M.A.C STÍN MĚSÍCE: NEHRU

Krásné pondělí vám všem! Poslední (a dost barevný) M.A.C stín měsíce evidentně uchvátil největší počet lidí, protože se během chvilky stal jedním z nejoblíbenějších článků blogu. Je vidět, že vás baví mnohem víc tyhle bláznivější odstíny než jen různé odstíny hnědé, které sice má ráda asi každá z nás, ale nikoho až tak nezaujmou a tak jsem se rozhodla, že hnědé na pár měsíců a také pár příštích článků zahodím a opět si ukážeme něco trochu jiného. S kamarádkou jsme opět vyrazily do Fashion arény v pražských Štěrboholech, kde je mimo jiné taky kosmetický outlet THE COSMETIC COMPANY STORE, o kterém jsem vám už několikrát psala. I tentokrát jsem se hned po příchodu vrhla k M.A.C sekci, kde najdete jak starší limitované edice, tak i některé produkty ze stálé nabídky, které mají například poškozené balení, je to třeba odstín, který v normálních kamenných prodejnách zase tolik nefrčí nebo je z prodejny stažený z důvodu malého poškrábání jako je to právě v případě stínu NEHRU, který jsem pořídila já.  Poškrábání je i na fotkách maličko vidět, ale nemyslím si, že by to stín nějakým způsobem znehodnotilo a že by se nedal i nadále používat. Díky poškrábání se ale do outletu dostal a já tak místo klasických 360 Kč, které bych za stín v kamenné prodejně dala, zaplatila pouhých 260 Kč a ušetřila tak na stín další. Pro někoho asi stovka není zas tak převratná částka, ale já mám i z téhle slevičky obrovskou radost a myslím, že i tady se najde spoustu slečen, které slevu ocení. Jako u předchozího odstínu, netuším jak dlouho bude odstín v outletu v nabídce a tak pokud vás zaujme, neváhejte a zajeďte tam co nejdřív.
Asi nikoho z vás nepřekvapí, že NEHRU je opět odstín matný. Už při prvním nákupu stínů jsem si říkala, že časem musím nutně pořídit obyčejnou černou, protože ta je myslím pro všechny make-up artisty a maniaky naprostým základem. Abych vás ale neunudila černou klasikou, pro dnešní den jsem si vybrala o něco zajímavější temný odstín., který mi černý odstín zatím celkem úspěšně nahrazuje a dokonce ho používám mnohem radši. Vybrala jsem si hodně tmavou šedou, která oči sice pořádně ztmaví, ale pořád není tak nepřirozená. Samozřejmě, že i tmavá šedivá není na očích vůbec přirozená, ale nevypadá až tak hrubě a tvrdě, snad mi rozumíte. Přijde mi, že barva má ještě lehounce namodralý podtón, takže ačkoliv je to šedá, jako šedá myška se na očích opravdu nechová a vypadá hezky zajímavě. Modrý podtón je spíš studený, takže tenhle stín ráda používám pouze v případě, že i ostatní stíny na očích jsou spíš studené. Pro teplé líčení bych doporučila pořídit spíš úplně černý stín - od M.A.C. očních stínů je to odstín CARBON, ten se k teplým tónům hodí rozhodně víc. 
Používám ho hned několika způsoby. V poslední době se snažím zdokonalit v dělání kočičích linek a abych prodloužila jejich životnost, když už se mi jednou za čas povedou, ráda přes linky ještě přejedu a jakoby zafixuju stínem. U linek se zatím bojím zajíždět až úplně k oku, zatímco se štětcem a stínem mám pocit mnohem větší kontroly a zajíždím až k řasám. Okamžitě díky tomu řasy vypadají hustší než ve skutečnosti jsou. Mnohem častější a můj velmi oblíbený způsob nanášení je ale naprostá klasika - ztmavuji jím vnější koutek a lehce zajíždím i do záhybu pohyblivého víčka. Vzhledem k tomu, že je odstín vysoce pigmentovaný, stačí opravdu jen lehce přejet štětcem a pigment stačí krásně na celé oko. Rozhodně nemám šanci odstín v blízké době spotřebovat. Díky pigmentaci mi jistojistě vydrží dobrých pár let. Krásně se roztírá do záhybu, ale pracuje se s ním pěkně i při jeho nanášení na celé víčko. Dá se hezky vrstvit a nedělá šmouhy, které jsou problémem u většiny černých odstínů, které doma mám. Díky tomu je samozřejmě vhodný i na klasické kouřovky na nějakou večerní akci, kterou bez problémů a bez jakéhokoliv vytrácení přežijí, protože výdrž je naprosto skvělá. S klidným srdcem doporučuji nákup a jsem ráda, že se mi podařil ještě takhle výhodný.
To je už ale ode mě pro dnes vše. Jako vždy doufám, že se vám článek líbil a že mi do komentářů dáte vědět, jestli se vám kromě článku líbil i stín měsíce května nebo jestli vás víc baví neutrální klasika a měla bych se držet spíš té. Taky jsem přemýšlela tuhle každoměsíční "stínovou rubriku" malinko rozšířit a dělat každý měsíc také FREEDOM stín měsíce a ukázala vám i levnější variantu tohohle refilového-sestav si sám-systému. Byl by to další bonusový článek, který bych si nejspíš předpřipravila o prázdninách na spoustu měsíců dopředu, abych nemusela pokaždé platit poštovné, kdybych stíny kupovala pouze po jednom. V průběhu roku bych už jen stíny po malých kouskách dávkovala a vy byste se tak mohli těšit na další pravidelnou dávku mono stínů. Pokud bych našla nějaký hezký dupe, mohli byste se těšit i na malá porovnání obou stínů. Mě totiž psaní těchto pravidelných měsíčních článků moc baví a tak bych ráda tuhle "rubriku" rozšířila i o další značku. Budu ráda, když mi do komentářů připíšete jaké články vás na blogu baví nejvíc, které ne a co bych případně měla zlepšit. V poslední době jsme se totiž tak nějak zasekla na místě. Komentáře ubývají, noví pravidelní čtenáři nepřibývají a já bych to chtěla v nejbližší době změnit a tuhle naší kosmetikou rodinku o spoustu dalších rozšířit. Třeba se mi to povede už tímto článek, který se vám doufám bude  líbit. Tímto už se ale každopádně loučím a všem přeji krásný zbytek víkendu. Zase příště - Vaše M.  

1 komentář:

  1. Děkuji moc za suprovou recenzi a článeček :) Já jsem si nedávno také chtěla pořídit nějakou tu kosmetiku, ale vůbec jsem nevěděla, kde si ji pořídit a hlavně to bylo docela dost drahé. Co se ale týče třeba jiných obchodů, na to už jsem si našla tento fígl zde , čímž je stránka s letáky, takže tam mohu nakupovat ve slevách :D

    OdpovědětVymazat

Instagram