RECENZE: PS...GET LIPPY MATTE COLLECTION

Krásnou neděli vám všem! Prázdniny jsou v plném proudu a já konečně začala výletovat. Ať už je to po ČR nebo někam do zahraničí, vždy se snažím si prázdniny užívat naplno a jen tak nesedět doma na zad...pozadí. Tentokrát jsme prázdniny odstartovaly s kamarádkami výletem do Drážďan a pořádně si společně zanakupovaly. Nebyl by to výlet do Drážďan, kdybychom se alespoň na tři hodiny nezastavily v Primarku a nebyla bych to já, kdyby mě jako vždy nejvíc nezaujala kosmetika této značky. Na internetu jsem četla velkou spoustu recenzí na Primark matné tekuté rtěnky. Vy nejspíš už moc dobře víte, že prakticky žádné jiné rtěnky už nepoužívám a tak jsem se hned rozeběhla ke stojanům s kosmetikou a začala hledat. Dostavilo se zklamání, protože ty rtěnky, které jsem hledala, už jsem bohužel nikde nenašla. Místo toho jsem ale narazila na sady PS...GET LIPPY MATTE COLECTION, což jsou sady matné tekuté rtěnky a konturovací tužky na rty. Na první pohled je jasná inspirace známými lip kity Kylie Jenner, která se takovými sadami proslavila. Rozdíl je v tom, že tyhle sady stály narozdíl od těch high-endových pouhé 4 eura a vlastně jsem zaplatila za produkty dva. Tahle cena je jistojistě udělala těmi nejlevnějšími tekutými rtěnkami, které jsem kdy vyzkoušela a vy se dnes se mnou můžete podívat na to, jak kvalitní nebo nekvalitní vlastně jsou.
Všechny sady mají svou vlastní papírovou krabičku, na které najdete všechny podrobné informace, název i složení jak konturky tak tekuté rtěnky. Mně se krabičky velice líbí, jsou bílé se "skvrnami" v barvě odpovídající sadě. Na straně krabičky je napsaný i název, který ale bohužel není psaný na produktech samotných, což je podle mě velká nevýhoda. Obal tužky i rtěnky je krásný, jednoduchý, barva celkem odpovídá i produktu uvnitř a vy tak vidíte, jakou barvu rtů budete po aplikací mít. Rtěnka má jen černý nápis, tužka na rty už je o něco zajímavější a nápis je zlatý, což se mi samozřejmě líbí o něco víc. Plus získává PS řada hlavně za množství produktu, které balení obsahují. Rtěnky je uvnitř krásných 10 ml, což je zhruba o polovinu víc než v jiných tekutých rtěnkách, které doma vlastním. Tužka má klasických 1.5 gramu a je ořezávací, což já mám osobně radši, protože tužky mohu používat i na klientkách při líčení a jejich používání mi přijde hygieničtější. Stačí je jednoduše ořezat a jsou jako nové. Vzhledem k tomu, že jsou obě v celkem přirozeném odstínu, dá se s nimi opravdu krásně konturovat tvar rtů, ale o tom už později. 
Nejsem si jistá, kolik odstínů bylo celkem v nabídce. Kromě těchto dvou, které jsem ulovila já, jsem viděla i zářivý růžový a testery byly dokonce i na takovou tu klasickou Mauve barvu, ale tu jsem bohužel nikde nenašla. Vzala jsem dva odstíny, u kterých sice nebyl tester, ale na první pohled jsem viděla, že je využiju. První z nich je ten světlejší COOKIE DOUGH, který byl pro mě ze všech odstínů nejnositelnější. Je to nádherná střední nahá - ani ne moc světlá, ani ne moc tmavá, na mojí přirozenou barvu rtů perfektní. Většinou používám spíš hnědé nahé, ale tahle je dost do oranžova, hodně teplá. Myslím si, že teď když jsem opálenější se ke mně perfektně hodí. Po nanesení maličko ztmavne, takže pokud jste si u testeru řekli, že je odstín moc světlý, nenechte se zmást a směle ho pořiďte. Druhým mým odstínem je CHOCOLATE BROWNIE, do kterého jsem se naprosto zamilovala. Je to absolutně božská čokoládově hnědá, která na rtech podle mě vypadá neskutečně sexy a je pro mě rozhodně zajímavější než třeba zářivá červená. Tahle je sice výrazná, ale tak nějak tlumeně a to mi naprosto vyhovuje. Jsem si téměř jistá, že oba dva odstíny jsou napodobeninou odstínů Kylie kitů, ale vzhledem k tomu, že ani jeden nevlastním, tak porovnávat nebudu. Jen prostě říkám, že do odstínů jsem se zamilovala a pořídila bych je už jen pro ty barvy znovu.
Pořídila bych je ale i kvůli vlastnostem rtěnek. Jestli jsem doposud o některých rtěnkách řekla, že na rtech vůbec nejsou cítit, mýlila jsem se. Až teď jsem doopravdy poznala rtěnky, o kterých prostě po celou dobu nošení nevíte. Pravda, doba nošení (jejich výdrž) není zas tak úchvatná a s jídlem i pitím na rtech vydrží slabé 2-3 hodiny. Dá se ale jednoduše vrstvit a nijak při nové aplikaci neflekatí, nežmolkují ani se nedrolí. U mě jejich příjemné nošení převažuje i tohle mínus a nosím je i tak moc ráda. Pigmentace je fajn, u světlejšího odstínu je třeba na plné krytí rtů namočit aplikátor dvakrát, tmavší odstín vypadá na rtech perfektně už po jednom přetření.    
Spokojená jsem i s konturkami na rty, které jsou v každé sadě součástí. U spousty ostatních značek mám problém, že je konturka vždy až moc krémová a na rtech mi různě cestuje a nedrží tak jak má. Tyhle PS...tužky jsou tvrdé tak akorát, takže se s nimi dá hezky vykreslit tvar rtů a drží na místě, ani se nehnou. Ráda používám oba dva odstíny najednou. Tmavším vždy zvýrazním kraje a světlejším střed rtů. Vytvoří se tak takový optický klam a rty vypadají větší. Já bych tyto sady rozhodně pořídila znovu, protože jsem vážně moc spokojená.
Jsou to další tekuté rtěnky, které u mě obstály a velmi mile mě překvapily, protože jejich cena je takhle nízká. Škoda, že Primark nemám blíž, protože bych vybrala i další odstíny, které byly v nabídce. Podle zvěstí by měl být ale časem otevřený Primark i u nás v ČR a třeba i v budoucnu budou rtěnky stále v nabídce. Celkem mě mrzí, že jsem nepořídila kosmetiky víc, protože pokud jsou i ostatní produkty takhle dobré, určitě bych je ráda prozkoumala. To je ode mě pro dnešek už vše. Já jdu pomalu ale jistě balit, protože mě v pátek čeká odjezd na další dobrodružství a to do Itálie s partou kamarádů, se kterými na dovolené jezdíme už pěkných pár let každý rok. Nedovedete si ani představit, jak strašně moc se těším na pláž, opalování a sluníčko, protože co si budeme povídat - tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastným. Chystáte se někam za sluníčkem i vy? Moc se těším na všechny Vaše komentáře, u dalšího článku - Vaše M.  
   

1 komentář:

  1. To díky za tip! Do Primarku si zajdu a obhlídnu tyto rtěnky! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram