, že bych s něčím byla nespokojená. Moc se těším na blížící se veletrh Interbeauty 2018, na kterém stánek Absolute Cosmetics opět bude a já rozhodně plánuji pořídit nějaké z dalších produktů. Vy na něm určitě jukněte po těchto skvělých rozjasňovačích, pokud nějaký kvalitní, ale za rozumnou cenu právě hledáte. Štětce bohužel na stánku nenajdete, takže ty jedině na e-shopu (odkaz ještě jednou ZDE). Tak, tipy na skvělé produkty jsem vám už dnes dala a tak je to pro dnešek ode mě vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a zůstanete tu se mnou i do toho dalšího. Budu se těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se už loučím. S pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

  1. Také jsem velmi mile překvapena. Značku Milani znám a vím z různých recenzí, že je fajn :-) vlastní zkušenosti s ní ovšem stále nemám :-( no budu to muset napravit, protože produkty už na pohled vypadají super.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram