RECENZE: MAKEUP REVOLUTION RELOADED PALETTE - ICONIC DIVISION

Krásnou středu vám všem! Jak jistě spousta z vás ví, protože jsem vás na to už několikrát na blogu upozorňovala, před nedávnem proběhl první z kosmetických veletrhů tohoto roku World of Beauty and Spa 2018. Také jistě víte, že já se pravidelně zúčastňuji obou veletrhů už několik let a nikdy nevynechávám. Co ale nevíte je to, že letos jsem poprvé za posledních 5 let vynechala, protože jsem musela být oba dva dny, kdy se veletrh konal, v práci. Moje sestra ale tradici neporušila na veletrh se přeci jen vydala a tak jsem jí alespoň zaúkolovala, aby mi vzala pár kousků, po kterých moje srdce velmi toužilo už od chvíle, co je moje oči spatřily poprvé. Jednou z těchto kousků byla i jedna z nejnovějších paletek značky MAKEUP REVOLUTION, která má na veletrhu pokaždé svůj vlastní stánek a tak se sestra vydala na lov. Nakonec mi ulovila přesně to co jsem chtěla a to paletku RELOADED ICONIC DIVISION, která je na první pohled dupem pro paletku ABH Subculture, která před nedávnem celkem otřásla kosmetickým světem kvůli svojí tragické kvalitě a prášení. Jaká bude tahle její levnější napodobenina? Na to se pojďme společně podívat právě teď. 
Jako koneckonců u všech MAKEUP REVOLUTION produktů, i balení této paletky je plastové. Nikdy nemám u této značky problém s kvalitou balení. Krásně se zacvakne, pevně drží, nemám co vytknout. Jediné, co mi na paletce trošku chybí, je zrcátko. Vzhledem k tomu, že paletka ale stojí pouze 139 Kč, chápu, že na zrcátko už nezbyly finance a tak si absenci zrcátka spíš tak trochu omlouvám. Moc se mi líbí, že je paletka celkem skladná, protože mezery mezi jednotlivými stíny nejsou zbytečně obrovské. 15 stínů se díky tomu vešlo do paletky velké 16 cm x 8 cm a stala se tak celkem perfektní na jakékoliv cestování. Líbí se mi i, že plastové zavírání je průhledné, takže jsou na první pohled hezky vidět barvy.
Celkově v paletce najdeme patnáct stínů a z toho jsou jen tři třpytivé a zbytek matné stíny. Musím říct, že některé třpytivé pro mě byly velkým zklamáním. První odstín v paletce je hodně světlá bílo zlatá, která se po nanesení na prst hodně změní a začnou se objevovat nádherné růžovo-fialové odlesky. Ty ale bohužel nejdou z prstu ani štětce nanést naoko a tenhle stín je pro mě prostě nepoužitelný. Abych alespoň nějakou pigmentaci dostala i na víčko, musím vždycky slabou vrstvu seškrábat a nanést stín jako kdyby to byl volný pigment. Raději ale sahám po jiných stínech, než abych musela neustále vynakládat všechnu tuhle "snahu". Druhý hnědý třpytivý stín je ale celkem fajn. U něho je pigmentace úplně v pořádku, na víčko se nanáší velmi pěkně i prstem i štětcem. U něho mám ale problém s výdrží, protože ačkoliv na víčku vypadá hned po nanesení moc pěkně, vydrží v takovém pěkném stavu jen cca 2 hodiny a potom se začne hned ztrácet a úplně splyne s ostatními stíny na víčku. Poslední třpytivý odstín je krásná světlounká zelená se zlatými třpytkami, která ale nanést nejde téměř vůbec. Při namočení štětce se na štětiny nabalí jen pár zlatých třpytek, ale barva jako taková žádná. Tenhle stín je pro mě v paletce naprosto zbytečný a jeho kvalita je z celé paletky bezpochyby nejhorší.    
Matné stíny? To je úplně jiné kafe! Pigmentace je napříč všemi stíny stejná a to absolutně boží. Stačí jedno namočení štětce a pigment se nabalí hned, stejně je tomu i při nanesení, kdy se hezky chytí na oční víčko a drží cca 6 hodin, což je sice průměr, ale u takhle levné paletky jsem s takovou výdrží naprosto spokojená. Odstíny v paletce jsou nádherné a hlavně to nejsou takové ty nudné klasiky, což se mi na paletce líbí asi nejvíc, že je barevně unikátní. Já jí pořídila především kvůli oranžové a nádherné horčicově žluté, která se obzvlášť mezi takto levnými značkami těžko hledá a já jí ve své kolekci ještě nemám. Tyhle dvě barvy mě naprosto nadchly a momentálně je používám při každém líčení, protože tím i nudný look krásně obzvláštním a zahřeju. Tyhle "nudné", ale nejvíc potřebné stíny jsou součástí paletky taky, najdete zde i hezky teplou střední hnědou i o něco studenější a můžete tak hezky ztrácet jakékoliv líčení, na které si vzpomenete. Moc se mi líbí i odstíny khaki zelené, díky kterým se dají nádherně udělat kouřovky nebo například krásné odstíny vínové, se kterými bude nádherné třeba romantické líčení na randíčko na 1. Máje. Velkou výhodou je samozřejmě také to, že součástí paletky je i temná černá, se kterou se dá každé líčení hezky ztmavit a paletku tenhle stín hezky doplňuje.
V paletce mi chybí jen nějaký světlý matný stín na sjednocení celého víčka, ale jinak mi paletka přijde dost fajn, obzvlášť když stojí jen těch zmiňovaných a krásných 139 Kč. V nabídce jsou ještě dvě další verze této RE-LOADED paletky a to konkrétně ICONIC VITALITY a ICONIC FEVER. Obě dvě paletky mi přijdou dost podobné,protože obsahují hodné vínové, růžové a načervenalé stíny,  ale pokud je kvalita matných stínů stejně dobrá, jako u paletky mojí, tak vřele všem doporučuji ty peníze za ně utratit! Já další paletky sice pořizovat nebudu, ale už se moc těším na novou řadu MAKEUP REVOLUTION PRO, která podle posledních zpráv prý bude brzy naskladněna na českém e-shopu a všechny produkty vypadají opravdu hezky. Už jste o této nové řadě slyšeli? Budu se jako vždy těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se již loučím. Doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se tu společně sejdeme i u toho dalšího. Přeji krásný zbytek týdne - s pozdravem, Vaše M.   

4 komentáře:

  1. Ahoj, ja mám práve Iconic Fever a fakt musím povedať, že je super. A tiež sa mi občas pri tejto značke stane, že niektoré shimmerove tiene sú úplne naprd. :( Ale na druhú stranu, potom sú tiene, ktoré prekvapia, že zabudnem na tie zle.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, co se Make up revolution paletek týká, tak mě strašně láká limitka Paletka 144 matných očních stínů a SFX Profesionální paletka na obličej. Znáš tyhle paletky?

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka vypadá velmi krásně. Prosím tě kde se dá koupit, možná jsem to v článku přehlédla.

    Holky třeba mi někdo pomůže. Chtěla bych na permanentní makeup, našla jsem si permanentní makeup v Praze od paní Radchenko a rádá bych se zeptala na nějakou osobní zkušenost.

    OdpovědětVymazat

Instagram