RECENZE: ZOEVA OPULENCE BLUSH PALETTE

Krásnou neděli vám všem! Vždycky si říkám, že na začátek každé recenze nutně musím napsat nějaký příběh. Většinou by to měl být příběh spojený s tím produktem, třeba jak jsem ho koupila, jak jsem se k němu dostala a podobně. Dnes vám ale odkryju tu "krutou" realitu a pravdu, jak vlastně většinou skončí produkty u mě doma. Začíná to většinou pěknou nudou. Nudou, kdy sedím doma v křesle a začnu přemýšlet nad tím, kdy naposledy jsem si vlastně něčím udělala radost. Okamžitě zapomenu na ten balíček, co mi přišel minulý týden i na tu rtěnku, co jsem si koupila předevčírem v Sephoře. Najednou si nemůžu vzpomenout na jedinou věc, která by mi v poslední době vykouzlila úsměv na rtu. A tak se z křesla přesunu k počítači a zabrousím na nějaký e-shop plný kosmetiky. Tentokrát jsem takhle zabrousila na e-shop Douglas, kde jsem poprvé v životě, ano, čtete správně, poprvé v životě něco nakoupila. Zjistila jsem totiž, že Douglas má pod sebou i Zoevu a od té já chtěla konečně něco vyzkoušet. Napoprvé jsem si vybrala paletku tvářenek ZOEVA OPULENCE BLUSH PALETTE a o té bude celá dnešní recenze. Vás jsem se chtěla zeptat, jestli nevíte, zda je Zoeva dostupná i v kamenných prodejnách Douglas, protože po této mojí první zkušenosti s paletkou rozhodně potřebuju víc Zoevy v mém životě. 
V první řadě má podle mě Zoeva neskutečně krásné obaly a stejně tak tomu je i u této Opulence paletky. Tmavě šedá paletka má na sobě nádherné květiny, které vypadají dost realisticky. Spíš vypadají jako na fotce než nakreslené a moc se mi líbí, že si Zoeva dává s balením takovou práci. Zlaté geometrické tvary ke květinám krásně sedí. Paletka ve mně celkově evokuje nějaké renesanční nebo gotické umění (prosím odpusťte mi, v umění se doopravdy nevyznám) a je pro mě spíš takovým sběratelským kouskem. Líbí se mi moc i to, že je balení celé z kartonu namísto z plastu. Zavírání je magnetické a dost pevné, takže se nestane, že by se vám při cestování samo otevřelo a nějakým způsobem poničilo. Já s ní sice ještě nikam necestovala, takže tohle nemůžu úplně stoprocentně posoudit, ale myslím si, že časem se karton tak trochu ošoupe a rohy třeba maličko poničí. Uvnitř najdeme tři pudrové produkty a to jeden rozjasňovač a dvě tvářenky. Všechny tři produkty mají stejnou gramáž 3.8 gramů.
To sice není příliš, ale vzhledem k neskutečně (!) vysoké pigmentaci je třeba jen lehounce přejet štětcem a není třeba nanášet veliké množství. Jak tvářenky tak rozjasňovač jsou celkem hrubě namleté, takže bych doporučovala používat štětce s jemnějším chlupem, protože jinak mají velkou tendenci prášit. Já mám svůj milovaný REAL TECHNIQUES tulipánový štětec a štětec na pudr značky Ebelin, který má dost podobný tvar a na nanášení těchto produktů si je nemůžu vynachválit.
Všechny tři produkty na tváři vydrží zhruba 7 hodin, nejtmavší tvářenka až 8 hodin, ale to je spíš tím, že je tak výrazná a na tváři je tedy vidět o něco více. S výdrží jsem každopádně velmi spokojená a jsem zvědavá, jestli i ostatní produkty této značky, co chci v budoucnu vyzkoušet, na tom budou stejně.
Nejsvětlejší z celého tria je rozjasňovač DO NOT TOUCH, který mě upřímně z celého tria zaujal asi nejméně. Ačkoliv je popisován jako zlatý, na mojí pleti vypadá spíš šedivě. Je to tím, že místo klasické žluté nebo champagne zlaté je podtón spíš olivový a k mému typu pleti se absolutně nehodí, alespoň ne teď v zimě, kdy jsem takhle vybledlá. Možná bude lepší k létě, až budu trochu víc opálená, ale teď je pro mě spíš nepoužitelný. Druhý odstín IMPOSSIBLE TO MOVE, to už je úplně jiná káva. Tenhle odstín mi sedí naprosto dokonale! Je to jeden z nejvíc přirozených odstínů, který jsem kdy měla. Hnědý základ s kapkou oranžové je krásný i na bronzování celého obličeje, ale rozhodně se to s ním nesmí přehánět. Já ho spíš raději používám jako tvářenku a nanáším ho přesně nad kontury. Hezky splývá s pletí a hodí se ke každému líčení, takže je perfektní jak na každodenní nošení tak na nějakou speciální událost, kdy jsou oči výraznější a chcete tedy tvářenku jemnou a přirozenou. Naprostým opakem přirozenosti je poslední odstín UNDERNEATH THE GOLD. Temná teplá červená s malými zlatými třpytkami. Ty při swatchi na ruce vytváří nádherný odlesk, ale ten na tváři já osobně nevidím. Tvářenka je tolik pigmentovaná a tolik výrazná, že jí můžu používat poze v případě, že štětec nejdřív otřu o ruku a až potom jen lehounce nanáším na tváře, takže "sheen" skončí už na ruce a na tvář se nedostane. Já jsem z barvy naprosto nadšená, používám ji moc ráda, mám pocit, že vytváří pohádkový sněhurkovský look. Opravdu ale radím nejdříve štětec pořádně otřít, jinak skončíte jako Marfuška a to už je zase jiná pohádka :).
Už se opravdu nemůžu dočkat až mi dorazí i trio z limitované edice The Basic Moment, protože jestli bude kvalita stejná, tak jsem právě asi našla svou ideální paletku na každodenní používání. Prozatím ale určitě budu požívat tenhle prostřední odstín, protože ten je prostě perfektní a už kvůli němu bych určitě trio pořídila znovu. Ceklově bych chtěla tuto značku prozkoumat trochu víc, protože většina produktů vypadá dost zajímavě a moc se mi líbí, že je většina určená spíš k profesionálnímu používání. V každé z jejich paletek je tak hned několik odstínů a to je pro kosmetickou maniačkou, jakou jsem já, naprosto ideální. Vy mi dnes do komentářů dejte vědět, zda jste už nějaký produkt značky Zoeva vyzkoušeli a jak jste byli spokojení či spokojené. Já se jako vždy budu těšit na všechny vaše komentáře. Pro dnešek už je to ale ode mě vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že tu se mnou vydržíte i do toho dalšího. Přeji krásný zbytek víkendu. S pozdravem - Vaše M. 

4 komentáře:

  1. Opravdu má pěkné obaly, ráda bych vyzkoušela právě paletku očních stínů :)

    OdpovědětVymazat
  2. paletka vyzerá veľmi pekne a už by som veľmi rada skúsila nejaký produkt od Zoeva, pretože som ešte nemala tú možnosť ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí objednat na internetu na stránkách Douglas. Budu ráda, když mi potom napíšeš, co jsi poprvé pořídila. :)

      Vymazat
  3. Paletka vypadá hezky, líbí se mi hlavně obal :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram