RECENZE: WET N WILD megaglo CONTOURING PALETTE

Krásnou středu vám všem! Prázdniny se pomalu ale jistě blíží ke konci a s jejich koncem přichází i konec veškerého výletování, dovolených a dní strávených jinde než ve školních lavicích. Abych si tenhle závěr prázdnin malinko zpříjemnila, opět jsem začala kosmetiku nakupovat ve velkém a dnešní recenze se bude týkat produktu, který mi konec prázdnin zpříjemnil přímo ukázkově. Moc dobře víte, že ráda zkouším nové značky, které u nás nejsou až tak dostupné, ale ve světě se těší velké chvále. Tak tomu je i u značky WET N WILD, která je obzvlášť v Americe velice oblíbenou, protože její produkty jsou levné, ale v některých případech překvapivě kvalitní. Už před pár měsíci jsem objevila, že značka má i české zastoupení a i my můžeme na e-shopu wetnwild.cz sehnat něco málo z celkové nabídky. Je pravda, že na stránkách je opravdu jen malý výběr oproti celkové nabídce v zahraničí, ale jednou za čas jsou naskladněny i některé z novinek. Jednou z nich je například i konturovací paletka WET N WILD megaglo CONTOURING PALETTE, která byla svého času hvězdou youtube kanálů mnoha youtuberek. Na e-shopu jí můžete nově sehnat za krásných 179 Kč v odstínu Dulce De Leche a pokud chcete vědět, jaká paletka je, nepřestávejte číst.
Vzhledem k tomu, že si o této značce na blogu čtete poprvé, zase se s ní malinko seznámíme. Značka vznikla už v roce 1979 v New Yorku, ale postupem času se její základna přesunula do Los Angeles, kde sídlí  od roku 2003 až doposud. Dřív byla značka známá především tím, že ceny produktů nepřesahovaly 1 dolar. Teď se sice ceny o něco zvýšily, ale zvýšila se i kvalita všech prodávaných produktů. Já paletku pořídila hlavně proto, že jí na svém kanálu zmiňovala má oblíbená Kathleen Lights, kvůli které má obsese kosmetikou tak trochu začala. Vždy když si čtu název paletky, zní mi v hlavě její nejlepší akcent, kterým paletku čte a mám jí s ní prostě spojenou. To zmiňuji hlavně proto, že bych dnes od vás ráda slyšela (přečetla si) jaká youtuberka či blogerka je vaší nejoblíbenější a proč. Samozřejmě se velice těším na vaše komentáře, ale teď už se pojďme vrhnout na paletku samotnou. Balení je klasicky plastové a zacvakávací, ale upřímně mi přijde, že časem povolí a zavírání už není tak pevné jako tomu bylo na začátku. Balení je sice hodně velké, což by se někomu na cestování mohlo zdát jako nevýhoda. Na druhou stranu ale i produktu je v něm velká spousta (12.5 gramu) takže si myslím, že paletka s vámi vydrží hodně dlouho. vespodu balení najdete návod jak vlastně paletku používat, takže se hodí i pro začátečníky, co si s konturováním zatím moc neví rady.
Oba dva odstíny jsou matné, tudíž na konturování naprosto perfektní. Celá paletka mi dost připomíná konturovací duo od Marca Jacobse, které je u nás bohužel nesehnatelné (opravte mě pokud se mýlím), ale také stojí mnohonásobně víc peněz. Odstín Dulce De Leche je světlejší, ať už se bavíme o "highlight" odstínu nebo o tom konturovacím. Abych byla upřímná, k mému momentálnímu opálení by se víc hodila tmavší verze Caramel Toffee. Ta ale bohužel na českém e-shopu není a tak jsem se pustila do testování verze světlejší, která mi nakonec překvapivě seděla. Swatchů se neděste, fotila jsem paletku těsně po dovolené, takže opálení bylo o hodně tmavší než je tomu momentálně.
Světlejší odstín je určený na oční okolí, nos nebo bradu a slouží k takovému malému optickému klamu. Je hodně světlý, proto vám krásně projasní obličej a třeba zrovna při ranním vstávání do školy pomůže se zamaskováním kruhů pod očima, které se jistě u každé z nás po ránu dostaví. Klasicky ho nanáším na světlejší korektor, kterým ho také zafixuji. Odstín je hezky neutrální, takže bude podle mě sedět většině, ne-li všem tónům pleti. U některých až moc nažloutlých pudrů mám pocit, že na mojí pleti nevypadají přirozeně. U tohohle rozhodně ten problém nemám, tón se mi moc líbí.
Tmavší odstín mi určitě bude sedět víc v zimě, až budu celkově o něco světlejší. Obecně si myslím, že bledulky a světlejší typy z něho zaručeně budou nadšené, protože jeho podtón je malinko růžový a na bledulkách podle mě krásně vynikne.
Oba pudry jsou opravdu jemně namleté a až extrémně pigmentované, což s sebou ale bohužel přináší i hodně prášení. Při jediném namočení štětce v pudru se štětec přímo obalí takže oklepání je opravdu nutností. Já ale štětec oklepávám prakticky u všech pudrových produktů, které používám, takže mi tenhle krok nevadí ani u této paletky. Pigmentace u mě vítězí na plné čáře a díky ní paletku všem vřele doporučuji. V budoucnu bych určitě ráda pořídila i tmavší sestřičku, protože i ta, alespoň na fotkách, vypadá dokonale. Výdrž pudrů je průměrná (cca osmi hodinová), ale já se v poslední době naučila používat fixační spreje na každodenní bázi, takže výdrž ještě prodlužuji. Navíc doporučuji celý obličej zafixovat sprejem i kvůli tomu, aby pudry (a nejen tyhle konturovací) lépe splynuly s pletí.
Já jsem s paletkou suma sumárum spokojená. Až na prášení jí rozhodně nemám co vytknout a myslím si, že s ní budete spokojené/spokojení i vy. Já bych z této megaglo řady chtěla určitě v budoucnu vyzkoušet i proslulý make-up, který je podle všech recenzí naprosto boží a za tu cenu je poměr cena-výkon neskutečný. Doufám, že v budoucnu stránka svůj sortiment ještě rozšíří a bude nabízet i novější produkty. Z těch starších mě samozřejmě lákají i paletky očních stínů, o kterých sice už v poslední době není tolik slyšet, ale svého času se těšily velké oblibě a podle swatchů také vypadají skvěle. Jak jste na tom se značkou WET N WILD vy? Už jste nějaké produkty zkoušeli a pokud ano, jaké to byly? Budu se jako vždy těšit na všechny vaše komentáře, ale teď už se s vámi loučím a přeji krásný zbytek pracovního týdne. S láskou a pozdravem, Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram