RECENZE: YOU ARE COSMETICS - BLUSH ESSENTIAL

Krásnou sobotu vám všem! Ačkoliv prázdniny samotné se mi neskutečně vydařily, momentálně ležím po menší operaci a start nového školního roku nebyl tak úspěšný, jak jsem si představovala. Díky klidu na lůžku mám ale teď spoustu času na psaní článků, kterých během prázdnin opravdu moc nebylo. Kosmetiku jsem ale nakupovala stejně a teď vás s ní budu pomalu zásobovat. Ještě před prázdninami jsem si vzpomněla na kosmetiku e.l.f, kterou jsem kdysi dávno měla celkem ráda, a po které jako by se slehla zem. Na stránkách značky jsem ale objevila značku úplně novou a to UR - YOU ARE COSMETICS. De oficiálních stránek se jedná o značku francouzskou, která se hodně hodně podobá právě značce e.l.f. Má dvě řady - základní řadu Essential a potom řadu o něco dražší, kterou bych přirovnala k dřívější "elfí" řadě Studio. Já jsem se pro začátek zaměřila na řadu levnější, jejíž produkty jsou za neuvěřitelných 29 Kč a na blogu vám tuhle řadu pomalu ale jistě představím úplně celou. Jako první se dnes podíváme na tvářenky YOU ARE BLUSH ESSENTIAL (koupit ZDE), které jsem za tuhle cenu na e-shopu rozhodně nemohla nechat.
Dost mě překvapilo, a samozřejmě také potěšilo, že i za tak nádhernou cenu 29 Kč přišly tvářenky zabalené ještě ve své krabičce s přesnými popiskami složení, množstvím, názvem a tak podobně. Rozhodně bych nečekala, že si značka dá práci i s tímhle a produkt hezky zabalí. Balení jako takové je plastové a nebudu vám lhát - jak se říká dost fórové. Ačkoliv jde hezky zacvaknout, nedoléhá tak, jak by mělo a tak se vrchní část sama dost pohybuje. Na cestování bych tedy rozhodně nedoporučovala, protože se obávám, že balení opravdu moc nevydrží. Celkově je balení hodně maličké a i produktu jsou jen 4 gramy, takže žádné velké množství. Mně to ale úplně stačí a vzhledem k až nadprůměrné pigmentaci i takhle malá tvářenka bude sloužit hodně dlouho. Troufnu si říct, že bledulky by ani jednu (minimálně z těch, co jsem vyzkoušela já) neměly kupovat, protože pigmentace je opravdu nadprůměrná a i já mám občas problém nanést jen malé množství. Naštěstí se dá barva hezky rozetřít, ale i tak je někdy na tváři barvy až příliš.
Z šesti odstínů, které na stránkách najdete, jsem já zvolila jen 4, které mě na první pohled zaujaly nejvíc. Jako první v košíku samozřejmě skončil odstín SIENNE, což je základem hnědý odstín, který má v sobě ale hodně oranžové. Je to pro mě naprosto ideální odstín na léto, kdy mnohem radši používám bronzovější tvářenky, které ještě víc podtrhnou moje opálení. Ráda dávám tenhle odstín hned nad konturu a na samotná "jablíčka" potom používám něco trošku barevnějšího a k tomu je zase perfektní odstín APRICOT, který můžete vidět hned vpravo dole vedle Sienny. Meruňka je pro ní opravdu to nejvýstižnější pojmenování a já si mslím, že tenhle odstín bude vypadat pěkně úplně na všech a doporučila bych ho ze všech odstínů asi nejvíce. Poslední dva odstíny PEACH (nahoře vlevo) a BALLET (nahoře vpravo) si jdou hodně podobné, jen je Peach o malinko světlejší. Na tvářích to ale není téměř vidět, takže bych určitě doporučovala pořídit jen jednu z nich. Jsou to každopádně hezké celkem růžové, přičemž jedna je trochu víc žvýkačková a jedna o něco víc tlumená.
Rozhodně jsem nečekala, že by tvářenky byly nějak extrémně kvalitní, zvlášť když vezmu v potaz tak extrémně nízkou cenu a že se vlastně ani nejedná o žádnou známou značku, která by byla vyhlášená. Musím ale říct, že jsem celkem příjemně překvapená. I výdrž je dobrá, tvářenka i po 5 hodinách vypadala, jako bych jí právě nanesla. Následující hodiny se začala pomalinku vytrácet, ale ve dnech, kdy jsem použila i nějaký fixační sprej, zůstala po celý můj pracovní den (cca 10 hodin) jako netknutá. Samozřejmě už jsem vyzkoušela spousty jiných tvářenek, které byly kvalitnější, tolik neprášily a vydržely i bez nějakého spreje. Rozhodně nebudu tvářenku omlouvat jen proto, že je takhle levná. Rozhodně si ale myslím, že pro někoho, kdo nemá tolik financí, aby si mohl dovolit dražší kousky nebo pro někoho, kdo prostě a jednoduše rád ušetří a stačí mu tenhle průměr, je tvářenka ideální. 
Jak můžete vidět na předposlední fotce, opravdu stačí jen lehce ťupnout štětcem (já použila Real Techniques Blush brush) a pigment se na štětiny nabalí, takže naposledy doporučuji být s tvářenkami trpělivé nebo trpěliví a především myslet na opatrnost. Určitě ale doporučuji tvářenku všem, co po ní třeba už pokukovali a nebo shání nějakou levnou, ale hezkou tvářenku a nemají tak vysoký rozpočet. Já jsem po vyzkoušení tvářenek udělala obrovskou objednávku a dokoupila téměř všechno, co na stránkách v této ESSENTIAL řadě bylo a musím říct, že zatím jsem byla vždycky překvapena. Jako další bych vám chtěla ukázat jejich korektory, které mi vyrazily dech! Nebudu ale předbíhat a pro dnešek už se loučím. Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře a doufám, že se vám dnešní článek líbil a zůstanete se mnou i do toho dalšího. Přeji krásný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - vaše M. 

5 komentářů:

  1. Ty odstíny vypadají hodně dobře pigmentované :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pigmentace i odstíny vůbec nevypadají špatně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Teď na to koukám a opravdu mě hodně zarazila ta cena za tvářenky :-) tak nízkou částku bych nečekala. Já moc tvářenky nepoužívám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zarazilo, že cena je stejná i u ostatních produktů a některých štětců. Ještě mi bude trochu trvat, než prozkoumám značku celou, ale určitě se můžete těšit i na další články plné této značky.:)

      Vymazat

Instagram