NYX STÍN MĚSÍCE: DANCE THE TIDES

Krásnou neděli vám všem! Čas vážně utíká jako voda a my za sebou máme už skoro celý listopad. Všude se to začíná hemžit vánočními ozdobami, v televizi zní první vánoční koledy a já začínám lehce pociťovat stres a nervozitu, protože letos nemám ani tušení, co svým blízkým pořídím. Je za námi skoro celý listopad a já navíc ještě ani nenapsala článek o dalším NYX STÍNU MĚSÍCE, a proto dnes alespoň tenhle malý restík ze svého pomyslného seznamu vyškrtnu a píšu bonusový středeční článek. Napíšeme si o jednom z mých nejoblíbenějších NYX stínů, který už doma mám dobrých pár měsíců, ale svého vlastního článku se stále ještě nedočkal. Mluvit budeme o stínu DANCE THE TIDES, který je podle mě absolutně božský po celý rok a doma by neměl chybět ani vám. Tentokrát se jedná o stín z řady NUDE MATTE SHADOW, která je o maličko dražší než řada základní a jeden stín tak stojí 119 Kč. Abych byla upřímná, tady se jen projevila ekonomická vychytralost, protože stíny jsou podle mě úplně stejné jako ty z řady levnější, jen prostě někdo v NYXu věděl, že matné nahé odstíny se budou prodávat i za vyšší cenu. Já už jsem nejspíš zhýčkaná a 119 Kč mi přijde za stín opravdu moc. Na druhou stranu je stín hodně kvalitní, ale to se koneckonců dozvíte pouze v případě, že budete číst dál!
O nádherném srdíčkovém balení už se od teď nejspíš vážně nemusíme zmiňovat, protože všichni už moc dobře víte, že jsem do něho naprosto zamilovaná. V celé této NUDE MATTE řadě najdete především takové základní odstíny, které by neměli v žádném případě nikomu chybět v jeho kosmetické sbírce. A právě takový je i odstín DANCE THE TIDES, který bych popsala jako takovou středně tmavou mléčnou čokoládu, se kterou se především nádherně stínuje záhyb očního víčka a díky kterému se dá i takzvaná "socket" (neboli záhyb) zateplit, protože je barvička celkem teplá. Já jí používám ve spojení s dalším matným odstínem BLAME IT ON MIDNIGHT, o kterém jsem vám psala již před několika měsíci v jednom z prvních NYX článků. Ten je o něco světlejší, ale do záhybu je taky perfektní a hezky se spolu tyhle dva stíny párují a spojují. To je mimochodem i díky tomu, že se všechny stíny, které jsem z této řady zatím zkusila nádherně roztírají a jakékoliv další odstíny se díky nim blendí jedna báseň.
Asi jste si všimli, že v poslední době už vůbec nejsou články o M.A.C stínech měsíce a to právě proto, jak moc mě překvapila kvalita této o dost levnější varianty. NYX stíny se nejen krásně roztírají, ale na to, že jsou matné, ani moc nepráší, což se tak často nevidí. Čím dál tím častěji se mi u drogérkových stínů stává, že opadávají pod oči a nepěkně se tam rozmažou. Ačkoliv tenhle stín malinko práší, opadávání nikdy nebylo jeho problémem a za to tedy rozhodně dostává plusové body.
Já momentálně zkouším i paletku značkyMAKEUP REVOLUTION, která je (jak jistě víte) sesterskou značkou Freedom a i u té jsem byla velmi mile překvapena.V poslední době vážně tyhle levnější drogérkové značky kvalitu neustále zlepšují a dost konkurují dražším značkám. Určitě mi dejte do komentářů vědět, jestli byste chtěli článek i o této paletce nebo vás spíš baví stíny třpytivé a pro oko daleko zajímavější. No...Zase jsme odběhla někam úplně jinam než jsem chtěla a tak se pojďme vrátit zpět ke stínu DANCE THE TIDES. Výdrž je dobrá, s bází na víčkách stín vydrží takovou tu osmi hodinovou klasiku, která mi bohatě stačí. V poslední době jsem se naučila se odmalovávat hned po příchodu domů, takže make-up stejně delší dobu ani nenosím. Dokonce mi ale stín na víčkách hezky drží i bez báze a vzhledem k tomu, že mám celkem dost mastná víčka, není to pro mě tak běžnou záležitostí. Stín používám prostě velice ráda a odstín je podle mě naprosto perfektní. Hezky prohloubí pohled, v tomhle mrazivém počasí hezky zahřeje každé líčení a ještě k tomu má skvělou pigmentaci, díky které stačí na celé líčení opravdu málo a vydrží vám tedy v paletce dlouhou dobu.
Na swatchi můžete vidět, že pigmentace je opravdu výborná a pokud sháníte nějaký hezký "transition" stín, pak vám určitě DANCE THE TIDES mohu doporučit. To je pro dnešek ale ode mě už úplně vše. I já jdu konečně strávit volnou neděli podle svého gusta a to focením a testováním nových produktů, které mi byly zaslány ve spolupráci s několika mými oblíbenými značkami. Vy se určitě můžete těšit na spoustu blížících se připravovaných recenzí, do kterých se jdu hned teď pustit. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a do komentářů mi dáte vědět, jaký je váš oblíbený blendící transition stín, bez kterého nedáte ani ránu. Já vám přeji krásný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram