RECENZE: L.A. GIRL MATTE PIGMENT GLOSSES

Krásnou neděli vám všem! Jak si asi většina z vás všimla, léto je v plném proudu a venku je pařák, ve kterém se nedá ani fungovat. Roztéká se mi i samotný obličej, takže pomalinku začínám vynechávat veškeré makeupy a korektory, které pleť ještě více ucpávají a ze kterých mi je snad ještě větší vedro. Naopak začínám vytahovat všechny barvy, které mi léto přímo evokují a právě proto jsem vytáhla i tekuté rtěnky L.A. GIRL MATTE PIGMENT GLOSSES, které jsem pořídila už před pár měsíci na jarních veletrzích Interbeauty a World of beauty and spa 2017. Americká značka L.A. Girl zde byla dostupná poprvé a já hned musela vyzkoušet všechny nejprodávanější produkty, mezi které patří například korektory, které jsem recenzovala už dříve a přečíst si o nich můžete ZDE nebo právě tyto tekuté rtěnky. Pokud nechcete čekat do dalšího veletrhu, který bude probíhat jako vždy na podzim, rtěnky můžete objednat na www.absolutecosmetics.eu. Kromě toho na e-shopu najdete také spoustu další značek jako například Jordana, Milani, L.A. Colors nebo například značku Zuii, což je značka dekorativní bio kosmetiky vyráběné z květin. Já mám samozřejmě na e-shopu nejradši kategorii Barvy na rty, kde najdete spoustu tekutých rtěnek různých cenových kategorií. Tyto tekuté rtěnky L.A. Girl na e-shopu najdete hned v šestnácti odstínech za pouhých (a krásných) 149 Kč. 
Klasicky se jako vždy podíváme zblízka na balení. Je celé černé, plastové a klasicky šroubovací. Průhlednou částí můžete vidět jednotlivé barvy, což se mi moc líbí, protože je jednodušší barvy rozlišit. Hodně mě překvapilo, jak lehké balení je a musím říct, že pro mě je tahle vlastnost obrovskou výhodou. Do kosmetické taštičky tak můžu hodit víc odstínů a můžu je vesele nosit kamkoliv se hnu aniž by mi odpadávalo rameno pod tíhou kabelky. 
S aplikátorem se mi pracuje naprosto perfektně. Je hezky malý, plochý a hodně uzounký, takže se s ním dá jednoduše vykreslit tvar rtů i celá plocha. Mám tenhle typ aplikátorů asi nejradši a jsem velice ráda, že L.A. Girl zvolila právě tuhle variantu. Ze strany je na balení napsaný název odstínu a ačkoliv rtěnky tahám po kabelkách už pěkných pár měsíců, nápis se ani trochu neošoupal, za což značka značka určitě dostává plusové body. 
Oficiální popis zní takhle: Pokud se nemůžete rozhodnout zda použít lesk nebo rtěnku, MATTE PIGMENT GLOSS je pro vás ideální volba! Tekutá rtěnka má perfektně pigmentované intenzivní barvy s jemným metalickým odleskem. Po zaschnutí získají Vaše rty trendy matný povrch bez nadměrného vysychání. Tekutá rtěnka na rtech nelepí a neobtiskává se. Díky dlouhotrvajícímu složení bude Vaše rty zdobit až několik hodin. K dispozici je až 16 lákavých barevných odstínů, kterými určitě okouzlíte své okolí. My se teď společně podíváme na to, jestli tenhle popis doopravdy sedí nebo ne. Pigmentace všech odstínů, které vlastním je absolutně dokonalá. Na zakrytí celých rtů stačí jedna vrstva, které docílíte jen jedním namočením aplikátoru s produktu. Nečekala, že se pigmentace bude tak skvělá a to napříč všemi odstíny! O metalickém odlesku si ovšem můžete nechat zdát, metalicky nevypadají rtěnky ani trochu. Ba naopak, ačkoliv textura a konzistence je taková našlehaná, finish je úplně matný. Matný povrch bez nadměrného vysychání naprosto sedí. Rtěnka nijak zvlášť nevysušuje, ale upozorňuji, že po celou dobu jejího nošení malinko lepí. Postupem času je to samozřejmě lepší a lepší, ale to je spíš tím, že si na to rty tak nějak zvyknout. Rozhodně ale po celou dobu jejího nošení prostě cítíte, že na rtech nějakou rtěnku máte. Největším plusem je ale každopádně výdrž,díky které jsem ochotná přežít i malé lepení. Rtěnka je totiž opravdu dlouhotrvající a na rtech vydrží až cca 6 hodin a stále vypadá naprosto perfektně. Jako kdybyste jí právě na rty nanesli. 
V nabídce je 16 odstínů a já z nich vybrala čtyři, které mě na první pohled zaujaly asi nejvíce. Doporučuji vám všem si nejdříve jednotlivé odstíny vyhledat na internetu a podívat se na jejich pravou barvu, protože barevné náhledy na stránkách se trochu liší od reality. Předejdete tak případnému zklamání. Při vybírání odstínů jsem byla poněkud bezradná. Kdo čte blog delší dobu, ví, že tíhnu spíš k nahým odstínům a přijde mi, že těch právě v nabídce moc není. Vzala jsem tedy alespoň ten jeden jediný, který se nejvíce blížil a to odstín FLEUR. Tmavší hnědá s velkou kapkou oranžové je pro mě perfektní hlavně teď, když jsem hezky opálená. Řekla bych, že ten bude slušet především tmavším typům, na bledulkách víc vynikne spíš odstín DREAMY, který je malinko víc do růžova. Do růžova je taky další můj odstín BAZAAR, do kterého jsem se naprosto zamilovala, ačkoliv běžně moc tyhle sladké růžové odstíny nenosím. BAZAAR je taková střední teplá růžová, která podle mě bude slušet všem. Na fotkách vypaá dá zářivější než ve skutečnosti je. Na rtech je o něco tmavší a tlumenější. Další odstín INSTINCT byl spíš impulzivní koupí. Je to bláznivá a zářivá oranžová, která v mojí sbírce doposud chyběla. Vzala jsem jí hlavně na léto a už se nesmírně těším, až jí poprvé vytáhnu do světa. Posledním odstínem je červená FRISKY, což je podle mě nádherná jahodová zářivá červená s růžovým základem. Na jaro a léto perfektní šťavnatá barvička. 
Na odlíčení je třeba nějaký hodně kvalitní odličovač na olejové bázi, protože jinak byste rty museli drhnout týden, abyste z nich barvu dostali. Já prostě rtěnky naprosto zbožňuju a můžu je vřele doporučit všem oblíbenkyním matných rtů. Nedivím se, že jsou ve světě takhle známé a všemi opěvované, protože za málo peněz je v tomhle případě opravdu velká spousta kvalitní muziky. To je dnes ode mě vše a já jako vždy doufám, že se vám článek líbil a třeba vás inspiroval a dohnal k nákupům. Nebo už snad doma nějaký ten odstín máte? Budu se moc těšit na všechny Vaše odpovědi a komentáře, ale pro dnešek už se loučím a jedu si i já užívat tohohle krásného počasí. Tentokrát se s partou vydáváme prozkoumat krásný lom Homolák, který je kousek od Berouna. Veškerý make-up tedy nechávám make-upem, na obličej házím jen opalovací krém a balzám a vyrážím směr další prázdninové dobrodružství. Vám přeji krásný zbytek víkendu a u dalšího článku se budu těšit - Vaše M.  

6 komentářů:

  1. Tý jo takové nádherné odstíny! :) Tuto kosmetiku popravdě ještě moc neznám, ale už jsem o ní četla na hodně blogech. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zkoušela už několik produktů a vždy jsem byla nesmírně překvapená kvalitou. Je tedy pravda, že jsem zatím pořizovala jen vyhlášené produkty, ale rozhodně všechny stály zato! Uvidíme, jak uspěje značka příště :)

      Vymazat
  2. to sú brutálne odtiene! :) veľmi sa mi páčia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Instagram