MINI SEPHORA NÁKUPY: Sephora Collection

Krásnou neděli vám všem! Opět jen nevěřícně kroutím hlavou nad tím, jak strašně rychle září uteklo, jak je vlastně možné, že léto už opravdu oficiálně skončilo a je před námi jen zamračený podzim. Pořád se nemůžu nějak smířit s tím, že je konec všemožnému cestování a výletování, a abych si zlepšila náladu, podnikla jsem jeden poslední "výlet" úplně sama. Ten výlet byl do nedaleké Sephory, kde jsem pořádně prošmejdila veškeré novinky na našem trhu a udělala si velkou radost pár novými kousky. V Sephoře se to momentálně jen hemží novými produkty značky Kat von D a HUDA Beauty, které jsou konečně dostupné i u nás a každý po nich (pochopitelně) šílí. I na tyhle značky se v tomhle malém kosmetickém koutku dostane, ale protentokrát jsem se rozhodla zabrousit spíš do levnější části prodejny a pořídila pár stálic, které už jsem zkoušela někdy dřív a byla z nich naprosto nadšená. Všechny kousky jsou z "domácí" sekce Sephora Collection, která je na tom cenově dost podobně jako některé dražší značky v našich drogériích jako je například Loreal nebo Bourjois. Já měla zatím vždy pozitivní zkušenost a celkem mě překvapuje, že o produktech ze Sephora řady neslýchám častěji. Rozhodla jsem se vám tedy představit pár kousků, které se podle mě budou hodit i vám a které vás podle mě rozhodně nezklamou. Pojďme se tedy na ně společně podívat.
O matných tekutých rtěnkách Sephora Lip Stains (ZDE)jsem vám psala už hodně dávno a kdo tu se mnou je už nějaký ten pátek, moc dobře ví, že jsou to jedny z mých nejoblíbenějších tekutých rtěnek vůbec. Rozhodla jsem se pořídit pár nových odstínů, které podle mě budou naprosto perfektní na podzim a zimu, protože jsou nádherně studené a barvy jsou dost zajímavé. Rtěnka stojí 290 Kč, což je podle mě velmi příznivá cena na to, jak kvalitní rtěnky jsou. Pěje na ně chválu každý, kdo je vyzkoušel a já nejsem výjimkou. Textura je krásně jemná, na rtech hned po nanesení zasychají naprosto matně a nijak nelepí, takže jejich nošení je velmi příjemné, protože na rtech prakticky nic necítíte. Mě naprosto dostaly svou výdrží, protože na rtech mi dají krásných 8 hodin bez jakéhokoliv blednutí, i když se celý den láduji všemožným jídlem a zapíjím ho všemožným pitím. O neustálém mluvení ani nemluvím, to zvládne s naprostým přehledem. Naprosto mi vyhovuje menší pěnový aplikátor, se kterým se dají hezky rty vykreslit, takže nemusíte ani nutně použít konturovací tužku na rty. Já i tak moc ráda používám svou nejoblíbenější Miss Sporty Toffee tužku, ale pokud konturky nepoužíváte, není třeba s tím začínat.
Další kousek byl spíš impulzivním nákupem, protože mi zrovna došel můj oblíbený gel, který na zafixování obočí běžně používám. Rozhodla jsem se tentokrát zkusit něco jiného a pořídila vosk na obočí v tužce Sephora Universal brow Freeze (ZDE). Je to úplně obyčejný vosk, pomocí kterého obočí jedním tahem zafixujete, a díky kterému vydrží na jednom místě jako přibité celý den. K dostání je pouze v jednom "odstínu" a to 01 Incolore, což je průhledný odstín, který bude samozřejmě sedět naprosto všem, ať už blondýnkám, brunetkám, černovláskám,...V poslední době si obočí nijak zvlášť neupravuji nebo spíš nijak nevytrhávám, protože se mi začal víc líbit jejich přirozený look a větší a hustší obočí. Vosk je skvělý, protože každý chloupek zvlášť zůstane na svém místě a po celý den se o obočí nemusím starat. Nanáším ho buď po nanesení tužky nebo stínu na obočí, ale ráda ho používám i samotný a obočí dám alespoň nějaký tvar. Tužka stojí nádherných 190 Kč a mohu ji všem vřele doporučit.
Tentokrát si, na rozdíl od minulého článku, to nejlepší na konec opravdu nechávám a jako poslední si ukážeme mou momentálně nejoblíbenější tvářenku Sephora Colorful Sweet on you! n.05 (ZDE). Balení je černé s průhledným vrškem, takže barvu hezky vidíte už na první pohled. Opět ideální na skladování. Z čeho jsem nejvíc nadšená je ta šťavnatá korálová barvička, kterou tvářenka má. V balení i při swatchování je skoro až neonová, ale na tvářích a s jemnou rukou vytvoří nádherně přirozený efekt a tvářičky vypadají krásně zdravě. Ačkoliv v pánvičce vypadá matně, má spíš saténový finish a na tvářích se lehounce leskne. Žádný třpyt, jen lehounký sheen, který na tvářích vypadá ještě zdravěji. Tvářenka stojí stejně jako tekuté rtěnky nádherných 290 Kč a vzhledem k tomu, že pigmentace je víc než skvělá a výdrž jakbysmet, neváhala bych a určitě nějakou pořídila.   
Ke každému ze zmiňovaných produktů jsem vám hodila i odkaz, abyste mohli rovnou danou věc pořídit a pokud se tak stane, určitě mi dejte do komentářů vědět, jak jste spokojené vy a jestli vám produkty vyhovují stejně jako mně. Na závěr článku vám dám dnes ještě malý tip. Kromě těchto malých nákupů jsem si totiž udělala minulý týden radost nákupem na e-shopu El-Nino, kde právě probíhají obrovské podzimní slevy a ve slevě najdete i produkty značky theBalm (například tekuté rtěnky vyjdou jen na 117 Kč) a myslím si, že to je opravdu sleva, které by bylo škoda nevyužít. Pokud jste tedy zrovna na honu nějaké nové kosmetice, tak pospěšte a ulovte nějakou hezkou slevu i vy. O těchto nákupech si jistě budete moci přečíst už brzy i tady, ale co všechno jsem pořídila, to zatím neprozradím. Budete si muset počkat, třeba zrovna ten příští článek bude zase nákupový. Pro dnešek už se ale loučím a přeji krásný zbytek týdne. S pozdravem - Vaše M.  

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Barevná škála odstínů je boží, takže pokud ti nesedí tyhle našedlé odstíny, určitě vyzkoušej jiné. Kvalita je absolutně boží! :)

      Vymazat

Instagram