NYX STÍN MĚSÍCE: SPONTANEOUS

Krásnou neděli vám všem! S novým měsícem samozřejmě přichází i nový NYX STÍN MĚSÍCE a i tentokrát to bude jeden ze stínů, které jsem pořídila v podzimním výprodeji, který pro nás NYX přichystal. Objevila jsem košík se zlevněnými stíny úplnou náhodou při první návštěvě nově otevřené kamenné prodejny na Chodově, ale pokud Chodov máte z ruky, výprodej stínů probíhá i na e-shopu (odkaz ZDE) a většinu stínu z HOT SINGLES řady najdete za příjemných 48 Kč, což je dělá bezpochyby nejlevnějšími refily na našem trhu vůbec. I bez slevy je cena skvělá, protože stíny této základní řady stojí kolem 70 Kč. Já ještě levnější nikde neobjevila, pokud vy o nějakých víte, určitě mi do komentářů dejte vědět, ať tuto měsíční rubriku můžeme rozšířit i o další značku. Já už mám doma refily značky Freedom, o kterých připravuji články dopředu ana blogu tak bude další levná varianta kvalitních refilů, ze kterých si stejně jako z těchto NYX můžete sami sestavit paletku podle vašich představ. Teď už ale zpět k dnešnímu stínu. Při výprodeji jsem naprosto spontánně do košíku naházela asi 5 stínů a jedním z nich byl i spontánní odstín SPONTANEOUS, o kterém bude celý dnešní článek. Doposud jsem byla ze všech NYX stínů naprosto nadšená, bude tomu tak i tentokrát? Pojďte to společně se mnou zjistit právě teď.  
Asi už váš nepřekvapí, že i tentokrát se jedná o hodně nositelný a ne až tak výrazný odstín. Samozřejmě, že ve výprodeji seženete i zářivější a výstřednější barvičky, ale já se tentokrát držela dost při zemi a pořídila jen odstíny hodně neutrální. Konkrétně dnešní odstín SPONTANEOUS je další ze třpytivých odstínů, kterým jsem obohatila svou sbírku. Ačkoliv jsem pořád spíš velkou oblíbenkyní stínu matných, na líčení ostatních klientek potřebuju především velkou zásobu stínů, které víčko hezky rozsvítí a něčím obzvláštní. Na to je SPONTANEOUS ideální, protože se jedná o krásnou bronzovou s khaki základem. Používám ho velmi ráda v kombinaci s posledním NYX stínem, o kterém jsem vám psala v článku minulém (odkaz ZDE). Ten je o něco tmavší, ale vzhledem k jejich zelenému (khaki) nádechu spolu nádherně ladí. Poté už stačí jen líčení doplnit nějakým tmavším hnědým odstínem do záhybu víčka a můžete vyrazit. Takové líčení se hodí i na den i na noc a určitě každého zaujme.
Jako vždy pánvička obsahuje 1.5 gramu samotného stínu, což je podle mě naprosto dostatečná gramáž, protože já osobně nikdy celý stín nespotřebuji a 1.5 g gramu mi určitě vydrží hodně dlouhou dobu. Celá HOT SINGLES řada je krásně pigmentovaná, ale rozhodně doporučuji při nanášení stínů používat nějaký fixační sprej a nebo si alespoň předem namočit štětec obyčejnou vodou. Tak totiž ze stínu dostanete ještě víc a pigmentace bude neskutečná. U tohoto stínu je navíc podle mé "mokrá" aplikace nutností, protože jinak celkem dost opadává. Fixační sprej mu pomůže se lépe přichytit na oko a samozřejmě potom i lépe drží. Pro lepší výdrž pod něj ještě navíc používám i bázi, která trochu víc lepí a stín se chytí ještě o něco lépe. Momentálně používám matnou tužku Jordana 12 HR MADE TO LAST eyeshadow pencil, což je taková ta klasická velká jumbo tužka, která má nádhernou vanilkovou barvu a perfektně zamaskuje veškeré žilky a barevné rozdíly na vašem víčku. Na blížícím se veletrhu chci opět nakoupit víc odstínů a později o nich napsat i článek, protože kvalita tužky mě dost překvapila a myslím, že je takovým musthave kouskem pro každou (či každého) z vás. Jestli je musthave kouskem i tento stín? Pokud se vám barva líbí, určitě bych neváhala a stín hned koupila. Takhle krásnou máslovou konzistenci nikde v drogérii za takhle krásné peníze neseženete a ačkoliv stín trochu opadává, pořád se vyrovná i dražším stínům, které mám. Například v Naked paletkách UD jsou podle mě stíny, které opadávají ještě víc.
Dnešní kraťounký článek je u konce. Zatím se vždy články o NYX STÍNU MĚSÍCE zařadily mezi nejoblíbenější a nejnavštěvovanější články na blogu vůbec a tak doufám, že ani tento nebude výjimkou a líbil se vám stejně jako ty předchozí. Pokud tomu tak je, určitě budu ráda, když budete blog odebírat a pravidelně číst. Pokud jste tu noví, do komentářů mi určitě dejte vědět jak jste můj blog objevili. Já se jako vždy těším na všechny vaše komentáře a zkušenosti. Teď už se jdu po náročném víkendu konečně odebrat do postele a nabrat síly na další týden plný školy, práce a tentokrát i něčeho mnohem zajímavějšího. Pokud i vy chcete vidět, co zvláštního mě tenhle týden čeká, neváhejte mě sledovat na i na Instagramu, ať už tom blogovém nebo mém osobním (LittleCosmeticCorner nebo MichaelaNikker).
To už je ale pro dnešek ode mě doopravdy vše. Já vám všem přeji krásný a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram