RECENZE: W7 DYNAMITE HIGHLIGHTING POWDERS

Krásnou neděli vám všem! Tu kamennou prodejnu e-shopu Dekorativka.cz mi byl čert dlužen! Od té doby, co jsem zjistila, že mám tuhle prodejnu vlastně po cestě ze školy, jsem v ní pečená vařená. Vždycky cestou autobusem totiž slyším ten vábivý "hlásek" kosmetiky, která mě volá a láká a křičí, že nutně něco potřebuji. Naposledy mě takhle lákala značka W7, kterou jsem chtěla prozkoumat a já pořídila poměrně nové rozjasňovače W7 DYNAMITE HIGHLIGHTING POWDERS a to rovnou ve všech dostupných odstínech. než jsem se ale dostala k jejich recenzi, z e-shopu bohužel zmizeli a podle slevy, která na ně byla si myslím, že je prostě vyřadili z prodeje. Na tomhle e-shopu už jsem je bohužel nenašla, protože je (tuším)  Pokud by vás ale v dnešní recenzi zaujaly, můžete je sehnat na dalším kosmetickém e-shopu a to Pinkpanda.cz, který také patří mezi moje oblíbené. Jejich cena je 129 Kč, což je dá se říct běžná drogérková cena a můžete je sehnat celkem ve třech odstínech. Já pořídila všechny tři, takže jestli vás rozjasňovače zajímají, čtete určitě dál! 
Balení je sice moc pěkné na pohled, nebo alespoň mně tak přijde, ale je neskutečně nepraktické. Za prvé je skutečně velké, takže nejenže se špatně skladuje doma, není ani moc praktické na cestování, protože zabere polovinu kosmetické taštičky a navíc ani nemá zrcátko, takže se na cestování příliš nehodí. Je sice plechové, ale úplně nedovírá, takže bych se i bála ho někam vláčet, protože je velká pravděpodobnost, že se rozjasňovač uvnitř rozbije. Co se mi moc líbí je design a embosování rozjasňovačů. Značka se evidentně snažila napodobit efekt nějaké exploze a výbuchu dynamitu, což je vzhledem ke jménu rozjasňovačů opravdu příhodné a myslím si, že jejich záměr se povedl. Tenhle design je navíc do rozjasňovačů "vyražen" celkem dost hluboko, takže ačkoliv rozjasňovače používám už několik měsíců, design je pořád na pudrech vidět a ještě dlouho podle mě bude. Co je podle mě moc hezkým detailem jsou i příhodné názvy, které mají opět celkem výbušnou tématiku - EXPLOSION, SUPER NOVA a BING BANG. Prostě a jednoduše hezky nápadité a co si budeme povídat, to u této značky není tak běžné, protože se spíš zaměřuje na kopírování značek. 
Jak jsem psala již několikrát, celkem jsou k dostání tři odstíny a já dnes začnu mým nejoblíbenějším. Tím je nejsvětlejší odstín EXPLOSION, který se celkem perfektně hodí k mému tónu pleti a troufnu si říct, že i většině z vás se bude ze všech dostupných odstínů líbit nejvíce. Má nádhernou zlatou barvu, která hází na světle broskvové odlesky a na tvářích vypadá neskutečně šťavnatě. Z určitého úhlu vypadá trochu jako Opal od značky Becca, jen stojí několikanásobně méně. BIG BANG mi ze všech odstínů sedí asi nejméně, protože je to taková fialovo stříbrná, která na mých tvářích vypadá až šedivě a vytváří spíš takové nepřirozené pruhy. Upřímně si dost dobře nedovedu představit nikoho, komu by taková barva slušela, protože na tmavší pleti bude vypadat nepřirozeně a na světlejší typy je zase až moc tmavý a výrazný. Je to hezký odstín třeba na oko, ale na tvář je pro mě téměř nepoužitelný. Poslední odstín SUPER NOVA je přímo nádherná růžová s kapkou zlaté, která po nanesení vytváří krásně broskvový efekt a je krásný sám o sobě nebo třeba jen jako tvářenkový topper. Opět odstín, který vřele doporučuji naprosto všem. 
Co se týče kvality, rozhodně bych zařadila rozjasňovače mezi ty průměrné. Na zadek mě neposadily, ale rozhodně nejsou tak špatné, abych je běžně nemohla používat. Průměrná je především jejich pigmentace, ale osobně si myslím, že je to pouze tím, že je pudr hodně slisovaný a celkem špatně se na štětec nabírá. Doporučuji používat spíš nějaký štětec, který má tvrdší štětiny, takže se do rozjasňovačů trochu víc zaryje. Doporučuji třeba drogérkový Ebelin s bílými chlupy, který je tuším z jejich profesionální řady štětců a štětiny má hrubší. Lesk není bůhví jak intenzivní, spíš hodně přirozený a bude sedět někomu, kdo se nechce třpytit jako disko koule, ale chce jen tak lehce projasnit. Lehkou rukou dokonce nejsvětlejší rozjasňovač používám po celém obličeji a rozjasním tak pleť celkově. Výdrž je opět průměrná, dá takových cca 6 hodin, ale pak prostě a jednoduše celý mizí. 
Jak jsem řekla, že by mě rozjasňovače úplně ohromily, to se opravdu říct nedá. Že by ale byly tragické, to taky říct nemůžu. Jen jsou to prostě kousky, které bych doporučila spíš někomu, kdo s make-upem začíná a nehledá žádnou bombu, co z něho okamžitě udělá J.Lo. Za 129 Kč se ale už v dnešní době dají sehnat i mnohem lepší kousky a tak tentokrát nechávám rozhodnutí zcela na vás. Pokud se vám nějaký z odstínů líbí a myslíte, že spadáte do mnou zmiňované skupiny lidí, směle do nákupu. Já bych ale rozhodně příště rozjasňovače už nekupovala a spíš se zaměřila zase na jiné kousky na stránkách Pinkpanda.cz. Jaké máte s e-shopem zkušenosti vy? Už jste na stránkách něco pořizovali? Já si momentálně brousím zuby na některé ze sad tekutých rtěnek a tužek, ale bojím se těch "no name" značek, které jsem ještě u nikoho na blogu ani neviděla. Jako vždy se budu těšit na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešek už se loučím. Vám přeji krásný zbytek neděle a hlavně úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

2 komentáře:

Instagram