RECENZE: L.A. COLORS SO CHEEKY BLUSH&HIGHLIGHT PALETTE

Krásnou neděli vám všem! Blíží se první z jarních kosmetických veletrhů Interbeauty a World of beauty & spa a já se jako již každoročně rozhodla, že začnu psát články o produktech, které byste mohli na veletrhu sehnat. Dnes to bude paletka plná tvářenek a rozjasňovačů L.A. COLORS SO CHEEKY BLUSH&HIGHLIGHT PALETTE, kterou jsem zakoupila na e-shopu Absolute Cosmetics (odkaz ZDE), který je jednak mým nejoblíbenějším e-shopem vůbec, a také je to stánek, který je jedním z nejnavštěvovanějších na obou zmiňovaných akcích. Kromě značek Milani a Jordana, které e-shop distribuuje už dlouhou dobu, totiž zařazuje pořád nové a nové produkty jiných značek. Jednou z nich je právě značka L.A. COLORS, což je asi jedna z nejlevnějších u nás dostupných značek, která sleduje poslední trendy a na trh neustále přináší novinky jako například tekuté rtěnky nebo právě paletky tvářenek a rozjasňovačů, kterých je momentálně všude plno. Já pořídila i tekuté rtěnky a to za neuvěřitelných 49 Kč, na jejíž recenzi se určitě budete moct brzy podívat i vy. Tentokrát ale zfoukneme recenzi této paletky, kterou na e-shopu (a doufám, že i na veletrhu) koupíte za neuvěřitelných 149 Kč.
Já pořídila variantu PEACHES&CREAM, ale vy můžete vybírat z celkových čtyř barevných variant, ve kterých najdete celkem čtyři tvářenky a dva rozjasňovače. Moc se mi líbí, že značka má varianty i pro tmavší odstíny pleti i pro ty úplně světloučké a to u všech produktů, ne jen u těchto paletek, takže pokud máte problém sehnat ideální odstíny prakticky všeho, z jejich nabídky si určitě vyberete. Balení je ale u všech variant úplně stejné a nebudu vám lhát. Je to klasická plastová "fórovka", ze které se po nějaké době ošoupal i nápis. Celkově je paletka hodně lehká a prostě vypadá levně, čemuž se ale rozhodně nedivím vzhledem k tomu, že stojí tak málo. Celkově je v ní 22 gramů, ale bohužel jsem nikde nenašla kolik přesně mají jednotlivé tvářenky a rozjasňovače. Rozjasňovače jsou každopádně menší a je třeba je tedy nanášet opravdu maličkým štětcem. Tím, že jsou pánvičky hodně u sebe byste větším štětcem nabrali i tvářenky nad nimi. Já momentálně používám Ebelin štětec z profesionální řady a ten do pánviček krásně pasuje. 
Jak jsem řekla už předtím, vybrala jsem variantu PEACHES&CREAM, která mi podle fotek přišla nejnositelnější a já jí využiju ze všech variant nejvíce. Ostatní varianty mají spíš výraznější odstíny, zatímco tenhle kousek je tak nějak hezky při zemi. První ze čtyř tvářenek je jediná matná, jinak mají všechny velké množství třpytek. K matné se opravdu nejvíc hodí popis broskev nebo meruňka, protože je to nádherně světlounce oranžová, přesně jako meruňka. Je to ten typ tvářenky, který vypadá skvěle na každém a na tváři vypadá neskutečně svěže. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že na tváři je o malinko tmavší, jako kdyby po rozetření trochu změnila brvu. Pořád je ale nádherně přirozená a myslím si, že mi i sluší, takže jí nosím moc ráda. Abych byla ale upřímná, zbylé tři tvářenky už mě tolik nenadchly. Všechny tři hází zlatavé odlesky spíš jako rozjasňovače a to já na tvářích úplně nemusím. Je to samozřejmě jen o osobních preferencích, ale já mám raději tvářenky matné, protože mi třpytivé tvářenky zbytečně zvýrazňují póry a ani si nemyslím, že by mi slušely. Pokud jste ale fanoušky či fanynkami třpytivých tvářenek, s touto paletkou určitě nešlápnete vedle. Z rozjasňovačů jsem ale naprosto a absolutně unesená! Odstíny jsou opět nádherně zvolené, protože ten světlejší je perfektní teď na zimu a tmavší určitě využiju v létě. Světlý odstín je takový ten klasický Narsí Albatros dupe, který hází nádherné zlaté odlesky a tmavší je jeho broskvovější bratříček. 
Všechny třpytivé odstíny - jak tvářenky, tak rozjasňovače, jsou neskutečně máslové a opravdu perfektně se nanáší. Nikdy bych nečekala, že paletka za takovou cenu bude takhle hezky udělaná. Jedinou chybičku vidím v mém oblíbeném matném odstínu, který bohužel práší jako blázen. Jsem ale ochotná tenhle nedostatek přejít, koneckonců štětec oklepávám běžně i u jiných kousků, takže tady mě jedno oklepání navíc také nezabije. Ostatní odstíny tohle mínus stoprocentně vynahrazují, textura je vážně doopravdy božská. U tvářenek bych ocenila o maličko větší pigmentaci, protože je třeba v nich štětec párkrát namočit, aby byla barva intenzivní. Je ale možné je hezky navrstvit a docílit tak i větší intenzity. Rozjasňovače jsou pigmentované hned "na první dobrou" a naopak je třeba být při jejich nanášení maličko opatrný.
Jestli je to nějakým způsobem revoluční paletka, která vám nesmí chybět? To určitě ne. Rozhodně je to ale krásná paletka za ještě krásnější peníze, která vám udělá skvělou službu, pokud jsou třpytivé tvářenky a rozjasňovače právě to, co využijete na každodenní bázi a rády střídáte víc odstínů. Jsem opravdu ráda, že se u nás čím dál tím častěji vyskytují e-shopy, které dováží značky, co u nás nejsou tak známé a doufám, že se třeba zrovna značka L.A. COLORS u nás rozšíří o něco víc, protože zatím všechny produkty, které jsem vyzkoušela jsou opravdu dobré a mohou směle konkurovat ostatním značkám v našich drogériích. Navíc se výběr produktů neustále zvětšuje a značka přichází na trh pořád s novými věcmi. já pro vás budu hrozně ráda zkoušet tuto značku dál a přicházet s dalšími recenzemi a tipy, na některé z dalších skvělých produktů, které jsou opravdu za hubičku. Pro dnešek je to ale ode mě vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní recenze líbila a že tu se mnou zůstanete i do té další. Teď vám každopádně přeji úspěšný start do nového týdne. Mějte se krásně, s pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

Instagram