NYX STÍN MĚSÍCE: BLAME IT ON MIDNIGHT

Krásný čtvrtek vám všem! Ten můj je opět pracovní, ale tentokrát rozhodně není tak hektická jako bývaly všechny neděle předchozí. V tomhle vedru nikdo nemá chuť ani na dortíky a evidentně se nikomu nechce absolvovat ani cesta pro zmrzlinu a tak sedím v cukrárně, ve které brigádničím, téměř sama. Jako vždycky volný čas trávím na blogu a píšu - tentokrát o dalším NYX stínu měsíce, díky kterému se moje rodinka rozrostla o dalšího člena. Posledně jste mohli vidět stín třpytivý a tak jsem se dnes rozhodla pro matný a především základní, který se obzvlášť v létě bude hodit většině z vás. Já bez něho neudělám ani krok a putuje se mnou všude, kam se (samozřejmě na delší dobu) hnu. Dnešní kousek je z řady NYX NUDE MATTE PRO SHADOWS, která obsahuje 21 matných odstínů od vanilkových a pleťových přes královsky modrou až po krásné temné hnědé. Já pro začátek vybrala odstín BLAME IT ON MIDNIGHT, který stál 119 Kč a podle slečny na prodejně na Smíchově patří mezi nejprodávanější z refilů. Určitě ho můžete zakoupit také na e-shopu nebo v nově otevřené prodejně na Chodově, která se otevřela teprve nedávno a věřím, že bude zásobená a většina věcí a stínů bude stále naskladněna. Už jste se v nové prodejně byli podívat? A pokud ano, pořídili jste nějakou z novinek?
Já se poprvé o této prodejně dozvěděla (samozřejmě kromě události na FB) už o něco dřív a to hlavně kvůli této rubrice stín měsíce. Jak jistě víte, dřív jsem psala pouze o M.A.C stínech, ale když jsem se rozhodla tuhle rubriku rozšířit, zamířila jsem původně to prodejny Inglot, která se právě na Chodově nacházela. Freedom systém, který Inglot nabízí mě na měsíční série napadl jako první. Dřív byly Inglot oční stíny jedněmi z nejvyhlášenějších stínů a i teď je používá spousta českých i zahraničních blogerek. Prodejna ale byla z nějakého důvodu zrušena a já o tom píšu hlavně proto, abych se zeptala, jestli některá či některý z vás nevíte, proč se tak stalo. E-shop stále funguje, značka stále existuje, jen prodejna byla nahrazena. Čím to? Zabrousila jsem každopádně někam jinam, teď už se od Inglotu pojďme vrátit zase zpět ke značce NYX. Musím říct, že jako vždy byl nákup v prodejně příjemným zážitkem. Asistentky na prodejně jsou vždy usměvavé, milé a především ochotné vám pomoct. Vždy si s nimi hezky popovídáte a rozhodně se vám nestane, že by na vás špatně koukaly jen proto, že se vám zrovna dnes nechtěl nanášet make-up, nebo na sobě nemáte outfit z červeného koberce. Všechny známe ten nepříjemný pocit, když vás prodavačka sjede od hlavy až k patě, že? Tak přesně tohle se mi v kamenné prodejně NYX nikdy nestalo a věřím, že ani nestane.
Jako stín minulý z řady HOT SINGLES je i tento v samostatném obalu, ve kterém ho samozřejmě můžete skladovat v případě, že nechcete pořizovat ještě magnetickou paletku (NYX, 149 Kč). Obal je krásně vyříznutý do srdíčka, ve kterém můžete vidět barvu odstínu a já jsem se do tohohle roztomilého balení naprosto zamilovala. Dokonce je mi až vždycky líto obal vyhodit a tak si prozatím všechny "krabičky" schovávám, abych se mohla jednou za čas pokochat. Taky si krabičky a různé roztomilé obaly schováváte nebo jsem já ten jediný blázen? V krabičce vždy najdete stín, který má 1.5 gramů a řekla bych, že vám vystačí na velmi dlouhou dobu.
Dlouhou dobu vydrží hlavně proto, že díky jeho vysoké pigmentaci stačí opravdu malé množství. Že byl krásně pigmentovaný stín třpytivý jsem čekala, ale kvalita tohohle matného předčila všechna má očekávání. Opravdu stačí jen jednou ťupnout štětcem do stínu a můžete nanášet. Rozhodně je třeba štětec před aplikací oklepat a předejít tak případnému opadávání. Jak už to většinou u matných odstínů bývá, trochu víc práší a tak je oklepání nutné, pokud tedy nechcete skončit s hnědými kruhy pod očima. Výdrž je velmi dobrá, bez báze vydrží na očích bez problémů hezkých cca 10 hodin, poté rovnoměrně bledne, ale abych pravdu řekla, 8 hodin mi většinou bohatě stačí, protože delší dobu většinou make-up stejně nenosím. Odstín BLAME IT ON MIDNIGHT jsem si oblíbila moc a nosím ho prakticky denně. Je to nádherná světlá hnědá, která je hodně hodně teplá a vy už moc dobře víte, že přesně k těmhle odstínům já tíhnu a používám je moc ráda. Odstín je naprosto perfektní pro jakékoliv stínování v záhybu pohyblivého víčka a já ho používám při jakémkoliv teplejším líčení, která tvořím. Abych se ale přiznala, na každodenní nošení žádné velké kreace na očích nepředvádím. I tak každý den stín dám do záhybu, abych alespoň trochu prohloubila pohled. Do vnějšího koutku pak dám o něco tmavší stín (o něm určitě příště) a můžu vyrazit do světa. Na stínu mám obzvlášť ráda i to, že se dá krásně roztírat a v záhybu neflekatí nebo se nijak neslévá. Vzhledem k počasí už pomalinku začínám chytat bronz a tak stín za chvilku budu používat i přes celé víčko, protože to bude klasický "fixátor" báze nebo korektoru. Je to pro mě prostě takový multifunkční stín, který upotřebím každý den.
Kvalitou mě NYX opět nezklamal a ráda budu i nadále zkoušet další stíny, jak z řady HOT SINGLES tak z této NUDE MATTE. Trošku mě mrzí, že NYX nemá v nabídce i větší paletky než tyto devítimístné, protože jsem si naprosto jistá, že jedna paletka stačit rozhodně nebude. Taky jsem objednala i další refily stínů od další značky a začínám uvažovat o tom, že rubrika se rozroste i o dalšího člena/další značku, protože stíny měsíce se pomalinku ale rychle začínají stávat nejoblíbenějšími a nejnavštěvovanějšími články na celém blogu. Stáli byste o další levnou variantu sestav-si-sám systému? Teď už se jdu pustit do dalšího článku, který tentokrát bude celý o rtěnkách, které jsou ve světě velice známé a téměř všemi opěvované a konečně se dostaly do ruky i mně. Tušíte o jakou značku se bude jednat? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře a odpovědi, ale pro dnešní den už se loučím. S přáním krásného zbytku týdne a s pozdravem, Vaše M.  

2 komentáře:

Instagram