RECENZE: ALMAY SMART SHADE BRONZER

Krásnou neděli vám všem! V některých z posledních článků jsem vám představovala produkty e-shopu Galaxie přání a ani tentokrát tomu nebude jinak. Tento e-shop jsem si oblíbila hlavně z toho důvodu, že nabízí značky, které u nás běžně k dostání nejsou a i o jedné takové značce, respektive o jednom produktu této značky, bude celý dnešní článek. Mluvit se bude o ALMAY, což je značka, která vznikla už v roce 1931 v Americe a když jsem hledala její historii dost mě překvapilo jak a proč vlastně vznikla. V té době byla kosmetika plná chemie, silně parfemovaná a pro citlivou pleť se příliš nehodila. Citlivou pleť měla i Fanny May Woititz, manželka amerického chemika Alfreda Woititze. Ten se rozhodl, že začne s kosmetikou trochu více experimentovat a pro svojí manželku vytvoří značku, která bude hypoalergenní, bez jakékoliv parfemace a bude se tak hodit pro každého, ať už bude mít pleť jakoukoliv. S pomocí jednoho z amerických dermatologů tak vznikla značka ALMAY, která je pojmenována po těchto dvou manželech - Alfreda a May. Od té doby se pochopitelně neskutečně rozrostla a doteď je jednou z největších značek prodávaných po celém světě. V Americe ji najdete na každém rohu v každé drogérii a já jsem ráda, že jsem konečně produkt této značky, konkrétně tekutý bronzer ALMAY SMART SHADE BRONZER, mohla vyzkoušet i já a to s padesáti procentní slevou za krásných 49 Kč.
Na oficiálních amerických stránkách této značky jsem si všimla, že řada SMART SHADE je sice stále v nabídce, ale tento tekutý bronzer už není její součástí. Stejně tak je tomu i u tekutých tvářenek, které na Galaxii přání můžete koupit taky, ale ve světě už je neseženete...Jak už tomu většinou bývá, k nám se prostě opět dostaly zbytky, které se jinde neprodávají a to ještě ke všemu s velikým zpožděním.No, přestanu si stěžovat a rovnou se přesunu k produktu samotnému. Celá tato Smart shade řada funguje na podobném principu jako třeba BB krémy od Lorealu. Bronzer po vymáčknutí vypadá jako bílý krém, který je plný malých barevných pigmentů, které se při nanášení začnou přizpůsobovat vašemu tónu pleti a mají tak sednout každému přesně na míru. Abych pravdu řekla, já těmto produktům příliš nevěřím. Myslím si, že barva je prostě pořád stejná jen na jednotlivých tónech a typech pleti vypadá jinak, ale podle mě to opravdu není z toho důvodu, že by pigmenty reagovaly na každou pleť jinak. Po prvním vymáčknutí jsem se maličko zděsila. Produkt jako takový totiž není bílý, ale malinko našedlý a upřímně si nejsem jistá jestli to náhodou není tím, že už je prostě bronzer starý a trochu jsem se ho bála použít. Nakonec každopádně funguje tak jak má, takže doufám, že našedlý zprvu být prostě má.

Konzistence je spíš krémová než přímo tekutá a musím říct, že se roztírá velmi dobře. Návod sice říká, že máte používat k aplikaci jen prsty, ale já jsem zastáncem spíš beauty blenderu nebo štětců. I se štětcem nebo houbičkou se dá krásně "rozblendit", na obličeji neflekatí a ani po nanesení nedělá žádné šmouhy. U některých krémových produktů mám problém, že se časem produkt jakoby shlukuje a udělá se na některých místech silnější vrstva než na místech jiných. To se u tohohle bronzeru nestává a produkt se dá roztírat hezky rovnoměrně. Je to přesně ten produkt, který s vaší pletí tak nějak přirozeně splyne a rozhodně na ní jen tak nesedí a neutváří ten ošklivý efekt masky, kterému se, věřím, každá z nás chce za každou cenu vyhnout. Po těchto stránkách jsem s ním naprosto spokojená. Co už pokulhává je výdrž, která je takovým slabým průměrem a nijak extrémně mě nenadchla. sám o sobě produkt na pleti vydrží slabých 5-6 hodin a potom se začne lehce vytrácet. Samozřejmě také záleží na podkladu, na který bronzer nanesete, ale sám o sobě víc rozhodně nedá. Vzhledem k tomu, že jsem bronzer plánovala nosit hlavně v létě a to jen tak samotný na BB krému a s krémovou tvářenkou a dalšími krémovými produkty, byla jsem maličko zklamaná. Samozřejmě se dá výdrž prodloužit zafixováním pudrovým bronzerem, ale já pro něj plánovala spíš využití při takových "no make-up" líčeních, které nosím v horkých ledních dnech stejně nejradši.
Ani barva není přesně podle mého gusta. Bronzer je hodně oranžový, takže určitě nesedne všem. Já už jsem trochu nachytala barvu na prvním sluníčku, takže barva na mě nevypadá nijak strašně, ale dovedu si představit, že na tvářích nějakých bledulek by barva vypadala naprosto šíleně a těm ho doporučit tedy rozhodně nemůžu. Pro tmavší typy zase nebude dostatečně tmavý, takže ani těm se do sbírky hodit nebude. Studené typy ať po něm rozhodně také nesahají, protože na ně zase bude moc teplý a i u nich se případně bude válet zbytečně. Využití najde opravdu jen u středních typů se žlutým nebo například olivovým podtónem pleti, kterým teplejší odstíny bronzerů sedí a dokonce i sluší. Abych ale byla upřímná, tenhle produkt mě na zadek neposadil, nepoužívám ho ráda a doporučila bych spíš našetřit pár korun navíc a pořídit některý z lepších produktů. Například konturovací paletka Technic (recenze ZDE) tenhle tekutý/krémový bronzer strčí do kapsy levou zadní!
Tento produkt bohužel rozhodně doporučit nemůžu. Odstín mi prostě barevně příliš nesedí a radši budu používat něco, s čím jsem naprosto ztotožněná a spokojená. Pokud jsem zde právě pomluvila váš oblíbený produkt, velice se omlouvám, ale podle mého názoru by byla koupě tohohle kousku zbytečná. Samozřejmě jsem ráda, že jsem vyzkoušela novou značku, která u nás běžně není dostupná, ale tentokrát jsem při výběru neměla moc šťastnou ruku. Už jste vyzkoušeli něco od Almay nebo i pro vás je tahle značka velkou neprozkoumanou neznámou? Abych pravdu řekla, já o ní nikde moc neslyšela a to ani u zahraničních blogerek či youtuberek. Pouze jednou (kdysi dávno) jsem viděla video mojí oblíbené Tati z GlamLifeGuru, ale u nás o značce nenajdete nikde ani slovo. Zajímalo by mě, jestli je většina jejich produktů takovýmto propadákem a nebo se i u této značky najde nějaký musthave produkt, který doma musím mít. To je dnes ode mě vše. Jako vždy doufám,ž e se vám recenze líbilo a byla alespoň maličko užitečná. Já se jdu pomalinku připravit, protože dnes mám konečně po sto letech volnou neděli a jedu si jí hezky užít s kamarádkou někam k vodě. Máte pro nás nějaký tip na koupaliště/nádrže/rybníky v ČR, které bychom měly v létě určitě prozkoumat? Budu se těšit na všechny vaše komentáře, ale teď už se loučím. Mějte se krásně, krásný zbytek víkendu - Vaše M. 

1 komentář:

Instagram