NYX STÍN MĚSÍCE: SKINNY DIP

Krásnou první srpnovou středu vám všem! Ta nejnádhernější svatba s tou nejnádhernější nevěstou je definitivně za námi. Vše se povedlo bez jakýchkoliv větších problémů a konečně z nás všech opadl stres, který celé přípravy (přirozeně) doprovázel. A protože je všechno za námi, je na čase přestat zanedbávat blog a konečně začít pravidelně publikovat. Vy se můžete nyní těšit na články každou neděli a bonusové středy, které se pokusím dodržovat počínaje tímto týdnem. Já se právě vrátila z dovolené, na které jsem tentokrát doopravdy relaxovala a blog odložila až na druhou kolej, abych si užila skvělý čas s přáteli. Dovolená se letos doopravdy vydařila a já si užila těch nejkrásnějších 10 dní plných smíchu, pláže, moře a nových zážitků. V některém z příštích článků se dozvíte, co jsem s sebou brala do koemstické taštičky, ale dnes si dáme jedem z bonusových článků. Ten se i dnes malinko bude týkat svatby, protože bude o dalším NYX STÍNU MĚSÍCE, který jsem pořídila převážně proto, že jsem líčila nevěstu (mojí sestru) a celý look jsme se snažil ladit hlavně do odstínů vínových a fialových. Protože běžně takové odstíny příliš nepoužívám, musela jsem trochu rozšířit svou sbírku a  pro tentokrát trochu vybočila z odstínů, které běžně pořizuji. Dnes se budeme bavit o přenádherném odstínu SKINNY DIP, který jsme jako jediný do líčení opravdu použily a který byl ze všech stínů asi nejkvalitnější. Pokud jste i vy oblíbenci či oblíbenkyněmi fialových odstínů, směle čtěte dál.  
Opět je to stín, který patří do řady NYX NUDE MATTE PRO SHADOWS a můžete ho samozřejmě sehnat i jako refil, který jen strčíte do paletky a máte hotovo. Já v době kupování stínů na svatbu neměla to štěstí a stín v refilu bohužel zrovna nebyl naskladněn. Proto jsem musela stín pořídit v plném balení a tedy za trochu vyšší cenu (o 10 Kč) než běžné refily jsou. Stál mě tedy 129 Kč a nějaké to úsilí ho bez jakéhokoliv poškození vyndat a následně vložit do magnetické paletky, kterou jsem pořídila už při nákupu prvním. Pokud by vás zajímal samostatný článek o "depotování" jednotlivých NYX stínů, určitě mi dejte do komentáře vědět a v budoucnu takový článek jistě připravím. Prozatím vás ale odkážu na video mé dříve dost oblíbené youtuberky Dulce Candy, která na toto téma udělala celé cca pěti-minutové video, kde krok po kroku najdete návod na vyndavání jednotlivých refilů z jejich obalu - video najdete ZDE.  Pokud byste stín nechtěli vložit do paletky, samozřejmě ho můžete nechat v černém plastovém balení, které je pevné a bytelné. Vespod je nálepka s názvem odstínu, gramáží, složením a podobně. To je mimochodem jedna z maličkostí, které mi vadí. Když totiž stín depotujete, rozloučíte se tak navždy i s názvem odstínu. Doporučuji tedy si někam název napsat, třeba lihovkou zespodu balení a nebo si schovat právě nálepku z balení a na paletku si název přilepit. 

Ačkoliv jsem zatím vyzkoušela jen málo odstínů, obzvlášť v porovnání s celkovou nabídkou, která je opravdu obrovská, zatím se odstíny kvalitou nijak neliší. Všechny stíny jsou velmi pigmentované a ani SKINNY DIP není výjimkou.Štětcem je určitě pigmentace ještě vyšší než prstem, takže při zkoušení v obchodě doporučuji spíš říct některé z asistentek, aby vám stín nanesla pomocí štětce. Jako všechny matné, které jsem doposud vyzkoušela, i tenhle trochu víc práší, ale já jsem ochotná tenhle fakt překousnout, protože stačí jen štětec oklepat a sklepnout tak přebytečný pigment, který se na štětec přichytil. Odstín bych přirovnala ke švestce a ačkoliv ovoce samotné nemám ráda vůbec, do tohohle odstínu jsem lehce zaláskovaná. Krásně obzvláštní každé "nudné běžné" líčení a velmi ráda ho používám pro ztmavení vnějšího koutku nebo při tzv. cutcrease - oddělení záhybu pohyblivého víčka.  Barva sice není až tak tmavá, ale stejně každé líčení hezky zvýrazní a v poslední době mi vyhovuje mnohem víc než klasická černá nebo tmavě hnědá, kterých máme doma každá asi milion. 
Na svatební líčení ségry Verunky jsem ho použila především do vnějšího koutku, ale i do záhybu, abych malinko opticky prohloubila pohled. Vzhlede k tomu, že moje sestřička je asi nejnádhernější ženská na světě, nebylo třeba líčení ani přehánět, protože je krásná i bez toho. Prohloubení ale ještě víc zvýraznilo její oči a švestková barva se naprosto dokonale hodila k hnědým očím, které ona má. Obecně si myslím, že fialové odstíny se hodí především ke hnědým očím a ještě víc jejich barvu vyšvihnou. Odstín jsem zkombinovala s dalšími nafialovělými odstíny z paletky W7, která je celá laděná do podobných mauve odstínů a o které si jistě přečtete sv jednom z dalších článků. Na celé víčko jsem potom pro rozjasnění použila další NYX stín a to SIN, o kterém jsem psala už před pár měsíci a článek si můžete přečíst ZDE. Jak už jsem psala v článku, pigmentaci tohohle stínu jsem podpořila ještě fixačním sprejem MAC Fix + a oko hezky prozářila. Do vnitřního koutku jsem se stejným sprejem použila další NYX odstín, který jsem vám ještě na blogu neukázala, ale i na ten se můžete těšit. Celé líčení se podle mě vydařilo a já moc děkuji NYX cosmetics za to, že jsou všechny stíny tak krásné a kvalitní. Jejich výdrž je celodenní a doporučovat je budu určitě i nadále. 
To je každopádně dnes ode mě vše. Já jako vždy doufám, že se vám článek líbil a že se mnou vydržíte i do toho příštího. Na ten se jdu vrhnout teď, ještě předtím než se odeberu do práce vydělávat penízky na novou kosmetiku. Penízky jsou třeba hlavně teď po dovolené, na které jsem si hodně užívala a taky nakupovala kosmetiku, která u nás není dostupná nebo v zahraničí vyjde levněji. O tom ale třeba už příště. Pro dnešek se s Vámi už loučím a přeji krásný zbytek týdne, mějte se fanfárově - vaše M. 

5 komentářů:

  1. To je opravdu pěkný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný tieň, ja NYX milujem. Naposledy som si kúpila odtieň mermaid, ktorý je tiež boží <3
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pomalu ale jistě do NYXu zamilovávám. Zatím jsem měla vždycky šťastnou ruku a vybírala jen ty top produkty. Mermaid se mi vždy neskutečně líbí, ale bohužel nejsem člověk, co by takovou barvičku unosil, takže ho nechávám v regále. Já jsem spíš na tu neutrální škálu stínů :).

      Vymazat

Instagram