RECENZE: FREEDOM ProArtist EYESHADOW PACK - HD BURNT

Krásnou neděli vám všem! Je za námi i druhý podzimní kosmetický veletrh Interbeauty 2017, který proběhl minulý víkend a na kterém jsme jako vždy mohli najít spoustu stánků kosmetických značek a především novinek, které si pro nás značky připravily. Já se na letošní ročník dokopala jako vždy se sestrou a to i přes nasazená antibiotika a lehkou angínu a jako vždy jsem zamířila i ke stánku MAKEUP REVOLUTION a Freedom. Ačkoliv tyto značky jsou momentálně dostupné v drogériích Teta a Rossmannu, je zde pouze omezený sortiment a tak vždy ráda ke stánku zabloudím a podívám se i na zbytek sortimentu, který je jinak běžně k dostání pouze na internetových e-shopech. Před nedávnem se právě na e-shopu značky Freedom objevily i sady magnetických očních stínů, refily mono stínů a magnetické paletky. jak už jste si nejspíš mohli na mém blogu všimnout, já si obecně refily stínů dost oblíbila, protože se mi líbí si paletky podle vlastních preferencí poskládat. Proto jsem se hned po příchodu vrhla na všechny sady, které Freedom nabízí a pár kusů ukořistila i pro sebe. My se dnes podíváme na sadu FREEDOM Makeup ProArtist Eyeshadow Pack v odstínu HD Burnt (odkaz ZDE) a někdy příště si ukážeme i druhou barevnou variantu HD Mate Bare (odkaz ZDE), které mě svými barvičkami oslovily nejvíce a já doufám, že díky mému článku osloví třeba i vás.  
Ať už se vám zalíbila jakákoliv sada, k ní si můžete pořídit také magnetické paletky, do které si stíny můžete všechny vložit. Značka nabízí paletky ve dvou velikostech. Základní, do které se vejde celkem 18 mono stínů (199 Kč), nebo nově i velké magnetické paletky, do které se vejde stínů dokonce 30 (299 Kč). Obě dvě paletky jsou celé černé a obsahují i obrovské zrcátko, které se při líčení samozřejmě vždy hodí. Já paletku nepořídila, protože mono stíny mají stejné rozměry jako například ty M.A.C, takže jsem stíny jen naskládala do svojí paletky, kterou již doma mám. Na veletrhu jsem ale měla možnost do ruky vzít oba rozměry paletky a zdají se být krásně pevné i nacestování s nimi. Dost už ale o paletkách, pojďme se podívat na jednotlivé sady, které můžete mimochodem zakoupit za nádherných 160 Kč, takže jeden stín vlastně vyjde na 32 Kč! V každé sadě je 5 stínů, které jsou chráněné plastovým krytem a pokud po magnetické paletce netoužíte, určitě si můžete stíny v tomto krytu nechat a používat je jen tak. Moc se mi líbí, že každý stín má svůj hezký název vespod pánvičky, takže pokud například na nějaké tutoriály budete potřebovat vědět přesný název, nemusíte si dělat další práci s označováním stínů pomocí čísel nebo něčeho podobného. Já si navíc ještě ke každé paletce sama vždy udělám seznam, abych nemusela stíny pokaždé vyndavat a i tak věděla, jaký odstín právě používám.   
Řada HD Burnt je, jak už pálivý název napovídá, celá hodně teplá a tudíž je to přesně sada podle mého gusta. Navíc jsou tři stíny matné a asi už moc dobře víte, že matné stíny jsou moje nejoblíbenější. První z nich je stín Sweet Life, který je naprosto perfektní na roztírání/blendění stínů do záhybu. Tenhle stín sice nevypadá až tak zajímavě, ale podle mě je to stín nejpodstatnější, protože díky správnému blendícímu stínu pak perfektně vypadá každé líčení. Druhý matný stín Bad Behaviour je tmavší a mnohem víc oranžovější. Na rozdíl od předchozího stínu, který má hodně hnědý základ je tohle prostě pravá, ale hezky tlumená oranžová, kterou se přímo perfektně dá prohloubit pohled. Já ráda prvním stínem vystínuji celý záhyb, ale tenhle tmavší pak jen menším štětečkem nanesu jen přímo do té nejtmavší části. Poslední matný, nebo spíš saténový chcete-li, je Intervention. Ten mě upřímně baví ze všech stínů asi nejméně a to z toho důvodu, že odstín je takový vybledle červený s lehkým fialovým nádechem a nepřijde mi, že by se do paletky tak úplně hodil. Asi bych spíš ocenila nějakou pořádně sytou hnědou, protože ta mi k docílení perfektního looku v sadě prostře chybí.Zkoušela jsem ho ale i jako základ pro červené kouřové líčení a nanesla ho na celé víčko. Musí se mu nechat, že výdrž i pigmentace je víc než dobrá a na víčku vypadá dost dobře. Pokud tedy podobné barvy máte rády, určitě budete spokojené.
Prostřední odstín Goal Digger má zaprvé podle mě úplně úžasný název a kromě toho také naprosto skvělou barvu a pigmentaci. Oranžová se zlatými, bronzovými a oranžovými třpytkami krásně zapadá do celé sady a nádherně projasní víčko, protože třpytky se na světle nádherně odráží. Tmavší Burnt Bridges je o něco tlumenější, co se odstínů týče a třpytky v něm jsou spíš víc do červeno-zrzava. Opět je ale na víčku absolutně nádherný a společně s ostatními paletky ze sady vytvoříte přenádherný look. Co se kvality týče, byla jsem celkem mile překvapena. U matných odstínů levnějších značek se dost často stává, že hodně práší. To ale není problém u těchto stínů Freedom. Ty při používání sice musíte maličko oklepat, protože přeci jen nejsou úplně dokonalé, ale rozhodně práší méně než některé z jiných stínů, které doma mám. Třpytivé stíny mají nádherně máslovitou konzistenci a nanáší se přímo sami. Jako vždy raději používám fixační sprej a nanáším je mokré, ale i bez něho je pigmentace krásná a stíny na víčku nádherně drží. Fotka a swatchování prstem vůbec nedalo vyniknout nádherným odstínům celé sady, kterou já upřímně doporučuji, protože mi opravdu vyhovuje.
Podle mě je prostě tohle naprosto perfektní sada obzvlášť teď, protože svými odstíny křičí podzim a jistě jste i vy dnes všimli, že ten je v plném proudu. Jen už se bohužel neprojevuje krásně barevným listím, ale jen obrovským větrem, kvůli kterému jsem dnes ani nezvládla nafotit další produkty, které mi tento týden přišly. Běžně totiž fotím venku na denním světle, protože mi fotky potom přijdou nejkvalitnější. V poslední době už jsou ale podmínky zase čím dál tím horším a tak se chci zeptat vás. Netušíte, které světlo bych měla pořídit, aby mi denní světlo tak nějak nahradilo. Bohužel se v technice a různém zařízení absolutně nevyznám, takže budu moc ráda za všechny vaše rady. Pro dnešek se ale už s vámi loučím a i já si po celém dnu v práci jdu užít trochu pohody s knížkou, filmem a pořádně huňatou dekou. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se se mnou sejdete i u toho dalšího. Přeji všem úspěšný start do nového týdne, s pozdravem - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram