RECENZE: CATRICE PROFESSIONAL MAKE UP TECHNIQUES FACE PALETTE

Krásné pondělí vám všem! Na začátku minulého týdne jsme se s přítelem rozhodli vyrazit do kina a při té příležitosti jsem po dlouhé době zašla do DM drogérie, do které upřímně zas tak často nechodím. Vždy když ale do drogerie zavítám, jako první se zastavím u stojanu Catrice, což je sesterská značka Essence, která je sice o něco málo dražší, ale já tuto značku beru jako jednu z těch kvalitnějších u nás v drogériích dostupných značek. Na značce se mi líbí hlavně to, že sleduje trendy a snaží se na trh neustále uvádět novinky, které se jinak hůře shánějí. Novinky většinou na trhu uvede vždy dvakrát za rok a to na jaře a nebo na podzim, což se stalo právě teď a stojany jsou přímo přeplněné novými produkty čekajícími pouze na nás. Jednou z novinek, kterou jsem vzala tak nějak bez přemýšlení byla paletka CATRICE PROFESSIONAL MAKE UP TECHNIQUES FACE PALETTE, která je plná konturovacích pudrů, tvářenek a rozjasňujících produktů. Takhle hezky kompaktní paletku jsem v našich drogériích já osobně ještě neviděla a myslím si, že ani nic podobného sehnat nelze. Pokud je tomu jinak, budu jedině ráda pokud mě opravíte. Já ale něco podobného viděla poprvé a tak jsem neváhala a za 399 Kč paletku hned hodila do košíku. V košíku mi skončila i spousta produktů značky Trend it Up!, která právě vyprodává většinu svých produktů, takže pokud jste měli některé z jejich produktů vyhlídnuté, doporučuji se do DM hned podívat. 
Co se mi moc líbilo je to, že paletka je ještě vložená v další krabičce a po vyjmutí z krabičky má ještě na vrchu ochrannou folii, aby nebyla nijak zbytečně poškrábaná. Mně vyhovuje i to, že paletka není opatlaná. Samotné balení je celé plastové a černé jen s malým stříbrným nápisem CATRICE COSMETICS v rohu, který je hezky nenápadný a jak jistě víte, já mám tahle jednoduchá balení moc ráda a jsem tedy naprosto spokojená. Součástí je taky zrcátko a vzhledem k tomu, že samo drží "postavené" není třeba nosit s sebou nějaké další, protože pomocí tohohle se dá bez problémů nalíčit. S čím rozhodně spokojená nejsem je štěteček, který je v paletce taky, ale je naprosto nepoužitelný. Upřímně absolutně nechápu, proč vůbec značky něco podobného do tvářenek nebo paletek dávají, protože stejně většina z nás štěteček okamžitě vyhodí a tak samozřejmě značka zbytečně vyhazuje i své peníze.   Paletku seženete pouze v jedné variantě 010 Volume One a upřímně si myslím, že sedět bude paletka pouze středním odstínům pleti, protože na bledulky je většina odstínů až moc tmavá. Samozřejmě, že pokud použijete "lehčí" ruku, tak s ní budete moci pracovat i vy, ale doporučila bych spíš světlejší a jemnější odstíny jak bronzerů tak tvářenek. Uvnitř paletky je celkově 8 pánviček oddělených štětečkem na 2 části. Celkově je v každé pánvičce 2.2 gramu produktu, což je pro mě množství tak akorát. Jediné, co mi vadí je to, že pánvičky jsou dost malé a například bronzer ráda nanáším obrovským štětcem, který se bohužel do pánvičky celý nevejde. Je třeba s většími štětci tedy pracovat opatrně.
Celkově je 6 pudrových produktů a 2 krémové a my se teď na ně pojďme podívat pěkně zblízka. Jako první se koukneme na první čtyřku, která se skládá pouze z bronzerů a tvářenek. Prvním odstínem je odstín konturovací, který je z celé paletky nejtmavší a je určený k vytváření "přirozených" stínů na obličeji a optickému konturování. Odstín je krásný a mně naprosto sedí, není tolik do šediva jako většina konturovacích pudrů z drogerie, ale zároveň ani moc červený a na kontury je podle mě ideální. Hned pod konturovacím je světlejší bronzer, který je matný, takže se na konturování dá používat taky a to také hlavně díky tomu, že není tak oranžový jako většina drogérkových bronzerů. I za ten ode mě dostává Catrice jedničku s hvězdičkou. Spokojená jsem i s tvářenkou, i když je pravda, že tenhle krásný neonově-korálový odstín bych spíš využívala v létě a teď na podzim bych ocenila nějakou tlumenější barvičku. Pigmentace je ale úžasná, hezky se roztírá a moc se mi líbí, že je úplně matná. Čtvrtý pudrový produkt je popsaný jako třpytivá tvářenka, ale upřímně si nedovedu představit, že bych ho jako jako tvářenku měla používat. Je to opravdu intenzivní narůžovělý rozjasňovač. který by z vašich tváří jednoduše udělal disko-koule. Odstín je opravdu krásný, ale opět si myslím, že bude vhodný pouze pro střední/tmavší typy, protože na ostatních bude na lícních kostech nepoužitelný. Rozjasňovač je celkem hrubě namletý, takže na tvářích zvýrazňuje jakoukoliv texturu, póry či jiné nedokonalosti, takže pokud patříte mezi ty, co například s póry mají problém, držela bych se od tohoto odstínu dál.
Světlý pudr na druhé straně nádherně prosvětluje oční okolí a přijde mi, že i pleť celkem zmatní, takže ho můžete používat i jako matující pudr přes celý obličej. Já ho ráda nanáším jen do trojúhelníků pod očima, kde perfektně zafixuje korektor. Ten (korektor) používám taky tento paletkový, který je hned vedle pudru napravo. Já mám okolí očí celkem dost suché, takže mi tahle mazlavá krémová textura naprosto vyhovuje. Pigmentace je skvělá, já sice nemám problém s nějakými velkými kruhy pod očima, ale myslím si, že i krytí je ucházející, takže by mělo stačit na jejich lehké zamaskování. Dalším produktem je zlatý rozjasňovač, což je podle mého názoru to nejlepší, co vůbec v paletce je a bez zbytečných řečí vám povím, že bych za cenu paletky pořídila i rozjasňovač samotný. Pigmentace úžasná, hází jemné zlatavé odlesky a dost mi připomíná všemi známý a vychvalovaný Mary-Lou Manizer značky theBalm jen s tím rozdílem, že tenhle vypadá na pleti snad ještě přirozeněji.  A jsme u konce, ale ačkoliv se říká: "To nejlepší nakonec", já si na konec nechala spíš to nejhorší. Krémový stříbrný rozjasňovač je bohužel naprosto nepoužitelný a nemyslím si, že by některá z vás měla větší štěstí než já. Jeho konzistence je taková až moc mazlavá a voskovitá, špatně se roztírá a na kůži jen nepřirozeně sedí. Připomíná mi spíš nějaký krémový produkt, který najdete v každé dětské make-upové paletce na hraní. Tenhle produkt bych radši vyměnila za nějaký tmavší krémový konturovací se stejnou texturou jako má krémový korektor nad ním.
Suma sumárum - já jsem z paletky (až na ten poslední rozjasňovač) nadšená a velmi mile překvapená.  Určitě bych paletku pořídila znovu, protože od jejího nákupu nepoužívám prakticky nic jiného. Líbí se mi, že mám takhle všechny produkty hezky pohromadě a nemusím sahat pokaždé po jednotlivé tvářence, bronzeru, rozjasňovači, atd. Vydrží mi bez problémů celý školní nebo pracovní den (pro mě je to zhruba 9 hodin), což mi upřímně naprosto vyhovuje a stačí. Pigmentace je u všech produktů naprosto skvělá. Jsem ráda, že Catrice přišla s takovou hezkou kompaktní paletkou na trh, protože je u nás něco podobného těžko sehnatelné a pokud i vy rádi/rády po ránu ušetříte čas a chcete mít vše v jednom,paletku určitě pořiďte. Já se opět přesvědčila o tom, že Catrice prostě kosmetiku dělat opravdu umí a těším se na zkoušení dalších produktů. Který produkt je podle vás naprosto nejlepší? Rozhodla jsem se totiž, že značku trochu víc prozkoumám a tak se i v budoucnu můžete těšit na další recenze. Ta dnešní ale tímto už končí. Já vám přeji nádherný zbytek týdne a ještě nádhernější víkend. S pozdravem - Vaše M. 

2 komentáře:

  1. Paletka mě zaujala už na promo fotkách a musím říct, že mě zajímá ještě více :-)

    Začínám objevovat tajemství přírodní dekorativky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se těšit i na tvůj názor, pokud tedy paletku vyzkoušíš :)

      Vymazat

Instagram