RECENZE: NYX HIGH DEFINITION BLUSH PRO SINGLES

Krásnou neděli vám všem! Zkouškové je opět v plném proudu a já jako každý "správný" student dělám všechno kromě učení. Ve zkouškovém období vždy napíšu co nejvíc článků, protože si samozřejmě v rámci prokrastinace hledám jakoukoliv jinou činnost, která by mě mohla na chvilku zaměstnat. Napsala jsem tedy konečně první článek tohoto roku a to o tvářenkách NYX HIGH DEFINITION BLUSH SINGLES, které momentálně jsou ve slevě a můžete je koupit jak na e-shopu (odkaz ZDE) tak v kamenných prodejnách značky NYX jen za 80 Kč. Takhle levné jsou, protože tento refilový systém z nějakého (mně neznámého) důvodu NYX úplně ruší a nejspíš tedy bude nahrazovat jinými odstíny nebo spíš jinou variantou. Já jsem ale od prvního vyzkoušení z jejich kvality celkem nadšená a tak píšu článek co nejrychleji, abyste stihly některé odstíny ještě ulovit před tím, než zmizí jak ze stránek tak z kamenných prodejen. Všechny mnou zvolené odstíny jsou matné, ale na výběr je z velkého množství odstínů, které jsou matné, lehce saténové nebo plné velkých třpytek. Je tedy pouze a jen na vás, jakou variantu zvolíte vy. Pokud vás na první pohled zaujaly mnou zvolené odstíny, směle čtěte dál! 
Klasické balení tvářenek samozřejmě vypadá jinak, já ale pořídila jen náplně do magnetické paletky, kterou mám už dávno doma. Ve výprodeji jsou i klasické tvářenky, které jsou v plastovém balení, ale upřímně si myslím, že bohatě stačí tyhle malé výplně, které mají svou vlastní krabičku s názvem odstínu a uvnitř jsou v takovémhle plastovém "kalíšku" s plastovým víkem. I kdybyste tedy neměli paletku, do které byste mohli tvářenky vložit, bez problémů je můžete mít i v krabičce a jen je před každým použitím vyndat.  Jméno odstínu je jednak na krabičce, ale i vespod každé tvářenky, což je super, protože ho nemusíte nijak složitě hledat. Abych byla upřímná, z jednotlivých názvů nejsem úplně vystřelená do vzduchu, jsou poměrně obyčejné a myslím, že by mohly být o malinko roztomilejší nebo nápaditější. To ale koneckonců nemá vůbec vliv na jejich funkčnost a jméno nejméno, používám je moc ráda. 
Nejradši mám bezpochyby první odstín (na fotce nahoře vlevo) DOWN TO EARTH, který se stal velmi rychle jednou z mých nejoblíbenějších tvářenek vůbec. Od doby, co jsem si nechala nabarvit vlasy na blond, tyhle meruňkové odstíny používám nejradši, protože mám pocit, že se k blondýnkám hodí mnohem víc. Obecně tyhle odstíny prostě dělají pleť šťavnatější a odpočatější. Odpočatě moc nevypadám vzhledem k tomu, že jsem neustále zalezlá u učení, takže tenhle lehký přirozený meruňkový nádech určitě přijde vhod. Když je únava už opravdu velká a bledou pleť nevylepší ani první tvářenka, sáhnu po zářivější variantě DOUBLE DARE, která je ale hodně odvážná. Tady je třeba mít hodně lehkou ruku při její aplikaci, jinak by spíš tváře vypadaly klaunsky než přirozeně. Barva je to ale krásná, taková tlumeně oranžová, ale pořád hodně výrazná. Poslední dva odstíny AMBER a MAUVE N' OUT jsou si dost podobné. Obě dvě barvy jsou nádherné zastřené růžové, jen Mauve n' Out je ještě o odstín tmavší a o malinko fialovější a vínovější. Tyhle odstíny byly dřív přesně moje nejoblíbenější právě na podzim a v zimě. teď už je tak často nenosím, ale zase je ráda používám na ostatní, protože tmavovláskám podle mě nádherně sedí. Navíc to jsou takové univerzální odstíny, které se hodí prakticky ke každému líčení.
Co se týče kvality odstínů, nemůžu si je vynachválit. Pigmentace je napříč všemi odstíny, které vlastním úplně stejná a to naprosto neskutečná! opravdu stačí jen jedno přejetí štětcem a ten se sám pigmentem obalí. Nutno říct, že tvářenky malinko práší, takže je nutné před aplikací štětec oklepat. To ale koneckonců dělám u všech tvářenek, které vůbec doma mám. U tmavších odstínů navíc ještě před přímým kontaktem s tváří štětec malinko otřu o ruku, abych náhodou nenanesla tvářenky víc než je třeba. Pokud jste s make-upem teprve na začátku, spíš bych volila světlejší odstíny, se kterými se to nedá přehnat tak lehce. Vzhledem k tomu, že se ale odstíny nádherně roztírají, není problém pigment jen jednoduše rozetřít. Tvářenky mi svou texturou připomínají tvářenky značky theBalm, které mají v názvu stain a vydrží celý den. Stejně jsou na tom i tyhle NYX singlesky, na tvářích vydrží po celý den. Všechny odstíny, které jsem si vybrala já jsou matné a vypadají všechny prostě skvostně. Jedna tvářenka má 4.5 gramu produktu, takže mi vydrží celou věčnost, ale upřímně? I kdybych jí vypotřebovala během chvilky, určitě neváhám a pořídím hned další! Vám doporučuji po nich skočit hned, dokud jsou ještě k dostání.
Suma sumárum - vůbec se nedivím, že tvářenky jednu dobu patřily mezi ty nejlepší levné tvářenky, které u nás k dostání jsou. Svůj největší boom sice už dávno zažily, ale myslím si, že i teď udělají skvělou službu každé či každému z vás. Jsem moc zvědavá čím NYX tyhle singles krásky nahradí a už teď se těším, až novou variantu vyzkouším.
To je každopádně ode mě pro dnešek vše. Já se jdu opět vrátit k učení, protože mě už zítra čeká ne jedna, ne dvě, ale dokonce tři zkoušky a právě teď na mě dolehl ten největší stres, že nezvládnu ani jednu. Pro dnešek se tedy už loučím, ale jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se jako vždy společně sejdeme u toho dalšího. než se ale rozloučím úplně, mám na vás ještě poslední dotaz týkající se značky NYX. máte některá či některý z vás zkušenost s jejich štětci? Já si už pár měsíců brousím zuby na jeden z jejich větších štětců, ale cena mi přijde celkem vysoká a tak by mě zajímaly vaše názory. Předem děkuji za Vaše komentáře a u dalšího článku se budu těšit. S pozdravem - Vaše M.  

4 komentáře:

  1. tak Double dare je naozaj sila! :) ale ostatné mi prídu veľmi príjemné a využiteľné :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem se podívat i do kamenné prodejny a stále jsou k dispozici všechny odstíny. Určitě bych tuhle akci využila, odstíny jsou hezky nositelné. :)

      Vymazat
  2. Ty barvičky jsou krásné. Oranžová sice nic pro mě ale ty ostatní vypadají hezky. Jinak štětec od Nyx mám jeden a.. je docela fajn tak nevím jestli jsou dobrý všechny nebo jen ten můj na oči :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě vyhlídla štětec na obličej asi za 5 stovek, tak pořád váhám - nevím, jestli seto úplně vyplatí. Každopádně díky za zpětnou vazbu, asi do něj půjdu :).

      Vymazat

Instagram