NYX STÍN MĚSÍCE: GILDED

Krásnou sobotu vám všem! Ačkoliv jsem v poslední době zkoušela pořád nové a nové paletky, rozhodně jsem nikdy nezanevřela na svůj "freedom systém", díky kterému si svoje paletky skládám sama. Moc dobře víte, že jsem dřív měla pravidelnou rubriku stínů měsíce, kde jsem vám ukazovala ty nejlepší a nejoblíbenější mono stíny, které se v mojí paletce nějakým způsobem vyjímali. Právě proto jsem se rozhodla NYX STÍNY MĚSÍCE znovu obnovit a jeden ze speciálních stínů vám ukázat právě dnes. Tenhle je totiž pro mě svým způsobem jedinečný a nezapomenutelný a právě proto jsem mu musela věnovat samostatný článek. Je to totiž stín, který mi přišel v mém prvním PR balíčku od zástupců značky NYX, protože jsem s nimi před nedávnem uzavřela jednu ze svých doposud největších spoluprací. V celém balíčku mi byl zaslaný i tento stín GILDED z řady PRISMATIC, kterou už moc dobře znáte, protože to rozhodně není první stín této řady v mojí kolekci. Je to ale poprvé celkem výrazná barva, a možná také právě proto si zaslouží svůj vlastní článek.

Řada PRISMATIC byla v roce 2017 dokonce oceněna Cosmopolitanem a zařadila se mezi nejlepší stíny roku 2017. Celkově se skládá z 24 přenádherných odstínů, které mají všechny nádherně třpytivý až metalický efekt. Jednotlivé stíny můžete koupit buď v tomhle nádherném černo stříbrném obalu s krásnou a roztomilou mašličkou na zavírání za 149 Kč nebo jen jako pánvičku, kterou si vložíte do svojí vlastní paletky. Tahle varianta je samozřejmě levnější a stojí 129 Kč. Asi si říkáte, že za 129 Kč už můžete v drogérii koupit nějakou větší paletku, ve které budete mít stínů mnohem více, ale ta kvalita? Ta se podle mě PRISMATIC řadě určitě nevyrovná. Pokud se pletu a vy jste v našich drogériích našli něco lepšího, určitě mi dejte do komentářů vědět. Jediné, na co bych si mohla malinko postěžovat je to, že mi balení jde celkem těžko otevřít a zavřít a malinko vrže. Vzhledem k tomu, že ale stejně budu stín z balení vyndavat, abych ho vložila do svojí vlastní paletky, tak to vlastně nestojí ani za zmínku. Rozhodně to není nic, co by samotnému stínu ubralo všechny ty plusové body, které má díky svojí úžasné kvalitě.
Textura PRISMATIC stínů je totiž oproti ostatním levnějším stínům dost jiná a atypická. Konzistence je neskutečně máslová a na očích vypadají tyto stíny až mokře. Pokud hledáte nějaký perfektní metalický stín, rozhodně bych se nebála sáhnout právě do této řady. Celkem je k dostání 24 odstínů, což je opravdu hodně a barevná škála je opravdu rozmanitá. Od takových těch klasičtějších champagne barev se postupně dostáváme až k výrazným a hodně bláznivým barvám, kterými oživíte nebo spíš na něm založíte každé líčení. Základ stínu je metalický sám o sobě, ale konkrétně v tomhle odstínu jsou také velké zlaté třpytky, které na oku vyloženě blyští. Celkově bych stín z angličtiny popsala jako "foiled"stín, tedy ten, který je lepší před nanášením namočit a až poté aplikovat, aby na očích byl doopravdy metalický. Je i lepší ho nanášet raději prstem, protože pak je vrstva stínu hezky rovnoměrná a dokonce ještě metaličtější než při nanášení štětci. Každopádně kdyby vám prsty nevyhovovaly, použijte nějaký plochý štětec, kterým se podobné stíny nanášení nejlépe. Žádný chlupáč bych neodporučovala.
Musím se přiznat, že já jsem původně dost přemýšlela o tom, že tento GILDED odstín zařadím spíš do nějakého giveaway balíčku, protože to není přímo odstín, který bych každý den využívala a vzhledem k tomu, že se v poslední době opravdu snažím mít ve svojí kolekci jen věci, které využívám, nebyla jsem si tímto odstínem jistá. Nakonec jsem ale neodolala a stín si nechala a rozhodně toho nelituji. Základ je úplně žlutý a hodně teplý, má v sobě velké zlaté třpytky, takže metalický odlesk je zlatý, ale pokud zrovna na oko nedopadá dostatečné světlo, vypadá jen žlutě. Je to rozhodně velmi atypický odstín, který se jen tak nikde nevidí a podobný jsme neviděla ani v žádné paletce nebo nikde jinde. Rozhodně je to mezi odstíny, alespoň tedy v mojí sbírce, unikát a jsem ráda, že jsem v balíčku dostala právě ten.
Navíc mi stín hodně hodně připomíná známý žlutý rozjasňovač Trophy wife značky Fenty beauty, se kterou celkem nedávno přišla na trh Rihanna. Ta se u nás nedá sehnat, ale jestli jste rozjasňovač viděli na fotkách a zamilovali se, tenhle stín je určitě vhodnou variantou pro jeho náhradu. Rozhodně je to ale varianta, která je mnohonásobně levnější. Není sice tak bronzový, ale podle fotek se s ním dá docílit téměř stejného efektu. Myslím, že třeba na letní festivaly bude jako rozjasňovač moc zajímavý. Já se tento rok na žádný z letních festivalů už nechystám, ale jak jste na tom vy? Jaké jsou vlastně vaše plány na léto? Těším se na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se už loučím a jdu se opět vrátit k úklidu, který pořád jen odkládám a odkládám. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se mnou zůstanete i do toho dalšího. Přeji vám krásný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

Instagram