RECENZE: MILANI ROSE POWDER BLUSHES

Krásnou neděli vám všem! Vánoce nám klepou na dveře a většina z vás už jistě napsala svůj dopis Ježíškovi, ve kterém sepsala alespoň pár malých tipů na dárečky, které by jí pod stromečkem potěšily nejvíce. Já si dnes připravila článek o růžičkových tvářenkách MILANI ROSE POWDER BLUSHES, které jsem si již dlouho přála a díky předčasnému Ježíškovi z e-shopu Absolute Cosmetics (odkaz ZDE), jsem si svou první položky na seznamu přání mohla odškrtnout.  E-shop mi zhruba před měsícem totiž poslal balíček plný mých přání a já tak konečně mohla vyzkoušet kousky, na které jsem si myslela už nějaký ten pátek. Tvářenky Milani byly na seznamu hned na prvním místě a já je pro ně od prvního dne poctivě zkoušela. Jsem s nimi nadmíru spokojená a jsem ráda, že na Milani e-shopu momentálně neplatíte poštovné, takže pokud i vás tvářenky díky mému článku zaujmou, neváhejte je pořídit právě teď! Stačí jen ke své objednávce připsat kód Vánoce a tvářenky k vám poputují jen za krásných 219 Kč.
V první řadě jsem se do tvářenek zamilovala už díky jejich vzhledu. Tvářenka je totiž vytvarovaná do tvaru květu růže a na pohled je design vážně nádherný. Navíc už obě tvářenky používám dost dlouho a jejich tvar se stále nemění, takže design (embosování chcete-li) bude těšit vaše oko téměř po celou dobu jejich používání. Kromě nádherného tvaru samotných tvářenek je navíc zbytek obalu zlatý, což je pro mě (jako pro naprostou straku) dalším lákadlem a bodem, díky kterému miluji tvářenky ještě o něco víc. Obal je navíc hezky pevný a ještě nikdy se mi nestalo, že by se mi v kabelce nebo v kosmetické taštičce sám otevřel. Vespodu balení je klasický štítek s celkovým popisem produktu a jeho názvem, což je podle mě vždycky plusem, protože můžete vidět, co si vlastně na obličej dáváte. Produktu je uvnitř balení neuvěřitelných 17 gramů, což je opravdu obrovské množství. Například ve tvářenkách Jordana najdete pouze 2.2 gramu. Tvářenka vám tedy určitě vydrží neskutečně dlouhou dobu a to také díky její skvělé pigmentaci. O tom už ale koneckonců za chvilku.  Růžičkový tvar ale nemají jen tak pro nic za nic. V pudru samotném jsou rozemlety okvětní lístky růže, které ještě více podporují přirozený růžový pigment a odstíny díky tomu vypadají extrémně přirozeně.
Na oficiálním e-shopu Milani (ZDE) seženete tvářenku v 8 odstínech, ale ne vždy jsou bohužel všechny odstíny naskladněny. Na mém oblíbeném Absolute Cosmetics (ZDE) jsou sice v nabídce jen odstíny čtyři, ale za celou dobu co po nich pokukuji se mi nestalo, že by některý z odstínů nebyl naskladněn. Všechny odstíny, které v nabídce jsou, jsou nádherně přirozené a upřímně jsem dlouho vybírala, protože bych je ve svojí kolekci nejradši měla úplně všechny. Nakonec jsem ale vybrala odstíny dva, které mi podle swatchů na internetu padly do oka asi nejvíce. První z nich - Romantic Rose byl jasnou volbou. Na podzim a v zimě nejraději používám přesně takové zastřené růžové odstíny a proto je Romantic Rose pro mě přesně to pravé ořechové. Podobnou mauve barvu jsem si pořídila už před nějakým časem v HMku, ale zdaleka nebyla tak pigmentovaná jako tenhle kousek. Druhý odstín Tea Rose je o něco zářivější nebo spíš výraznější baby růžová, která ve mě evokuje spíš jaro, takže se nesmírně těším, až jí na jaře unosím častěji. Prozatím jí používám spíš na tzv. jablíčka tváří a projasním s ní každý look, který právě nosím. Obě dvě tvářenky mi odstínově přijdou naprosto perfektní pro nevěsty, protože jak jsem již psala výše, na pleti vypadají nesmírně přirozeně, ale přitom nádherně.
Jediné zklamání přišlo ve chvíli, kdy jsem si chtěla tvářenky poprvé očuchat. Nevím proč, ale čekala jsem, že i po růžích budou vonět, ale žádné voňavé opojení se nekonalo. Tvářenky nemají žádnou parfemaci, což asi pro spoustu z vás bude spíš plus a tak jsem se rozhodla vám i o tomto faktu napsat. Nadšená jsem ovšem byla hned v okamžiku prvního sáhnutí do tvářenek, protože jejich pigmentace je opravdu neskutečná! U odstínu Tea Rose je třeba mít i hodně lehkou ruku při jejím nanášení, protože jinak je velice jednoduché to s tvářenkou přehnat. Romantic Rose je pigmentovaná úplně stejně, jen je její barva o něco přirozenější, takže i při jejím navrstvení vypadá stále úžasně. Na jejich aplikaci používám buď štětec na tvářenku Real Techniques Blush brush nebo poměrně nový štětec z DM drogérie značky Ebelin. Oba dva mají podobný téměř tulipánový tvar a krásně jemné štětiny, které tvářenku rozprostřou na tvářích dokonale. Ebelin stojí něco kolem 130 Kč, což je úžasná cena a byla jsem velmi mile překvapena jak hezky se s ním pracuje. Hned jsem vyrazila do DM a pořídila i další štětce z téhle řady. Zajímal by vás článek i na tuto řadu štětců? Při použití méně jemných štětců tvářenka trochu práší, ale není to nic katastrofálního, co by mě od jejich používání odradilo.
Pokud by vás článek o štětcích zajímal, určitě mi to napište do komentářů a já se budu snažit článek co nejdříve připravit. Taky mi samozřejmě dejte vědět, jestli už jste tvářenky zkoušely a jste stejně nadšené jako já. Já upřímně už dlouho neobjevila takhle kvalitní kousek za takto přívětivou cenu. Nevím jak vy, ale já zrovna teď před Vánoci rozhodně uvítám jakékoliv tipy na levné, ale zároveň kvalitní dárečky a tvářenky Milani (a vlastně jakýkoliv produkt, který jsem doposud vyzkoušela) do této skupiny rozhodně patří. Já si momentálně brousím zuby na nové rozjasňovače, které vypadají také všechny naprosto úžasně. Nezkoušela jste je některá z vás? Jako vždy se budu těšit na všechny Vaše komentáře, ale pro dnešek se již loučím a jdu si naplno užít volnou neděli. Vám přeji krásný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram