RECENZE: W7 STROBE TIME! HIGHLIGHTER PALETTE - VIVID GLOW

Krásnou neděli vám všem! Každý rok se vždy s kamarádkami rozhodneme, že je na čase objevit zase nějaký další kout Evropy a vyrazíme na společný víkend někam za hranice naší krásné země. Tentokrát jsme se rozhodly pro Polsko, kde jsme za dobu svých různých výletů ještě nikdy nebyly a na fotkách vypadala Wroclaw opravdu pěkně. Pěkná byla i ve skutečnosti a ačkoliv jsme v ní strávily jen dva dny, užily jsme si to opravdu náležitě a byl to jeden z nejhezčích výletů, které jsme doposud spolu podnikly. Samozřejmě bychom to ale nebyly my, kdybychom alespoň na pár hodin nenavštívily místní obchodní centrum a upřímně, ani jsme se nemohly rozhodnout, které z těch několika center navštívíme. Obchodní centra jsou ve Wroclavi opravdu na každém rohu a jsou přímo obrovské. No a nebyla bych to já, kdybych okamžitě nezapadla do první polské drogérie, kterou jsem viděla. Kromě klasického Rossmanna, který se od toho našeho příliš nelišil, jsem objevila i drogérii HEBE, kde byla velká spousta značek, co u nás běžně není dostupná. Svůj vlastní stojan zde měla například i značka W7, která je u nás sehnatelná pouze na e-shopech a ačkoliv měla spoustu věcí přebraných, něco jsem přeci jen ulovila. Je to tahle krásná paletka W7 STROBE TIME!, která by měla být naprostou kopií známé paletky rozjasňovačů od Anastasia Beverly Hills. Paletka vyšla v přepočtu na cca 150 Kč, což je za čtyři rozjasňovače naprosto bezkonkurenční cena.
Od ceny se odráží i balení, které je vyrobené opravdu levně a jeto bohužel znát jak na pohled, tak na omak. Balení je tzv. fórovka, která sice jde celkem pevně zavřít, ale plast zas tak pevný není, takže se s paletkou bojím i cestovat, aby se mi nikde po cestě nerozsypala. Popravdě musím říct, že je to jedno z nejméně kvalitních balení,co doma vůbec mám. Jediné, co oceňuji, je černá barva, kterou mám u balení prostě ráda. Mínusem je samozřejmě i absence zrcátka, které já už prostě vyžaduji u každé paletky. Ocenila bych také, kdyby byly jednotlivé odstíny pojmenované, ale to už je spíš takový můj rozmar, protože mám tenhle detail i jiných značek ráda. Jsem vždycky zvědavá, jak originální značka bude a jaké názvy odstínů použije. Škoda, že W7 se na to tentokrát vykašlala a odstíny pojmenované nejsou.
V nabídce jsou celkem dvě paletky nebo tedy dvě barevné varianty. Já pořídila VIVID GLOW, ale v nabídce má značka ještě variantu IT'S GLOW TIME, která je o něco růžovější a ačkoliv byla v drogérii naskladněná, nechala mě ledově chladnou. Tu bych spíš doporučila světlejším typům. Já jsem okamžitě sáhla po druhé variantě, ve které se mi odstíny zamlouvaly podstatně víc. První odstín mě zaujal spíš proto, že žádný podobný ve své kolekci ještě nemám. Je to totiž na pohled výrazná žlutá zlatá, která na první pohled může vypadat spíš děsivě. Na pleti ale děsivě vůbec nevypadá. Při swatchování je totiž odstín spíš až bílý jen s malinkým žlutým podtónem. Vypadá na tvářích skvěle, ale doporučila bych ho spíš světlejším typům. Já ho používám jen jako takovou třešničku na dortu a zvýrazním jen úplně střed lícních kostí, jinak na mě vypadá celkem nepřirozeně.  Odstín vpravo je zase naopak spíš pro tmavší typy, protože je to spíš takový třpytivý bronzer. Já podobné odstíny už moc nepoužívám, takže pro mě je tahle bronzová zbytečná a odstín vůbec nepoužívám. Možná v létě, ale teď určitě ne. Poslední dva odstíny se liší jen malou špetkou broskvové, ale na pleti vypadají totožně. To je podle mě další mínus paletky, ocenila bych, kdyby se odstíny od sebe lišily trochu víc. Každopádně ale oba odstíny jsou nádherné, hází nádherné zlaté odlesky a na obličeji vypadají božsky.
Kvalita je taková průměrná. Rozjasňovače jsou celkem hrubě namleté a při namočení štětce se na štětinky nabalí dost pudru. Hrubé částečky ale na obličeji mají tendenci spíš dělat čáry a šmouhy, takže je třeba při nanášení být opatrný a ještě přes prvním nanesení třeba rozjasňovač rozetřít na ruku než přímo na obličej. Potom ale ztratíte tu prvotní skvělou pigmentaci, kterou rozjasňovače mají a je třeba je na obličej spíš vrstvit takhle opatrně. Výdrž je ucházející, po cca 5 hodinách jsou na tvářích vidět už jen lehké třpytky, ale o celkovém přirozeném rozjasnění se ani nemůžeme bavit. Já paletku používám pouze s nějakou krémovou bázi vespod. Momentálně zkouším nejnovější krémový rozjasňovač Mary-Lou Manizer od theBalm, se kterým paletka vypadá naprosto božsky.
Sama o sobě mi ale přijde paletka prostě taková nemastná neslaná a rozhodně mě na zadek neposadila. Dva rozjasňovače jsou si podobné a další prakticky nevyužiju a tak mi zbývají jen dva, kvůli kterým ale paletku rozhodně každý den vytahovat nebudu. Vyhozené peníze to rozhodně nebyly, ale paletku dál doporučovat nebudu. Je pro mě spíš průměrná a tak nemám potřebu ji vychvalovat ani vám. Doporučila bych spíš trio rozjasňovačů FREEDOM, které jsem recenzovala ZDE a za podobné peníze udělá ještě lepší službu. Vůbec nejlépe ale uděláte, když ušetříte ještě pár korun a koupíte si stálici Marry-Lou Manizer, která svůj boom už sice dávno zažila, ale stejně mi přijde, že je to jeden z nejlepších rozjasňovačů vůbec. To je ode mě pro dnešek už vše. Já jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a zůstanete tu se mnou i do toho dalšího. Na závěr už jen poslední otázka pro vás všechny: Jaký máte názor na značku W7 a její neustálé kopírování a dupování ostatních značek? Zkoušíte tyhle levnější varianty rádi/rády nebo vás naopak značka štve? Těším se na všechny vaše komentáře a přeji úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

5 komentářů:

  1. Tuhle značku znám :) myslím,že díky očním paletkám, ale i tohle vypadá dobře
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poprvé taky vyzkoušela jen paletky, ale jsem ráda, že se značka neustále rozšiřuje a přichází s novými produkty. :)

      Vymazat
  2. S touto značkou skúsenosti nemám 🙂 Inak veľmi peknú prispevok 🙂
    https://lifeforjul.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Z w7 mě láká:
    Beam me up! - tekutý rozjasňovač
    tekutá linka Eyeliner pot
    A že kopíruje ostatní značky? To mě netrápí.

    OdpovědětVymazat

Instagram