MAKEUP REVOLUTION PRO HD PALETTE AMPLIFIED 35 - INSPIRATION

Krásnou středu vám všem! Ačkoliv na internetu se to teď hemží novými dárečky a věcmi, co blogerky našly pod stromečkem, já přicházím s článkem o něčem, co už je v mojí sbírce pěknou dobu a čím byste si mohli udělat radost právě vy hned po Vánocích. Před několika měsíci proběhl jeden z podzimních veletrhů Intebeauty 2017, který jsem jako správný kosmetický nadšenec samozřejmě navštívila a to i přes antibiotika a teplotu, která mě bohužel zastihla pár dní před veletrhem. Po pořádném prošmejdění kosmetické části veletrhu jsme se sestrou zavítaly i do části nehtové a v ráji byla spíš moje sestra. Abych byla upřímná, mě různé gely a pigmenty moc neberou a tak jsem se rozhodla ještě na chvilku zkoumat novou kosmetiku, kterou nabízí značka MAKEUP REVOLUTION. Ta totiž nedávno přišla na trh s novými paletkami MAKEUP REVOLUTION PRO HD PALETTE AMPLIFIED 35, které jsou až nápadně podobné všem Morphe paletkám, co už nějakou dobu ovládají kosmetický svět v zahraničí. Já se sice o značku MAKEUP REVOLUTION už tolik nezajímám a její produkty jdou už nějakou dobu mimo mě, ale ve výprodejovém stojanu jsem jednu z těchto paletek (odstín MATTE INSPIRATION) našla za pouhých 249 Kč, což je za méně než polovinu ceny, kterou paletka běžně stojí. Vzhledem k tomu, že odstíny přímo křičely moje jméno ani chvíli jsem neváhala a paletka společně se mnou odcházela z veletrhu domů. Od jejího nákupu jsem dlouhou dobu nepoužívala žádnou jinou paletku a kdybych na blog nedávala pravidelné stíny měsíce, myslím, že bych jiné oční stíny ani nepotřebovala. Doporučuji číst dál a paletku hned poté pořídit!
Paletek bylo ve výprodejovém stojanu víc a jediným důvodem, proč byly paletky takhle zlevněné, byl fakt, že byl jeden ze stínů nějak poškozený nebo úplně rozsypaný. Paletka, kterou jsem si pořídila já, neměla vadu vůbec žádnou. Důvodem její slevy byla pouze chybějící krabička, což mě absolutně netrápí a také špatné slisování dvou odstínů, které ale nijak neovlivňuje jejich používání a paletka je tedy použitelná úplně bez problémů. Černé balení s rosegold nápisem je pro tuto značku typické a moc se mi líbí a co se kvality týče, určitě nejsem ani z ní zklamaná. Balení je pevné, hezky drží a nebojím se paletku brát sebou na cesty - ačkoliv tedy opravdu nepatří mezi malé travel-friendly velikosti. Uvnitř je také obrovské zrcátko, se kterým se dokážu bez problémů nalíčit úplně celá a nebudete mít problém ani vy. Líbí se mi, že ačkoliv paletka obsahuje velké množství odstínů, je uvnitř i fólie s názvy, protože každý ze stínů má svoje sladké jméno. Já moc tyhle folie nemusím, protože je (asi jako každý) okamžitě vyhodím a potom netuším, jaká skutečná jména vlastně jsou. Mnohem radši mám, když jsou jména přímo na balení samotném. Všechny názvy mají nějakým způsobem něco společného se sladkými dezerty nebo alespoň ingrediencemi, některé mají názvy kávy nebo alespoň příchutí. Nutno podotknout, že všechny názvy hezky sedí k odstínu, který označují. Například ta nejsytější oranžová, kterou můžete vidět na fotce nahoře, nese název Pumpkin neboli dýně. Do článku nenapíšu všechny názvy, protože stínů je opravdu hodně. Vám jen označím ty stíny, které jsem si v paletce oblíbila nejvíce.
Celkem je v paletce 35 stínů a já si vybrala variantu, která je celá matná. Tenhle matný koncept se mi celkově velice líbí, protože má v sobě vše potřebné k docílení naprosto perfektního líčení. Nejsvětlejší vanilkové odstíny jsou pro mě naprostým základem, protože je používám přes celé víčko jako základ každého looku, který vytvářím. Díky tomuhle kroku se pak mnohem lépe ztrácí ostatní stíny v záhybu, kterých je v paletce veliké množství a právě díky tomu se mi paletka strašně líbí. Ačkoliv na první pohled vypadá spíš teple, najdete v ní i spoustu studených a neutrálních odstínů, díky kterým se ztrácejí další stíny jedna báseň. Já jsem vám detailněji vyfotila právě ty hezky neutrální, které používám nejraději já. Roztírání těchto stínů je extrémně jednoduché a všechny se na víčku ztrácejí opravdu jedna báseň. Pokud jste stejně jako já milovníky a milovnicemi matného líčení, paletku doma mít prostě musíte. Kromě všemožných "nudných" odstínů hnědé totiž na druhé straně paletky najdete i nádherně výrazné barvy, díky kterým vytvoříte i nádherné večerní líčení a krásné výrazné kouřovky. Druhá polovina paletky je celá dost teplá a všechny odstíny jsou krásně načervenalé a oranžové. Nejsem ten typ člověka, co by si oranžovou dal přes celé víčko, ale denně používám oranžové pro zahřátí očního záhybu nebo zvýraznění spodní linky a stíny si nemůžu vynachválit. Kvalita mě velmi překvapila, protože jsem opravdu čekala, že za takovou cenu budou stíny prášit jako blázen.
Po rozpočítání totiž jeden stín z paletky vyjde na nějakých (ani ne) 18 Kč a za takovou cenu vážně nikde mono stín nenajdete. Pokud ano, dejte mi určitě vědět do komentářů, ale já si osobně nejsem vědoma toho, že by se stíny takhle levně někde prodávaly.
Některé stíny se sobě dost podobají a věřím, že by právě tohle mohlo od pořízení paletky odradit. A samozřejmě se vám nedivím. Kdybych nebyla takový blázen do matných stínů a paletku také často nepoužívala na klientkách při různých líčeních, takhle velkou paletku bych zřejmě také nepotřebovala. Pro ty z vás, kterým stačí něco menšího, bude další článek o skvělé téměř matné paletce HUDA Beauty, kterou jsem dostala od mé milované sestry pod stromečkem a jsem z ní naprosto nadšená. Ta už je ale o něco dražší a myslím si, že tohle je ta správná varianta, ve které najdete i spoustu "dupe stínů". Co se týče výdrže MAKEUP REVOLUTION, zařadila bych paletku mezi ty lehce nadprůměrnější v mojí kolekci. Ráno je nanesu a při příchodu ze školy či práce jsou stále ještě na víčku. Samozřejmě už nevypadají tak intenzivně jako ihned po jejich nanesení, ale stále jsou hezky vidět a spíš jen lehounce ztrácejí na intenzitě. Se spoustou stínů mám problém, protože se mi po pár hodinách začnou slévat do záhybu víčka nebo začnou různě flekatět. To mi stíny MUR nedělají a tak jim dávám palec nahoru a doporučuji je dál.
To je ode mě pro dnešek už úplně vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se tu společně opět sejdeme u toho dalšího. Ten už bude v roce 2018 a já se budu snažit, aby byl zase o maličko lepší než články roku teď už skoro minulého. Vám samozřejmě přeji jen to nejlepší do Nového roku a krásně strávené svátky. Já ty svoje jako již každoročně strávím s kamarády na chatě a už teď se neskutečně těším na to, až s nimi Nový rok přivítám.  Tentokrát to ale bude i v trochu pracovním a školním režimu, protože opět klepe na dveře zkouškové období, které je pro mě snad jedním z posledních a tak je ještě o malinko těžší. Vánoční stres tedy střídám rovnou za stres školní a make-up na chvilku opět odkládám. Jako asi u každé studentky či studenta u mě zkouškové vypadá klasicky - drdol na hlavě, make-up někde hluboko v šuplíku a kruhy pod očima, co nejdou zamaskovat vůbec ničím. Jdu se tedy psychicky připravovat a teď už se doopravdy loučím. Přeji vám krásný zbytek týdne. S pozdravem - Vaše M. :) 

4 komentáře:

  1. Paletka vypadá moc dobře a za tu cenu ještě lépe :) líbí se mi z jakých odstínů je paletka poskládaná.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyhle paletky miluju a nenávidím :D Mám obdobnou od Morphe a miluju výběr všech těch barev, skvělá pigmentace i výdrž, ale sahám po ní opravdu málo a nevím, zda je to tím, jak je velká nebo čím vlastně... Spousta odstínů si je finále také dost podobných, takže ačkoliv podle swatchů vypadá ta pigmentace fakt dokonale, zůstanu spíše u těch menších paletek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám většinou u podobně velkých paletek ten samý problém a určitě jeto tím, že jsou takhle velké. Nedají se dost dobře skladovat někde navrchu, takže je často zaskládám něčím jiným a používám právě ty menší kousky. U tohohle kousku ale dělám výjimku, ty barvy jsou vážně přesně podle mého gusta a pigmentace je úžasná! :)

      Vymazat

Instagram