RECENZE: ZOEVA THE BASIC MOMENT BLUSH PALETTE

(po dlouhé době) Krásnou neděli vám všem! Ani si nedovedete představit, jak perfektní pocit to je, mít za sebou veškeré zkoušky, státnice, nervy a učení. Já jsem v pondělí zvládla úspěšně ukončit svoje studium a teď už s titulem konečně píšu další článek, na který jsem bohužel kvůli školním povinnostem neměla čas. Teď se ale vše vrací do starých kolejí a já konečně můžu články psát až do "aleluja" a věnovat se kosmetice tak, jak bych doopravdy chtěla. Dnešní článek bude další recenzí a to na paletku tvářenek značky ZOEVA. Už před několika týdny jsem zde psala o první z paletek tvářenek, které Zoeva nabízí a byla jsem velmi spokojená. Tentokrát jsem pořídila kousek z kolekce BASIC MOMENT, který se podle mého názoru perfektně hodí na veškerá prázdninová dobrodružství a cesty, protože obsahuje bronzer, tvářenku i rozjasňovač a tak bude ideální na cesty.  Já tu svou pořídila na stránkách Douglas za 419 Kč. Jestli je paletka dostatečně kvalitní, aby byla perfektní na celé prázdniny, na to se podíváme právě teď.
Do paletky jsem se zamilovala už na první pohled a to především díky tomu překrásnému balení, které paletka má. Moc se mi líbí tyhle narůžovělé tóny, které v poslední době používá u balení čím dál tím víc značek, ale tuším, že tahle paletka je už na trhu celkem dost dlouhou dobu a myslím si, že byla značka jednou z prvních, která tuhle jemnou růžovou použila. Paletka má magnetické zavírání, které je pevné, takže se mi ještě nestalo, že by se paletka sama od sebe v taštičce otevřela a nějakým způsobem se mohly poškodit pudry v ní. Jako u předchozí paletky mi chybí zrcátko, které bych ocenila, ale smířila jsem se i s faktem, že zrcátko budu muset hledat jinde. Paletka je hezky uzounká, takže je i skladná a v taštičce rozhodně nezabere moc místa.
Na první pohled jsem byla naprosto nadšená ze všech odstínů a produktů, které v paletce jsou. Jediné, čeho jsem se bála, bylo to, že bude tvářenka YET TO COME až příliš světlá a na mojí barvě pleti nebude až tolik vidět. Ačkoliv v pánvičce světle vypadá, přijde mi, že se na tvářích tak nějak přizpůsobí a udělá je překrásně svěží a šťavnaté. Obávám se, že až budu v létě ještě víc opálená (jestli se teda počasí konečně umoudří a to slunce začne alespoň trochu svítit), už pro mě tvářenka nebude, ale teď je krásná i na mně a používám ji moc ráda. Odstín je hezky broskvový a nejvíc mi vyhovuje, že je tvářenka matná a neobsahuje jedinou třpytku. Podobné to mám i s bronzerem UNFINISHED, který je pro mě momentálně celkem světlý. Je to ale moc pěkná barva na konturování, protože je hezky neutrální a vytvoří hezky přirozený stín. Pigmentace je ale celkem..nechci říct přímo mizerná, ale průměrná minimálně, takže k dosažení nějakých výrazných kontur je třeba bronzer hodně navrstvit. Mám spoustu jiných bronzerů, se kterými nemám tolik práce a tak tenhle nebude tím, který bych používala na denní bázi. Jsem si ale jistá, že v zimě pro mě bude perfektní a paletku jako celek využiju spíš.
Z čeho jsem ale naprosto nadšená a unesená je rozjasňovač LIQUID CLOCK. Většina mých zlatých rozjasňovačů je poměrně studená, zatímco tenhle krasavec má nádherné teplý podtón a perfektně se hodí k mojí opálené pleti. Při nanesení jen jedné vrstvy je lesk poměrně přirozený, ale vrstvením se dá dosáhnout i intenzivnějšího lesku. Dá se nanášet i mokrým štětcem, takže stačí štětec navlhčit nějakým fixačním sprejem a lesk je intenzivní "na první dobrou". Jak už jsem psala v předchozím odstavci, z pigmentace paletky jsme si na zadek úplně nesedla, ale vzhledem k tomu, jak hezky se dají všechny pudry vrstvit, bohatě mi to stačí a vlastně tak nějak i vyhovuje. Vždycky je lepší produkt raději vrstvit než skončit s barevnými tvářemi, které nejdou vrátit zpátky. Pudry se navíc nádherně roztírají a paletka je podle mého názoru poměrně kvalitní. Těch 419 Kč bych za ní určitě znovu dala, protože si myslím, že obzvlášť v zimě pro mě bude takovou každodenní záležitostí.
Výdrž je tak osmihodinová, což je pro moje osobní používání naprosto dostačující. Líbí se mi, že je v ní komplet všechno, co potřebuju k nalíčení obličeje a pro někoho světlejšího bude paletka podle mě naprosto perfektní. Musím sama říct, že na poslední fotce swatchů vypadá ale paletka světlejší než doopravdy je, nepodařilo se mi tu barvu úplně zachytit. Paletka odpovídá spíš fotkám předchozím, co vidíte na fotkách, dostanete i ve skutečnosti. Navíc jsem byla velmi příjemně překvapená, jak rychle paletka po objednání dorazila. Za to dávám plusové body především stránce Douglas, na které můžete Zoevu momentálně sehnat. Já jsem koukala i na další tria tvářenek, které jsou  momentálně na stránce k mání a určitě časem objednám i jednu z dalších nabízených paletek. Už máte nějakou ze všech paletek doma? A pokud ano, jak jste spokojené nebo spokojení? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se už loučím. Přeji krásný zbytek neděle a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M.  

2 komentáře:

Instagram