RECENZE: MAKEUP REVOLUTION FULL COVERAGE CONCEAL&DEFINE

Krásné pondělí vám všem! Pokud je pro vás kosmetika stejnou vášní jako je pro mě a pokud se zajímáte i o kosmetiku zahraniční, určitě vám v minulém roce neunikl nejznámější korektor značky Tarte - Shape tape Contour Concealer. U nás bohužel není dostupný, ale ve světě je to bezpochyby naprostá jednička mezi korektory a v minulém roce se nemluvilo prakticky o žádném jiném korektoru. Letos se to ale změnilo a to po uvedení novinek značky MAKEUP REVOLUTION, která na trh přišla s doposud největší bombou a to korektorem, který by měl být snad ještě lepší než stálice od Tartu, která otřásla světem. No a protože je kosmetika mou obrovskou vášní, ani chvilku jsem nezaváhala a nové korektory CONCEAL&DEFINE FULL COVERAGE CONCEAL AND CONTOUR objednala rovnou ve třech odstínech, protože jsem se z tak velkého výběru, jaký značka má, vůbec nemohla rozhodnout. Co bych ráda tady v úvodu vyšvihla je to, jak rychle jsem balíček doma měla. Balíček jsem měla doma do dvou dnů a od té doby, co doručovatel zazvonil na zvonek jsem absolutně a totálně zamilovaná. Proč? To se dozvíte, když budete číst dál. 
Klasicky se jako první podíváme na balení, které je prostě nádherné. MAKEUP REVOLUTION v poslední době veškeré balení ladí do rosegold barvy a to je podle mě barva, která vypadá božsky úplně vždycky a úplně na všem. Ačkoliv vypadá balení luxusně, je celé plastové, což znamená, že je hezky lehké a tak ani nepostřehnete, že ho s sebou někam nesete v případě, že s ním budete chtít cestovat. vespod balení je i nálepka se samotným odstínem, což, jak jistě víte, mám moc ráda, protože se tak nemůže název ošoupat a vždy vím, jaký odstín zrovna používám. Mínus vidím určitě v tom, že je v balení jen 3,4 ml produktu, což je celkem málo a tak jsem ráda, že jsem vzala rovnou tři, protože věřím, že při mojí spotřebě korektoru bude za chvilku jedna lahvička pryč. Pro porovnání beru například všemi oblíbený Catrice Camouflage korektor, ve kterém je produktu 5 ml. Je ale pravda, že tento MUR je více krycí a tak je třeba menší množství. O tom ale později. Co mi na balení naopak naprosto vyhovuje a za co dostává veliké plus, je obrovský aplikátor, kterým se korektor perfektně nanáší. Vzhledem k tomu, že ho stejně používám převážně na highlight očního okolí, potřebuji něco většího, čím vyplním celý trojuhelník a na to je tenhle veliký pěnový naprosto perfektní.

Co se mi taky neskutečně líbí je velký výběr odstínů. MAKEUP REVOLUTION si pro nás totiž připravil škálu 18 odstínů od světlých až po ty nejtmavší a troufnu si říct, že z tohoto výběru si bude schopný vybrat opravdu každý. Nejenže značka ztmavovala od nejsvětlejšího po nejtmavší, ale také zařadila nejrůznější podtóny, takže si na své přijde úplně každý. Ačkoliv jsou na internetu i hezké swatche všech produktů, nemohla jsem se rozhodnout a raději vybrala rovnou tři, které se k mojí pleti hodily podle fotek nejvíce. Nejsvětlejší odstín C1 je určen pro nejsvětlejší pleť s neutrálním podtónem. Já spíš patřím do kategorie žlutého podtónu, ale tenhle nejsvětlejší odstín jsem vzala spíš pro mixování s ostatními odstíny. Dávám ho převážně jen do a lehce pod vnitřní koutek a oční okolí ještě víc projasním. C2 je určený pro nejsvětlejší pleť se žlutým podtónem. Je jen o malinko tmavší, ale pro detailnější zesvětlení okolí je taky naprosto perfektní. Třetí odstín je určený pro světlou/tmavší pleť se žlutým podtónem a má označení C6. Ten už nepoužívám jen místy, ale nanáším ho pod celé oční okolí a vytvářím takové klasické trojúhelníky pod oči, nanáším ho na nos a na bradu, prostě na všechna místa, které chci opticky zvednout a zesvětlit, aby obličej vypadal víc dynamicky. Mrzí mě, že jsem rovnou nepořídila i nějaký tmavší odstín na konturování, ale při další objednávce to určitě bude první věc, kterou do košíku přihodím.
Korektor jako takový je prostě skvělý! Neřekla bych, že je úplně plně krycí, ale krytí je rozhodně střední až vysoké. Na můj MUFE Full Cover to ale pořád nemá, takže na to, abych řekla, že je plně krycí to úplně není. Full Cover je ale už opravdu velký kalibr a tak šíleně vysušuje, že ho pod oči dát prostě nemůžu. To MUR korektor, to je úplně jiná káva. Ačkoliv je hodně hutný, do pleti se dá krásně zapracovat a jako kdyby se najednou přeměnil. Pod očima se zdá neuvěřitelně lehký a rozhodně nevytváří pocit masky, jako je to u ostatních korektorů s vyšším krytím zvykem. Co je na tomhle korektoru ale podle ěm to nejlepší, je ta skvělá celodenní výdrž. Často se mi stává, že se mi po pár hodinách začne korektor pod očima slévat do vrásek a to můžu použít pudru kolik chci. Dokonce v poslední době často peču (technika baking), ale i tak se korektory slévají. S tímhle tenhle problém vůbec nemám a možná právě proto se stal mým hodně oblíbeným a určitě ho budu doporučovat i dál.
Mrzí mě, že doma nemám i korektor od Tarte, abych mohla tyhle dva porovnat. Často ale pozoruji zahraniční videa a podle těch si troufnu říct, že úplně srovnatelné korektory nejsou právě kvůli vyššímu krytí. Já si ale na tento korektor nemůžu stěžovat, rychle se na mém korektorovém žebříčku dostal na vedoucí pozici a horko těžko ho z ní někdo dostane. Na vedoucí pozici je i s dalšími mými oblíbenými kousky, které jsou i o něco dražší. Chtěli byste v budoucnu nějaké porovnání mých top korektorů? už dlouhou dobu se na podobný článek chystám a tak by mě zajímalo, jestli je to vůbec něco, co byste si chtěli přečíst i vy. To je ode mě každopádně pro dnešek vše. Já jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že tu se mnou vydržíte i do toho dalšího. Navíc doufám, že se vám líbily i dnešní fotky, protože jsem se snažila korektory nafotit trochu jinak než obvykle. Do komentářů mi dejte vědět, jestli jste to poznali. Teď už vám ale přeju krásný a úspěšný start do nového týdne, mějte se krásně. S pozdravem - Vaše M. 

4 komentáře:

  1. Ahoj, ja by som sa určite potešila porovnaniu tvojich korektorov a zaujímal by ma tvoj názor, ak by si mala porovnať tento od MUR a ten od Catrice. :) Pekný deň prajem!

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem po nich pokukovala 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají zajímavě :) vidím je poprvé.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram