RECENZE: RIMMEL STAY MATTE LIQUID LIP COLOURS

Krásnou neděli vám všem! Nový měsíc, Nový rok a u mě se stále vůbec nic nezměnilo. Stále jsou tekuté rtěnky mým nejoblíbenějším produktem, který zkouším a nakupuji jako divá. A vzhledem k tomu, že jiné než  matné rty téměř nenosím, nemyslím si, že by se mělo něco v tomto roce změnit. Rozhodla jsem se tedy, že i jeden z prvních článků tohoto roku věnuji právě tekutým rtěnkám. A protože se v tomto roce nejspíš ani nezmění to, že ráda budu objevovat poklady v drogérii nebo spíš obecně v levnější kosmetice, první článek bude o jedné ze značek našich drogérií a to značky RIMMEL. Abych pravdu řekla, rtěnky této značky nikdy nepatřily mezi moje nejoblíbenější. Oblíbila jsem si ale značku díky jejím make-upům a jednu dobu jsem nepoužívala prakticky žádný jiný. Samozřejmě mě neminula ani obří vlna Stay matte pudru, který patří pořád mezi jeden z nejlepších pudrů drogérie vůbec. Velmi mě zajímalo, jestli na tom rtěnky STAY MATTE LIQUID LIP COLOUR budou stejně jako pudr, nebo se naopak nezařadí mezi moje oblíbené kousky. Jsem ráda,že je navíc na trhu dostupná další takto levná varianta a že Rimmel do nabídky zařadil i celkem odvážné odstíny jako třeba tmavě modrou, která se u jiných značek jen tak nevidí. Já zůstala ale při zemi a pořídila jen odstíny přirozenější a co si o nich myslím? To se dozvíte v dnešní recenzi!     
Balení je krásné a líbí se mi, že je o trochu jiné než klasické průhledné balení, které má momentálně na trhu každá druhá značka. Plastový spodek je totiž matný a na pohled spíš vypadá jako matné sklo, přes které sice hezky vidíte odstín, ale pořád je o trochu zvláštnější než průhledná klasika. Nápisy na něm jsou stříbrné a hezky s tímto matným "sklem" ladí. Černé uzavírání má tvar takových dá se říct přesýpacích hodin a hezky se díky tomu drží v ruce. Aplikátor je klasický houbičkový,ale na konci je lehce do špičky,  takže rtěnka se s ním nanáší velmi dobře. Špičkou se dají krásně vytvarovat rty před jejich úplným vyplněním.  
Jediné předsevzetí, které jsem si letos dala je to, že si nebudu kupovat odstíny rtěnek, které se mi sice líbí, ale stejně je nikdy používat nebudu, protože se v nich prostě necítím dobře. To jsem dodržela a pořídila si proto pouze odstíny tři. Nejsvětlejší odstín 710 LATTE TO GO je pro mě moc světlý už od pohledu. Koupila jsem si ho spíš na mixování s dalšími odstíny. Ráda si podobné světlé odstíny dávám doprostřed rtů, abych tak rty udělala opticky většími nebo prostě jen zesvětlila odstín jiné rtěnky. Samotný bych ho použila zřejmě jen při nějakém opravdu kouřovém líčení, kde bych chtěla veškerou pozornost směřovat jen na oči. Jinak moje rty vypadají spíše mrtvolně a nemyslím si, že by mi odstín slušel. S tmavší tužkou na rty se dá použít taky a na a to zvýraznění, o kterém jsem mluvila před chvilkou, je ale naprosto perfektní a používám ho každý den. Druhý odstín 700 BE MY BABY je mou srdcovou záležitostí. Nejenže je to krásná nahá barva, ale tady mě spíš dostal ten název. Hříšný tanec je můj nejoblíbenější film, který jsem sledovala jako malá s mou babičkou a tak bych odstín koupila i přes všechna předsevzetí i kdyby byl třeba zelený. Naštěstí je to ale krásná nositelná karamelová béžová s lehounce růžovým podtónem. Tenhle odstín bude slušet všem odstínům pleti. Poslední a nejodvážnější z odstínů, který jsem pořídila je 810 PLUM THIS SHOW, který jsem nosila jako jediný během Vánoc, když jsem měla náladu na temné vínové rty. Při nošení tohoto odstínu jsem dostala nejeden kompliment na úžasnou barvu a ačkoliv je těžší odstín nanést, stejně ho nosím i nadále.
U takhle tmavých odstínů je celkem normální, že se nanáší hůř a i při sebevětší námaze pořád barva na rtech vypadá nerovnoměrně. Náročnější je to i u odstínu PLUM THIS SHOW, ale rozhodně se dá dopracovat k dokonale vypadajícím rtům. Je pouze třeba nanést několik slabých vrstev na sebe a mezi jednotlivým nanášením počkat, než jednotlivé vrstvy zaschnou. Je to sice krok navíc, ale pak rty vypadají perfektně. Pokud nanášíte vrstvy ještě před jejich zaschnutím, spíš jen pohybujete produktem sem tam a samozřejmě není efekt tak hezký. Se světlejším odstínem LATTE TO GO nemám problém s jeho rovnoměrným nanášením, ale spíš s tím, že barva zvýrazňuje suchá místa a to opravdu hodně. To je ale podle mě opět obecný problém, světlejší odstíny prostě tohle "umí". Když ale odstín používám jen na střed rtů, nemám s ním absolutně žádný problém, ba naopak. Z tohohle odstínu jsem naprosto nadšená a rozhodně ho pořídím znovu, jakmile ho vypotřebuju. S posledním odstínem BE MY BABY jsem naprosto spokojená. krásně se nanáší, krásně vypadá, krásně se nosí. To koneckonců platí pro všechny odstíny, protože na rtech jsou velmi příjemné, respektive vůbec nejsou cítit, takže si jich na rtech vůbec nevšimnete. Textura je našlehaná a pěnová a hlavně krásně pigmentovaná, takže (až na zmiňovaný tmavý odstín) stačí jedna vrstva a rty vypadají skvěle.
Suma sumárum si myslím, že tyhle STAY MATTE tekuté rtěnky jsou jedněmi z nejlepších v našich drogériích a rozhodně se zařadily mezi ty oblíbenější kousky mojí rtěnkové kolekce. V různých akcích, které naše drogérie jednou za čas dělají, se dají rtěnky sehnat za 120 Kč a vzhledem k tomu, jakou mají výdrž, myslím si, že by neměly chybět ani vám. Rozhodně bych se ale neupínala na těch slibovaných 12 hodin, které Rimmel v oficiálním popisu slibuje. 12 hodin sice nevydrží, ale takových krásných 6 hodin dají určitě a to je na takhle levný kousek celkem překvapivé. Já bych byla moc ráda, kdyby Rimmel rozšířil svou nabídku a přidal třeba další nahé odstíny, stejně jako tomu udělala třeba i normálních rtěnek, kde přišel s celou nahou kolekcí. Ta by mě v budoucnu moc potěšila, protože tyhle tekuté rtěnky ode mě mají určitě palec nahoru a doporučuji je i vám. Tím každopádně dnešní recenze končí. Já jako vždy doufám, že se vám líbila a že tu se mnou zůstanete i do té další. Budu moc ráda, pokud mi do komentářů napíšete, jestli jste už rtěnky vyzkoušeli a pokud ano, jaký na ně máte názor. Já už se ale pro dnešní den loučím a přeji vám úspěšný start do nového týdne. S pozdravem- Vaše M.  

10 komentářů:

  1. Stejně je zajímavý, jak je někdo kritizuje a někdo vychvaluje :) Prostě je musím vyzkoušet! :D

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo je kritizuje? Já na ně zatím slyšela i četla jen samou chválu a to i v zahraničí. :) Podle mě za vyzkoušení stojí, udělej si na ně svůj názor :).

      Vymazat
  2. Odstínově bych si určitě vybrala.

    OdpovědětVymazat
  3. oooo,tak tie sú nádherné! páčia sa mi odtiene :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Podľa mňa sú to celkom fajn rúže. Majú na výber pár pekných odtieňov, ja osobne mám ten najtmavší červený. Má skvelú pigmentáciu, aj dlho vydrží, len trošku suší pery. V tomto u mňa vyhráva Dermacol, ale inak aj tieto sú fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ty Dermacol chystám už dlouho, ale pořád ještě jsem se neodhodlala. Koukám, že mám co dohánět. :)

      Vymazat

Instagram