RECENZE: NYX SUPER CLIQUEY MATTE LIPSTICKS

Krásnou neděli vám všem! Po návratu z hor je opět třeba se vrátit do reality a vzhledem k tomu, že hory byly naprosto luxusní, je ten návrat opravdu těžký. Snažím si ho tedy co nejvíce zpříjemňovat a to (jak jinak než) zkoušením nové kosmetiky, která mi v minulých měsících přišla. No a ačkoliv venku je pořád neskutečná zima a na rtech je třeba místo rtěnek nosit spíš velkou vrstvu hydratačního balzámu, já tentokrát zkouším tyhle zářivé rtěnky, kterými snad jaro přivolám rychleji. O této nově uzavřené spolupráci se značkou NYX už jsem vám psala v nedávném článku věnovaném jedné z nejnovějších paletek této značky (odkaz ZDE). Ta mi přišla v prvním balíčku společně se spoustou další kosmetiky, která mě neskutečně potěšilo a kterou už nějaký ten pátek od té doby testuji. Jedním z překvapení byly i tyto poměrně nové rtěnky NYX SUPER CLIQUEY MATTE LIPSTICKS. Abych pravdu řekla, neměla jsem o nich zrovna velké mínění, protože jsem už pár recenzí četla a dost jsem se bála. Jestli se ale moje obavy potvrdily, na to si musíte ještě chvilku počkat, protože jako první se opět podíváme na balení těchto kousků, které mimochodem můžete sehnat buď na kamenných prodejnách nebo na e-shopu za 239 Kč za kus.
Balení je totiž celkem atypické a jiné než u ostatních rtěnek. Na pohled tak nevypadá, protože se zdá, že bude normálně vysouvací. Jak ale název napovídá, rtěnka je klikací, takže je třeba na spodní černou část několikrát klikat, aby rtěnka vyjela. Abych byla upřímná, tenhle klikací systém mě spíš otravuje, protože musíte klikat neskutečně dlouho než vůbec rtěnka o kousek popojede. Navíc mi celkem vadí, že vlastně vůbec nevím, kolik rtěnky mi ještě v balení zbývá a nemám ani představu, kolik produktu tam celkově bylo. Jakmile totiž jednou produkt "vyklikáte", už není cesty zpátky a nejde nijak rtěnku zasunout zase dolů. Při vysouvání tedy buďte opatrné, abyste zbytečně nevysunuli rtěnky až moc a pak si jí při nandavání víčka nezničili. Samotná rtěnka má tvar malé kapičky. Mně se s tímto tvarem nepracuje dobře a proto raději na nanášení používám malý štěteček na rty, protože jinak mi kvůli tvaru rtěnka utíká všude okolo. Jak jsem už psala, bohužel nemůžeme vidět, kolik rtěnky vlastně je, ale balení nám uvádí, že 1,5 gramu, což je v porovnání s normálními rtěnkami NYX (konkrétně Round lipsticks), které mají 4 gramy, hodně málo.
K dostání je celkově 12 úžasných odstínů a na výběr jsou jak výrazné barvy, tak tlumené a nahé odstíny. Já k testování dostala jen dvě hodně výrazné barvy RISKTAKER a CHAIN REACTION. Abych byla upřímná, raději bych zkoušela právě ty světlejší odstíny, protože u nich nemám tak velká očekávání a jsem k nim o malinko shovívavější. U takto výrazných odstínů ale opravdu potřebuji "zázraky" a chci, aby byly opravdu kvalitní. O kvalitě se ale budeme bavit za malinkou chvilku, teď bych se ráda zblízka podívala na barvy. Odstín RISKTAKER je červená přesně podle mého gusta. Není úplně zářivá, ale spíš taková hodně tlumená, což mě naprosto vyhovuje. V poslední době si ve výraznějších a zářivějších odstínech připadám tak nějak vulgárně a mnohem radši sahám právě po těchto tmavších variantách. Druhý odstín CHAIN REACTION je pro mě osobně skoro nenositelný. Oficiální popis tohoto odstínu je BRIGHT BERRY  a ten odstín naprosto vystihuje. Zářivá fialová má v sobě malinkou kapku růžové, která ho sice dělá malinko nositelnější, ale pro mě je pořád až dost fialová. Co bych ale pro testování nové kosmetiky neudělala, že? Nosila jsem ho ale upřímně jen doma, protože na takovouhle barvu opravdu nemám kou...odvahu :). Já si v podobných odstínech připadám jako stará mladá z 80. let, takže za mě ne-e.
Textura rtěnek je taková zvláštně vosková a obzvlášť u takhle výrazných odstínů mi vůbec nevyhovuje. Na rtech totiž příliš nedrží a vosk spíš klouže všude okolo. Navíc je taky celkem obtížné nanést rtěnku rovnoměrně, protože ačkoliv pigmentace je naprosto BOŽSKÁ, tak jednotlivé vrstvy na sobě kloužou a spíš se navzájem stírají. Bohužel nijak nepomáhají ani tužky na rty, protože rtěnka klouže i přes ně. Vosková textura extrémně zvýrazňuje suchá místa, takže před nanášením je určitě třeba rty pořádně hydratovat a nejlépe použít i nějaký lip scrub, nebo si nějaký vyrobit jen třeba z cukru doma. Navíc mi přijde, že má rtěnka takovou divnou pachuť, kterou na rtech cítím po celou dobu jejich nošení.
Rtěnky, textura a bohužel ani způsob nanášení mě prostě nijak neuchvátil. Já tyhle kousky bohužel budu muset poslat dál, protože nejsou nic pro mě. Zůstanu raději u tekutých rtěnek, které jsou pro mě pořád číslem jedna a pokud chcete doporučit nějaké kousky právě značky NYX, tak si pořád nemůžu vynachválit rtěnky LIQUID SUEDE, které jsem recenzovala už před dvěma lety (recenzi najdete ZDE). V balíčku mi navíc přišla i nová metalická verze těchto rtěnek a tak se už nemůžu dočkat toho, až budu testovat ty. Na konci března mám svůj závěrečný ples, na který se nějaká metalická červená bude opravdu hodit, protože celý ples je ve stylu HOLLYWOOD. Vás bych se ráda zeptala, jaké líčení se vám vybaví, když se řekne slovo Hollywood a co bych si měla na obličeji vůbec vytvořit. Budu se těšit na všechny vaše komentáře a jako vždy doufám, že se článek líbil a že tu se mnou vydržíte i do toho dalšího. Teď už se ale loučím a přeji krásný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M.  

1 komentář:

Instagram