RECENZE: W7 SKINNY LIPPING MATTE NUDE LIP COLOURS

Krásný pátek vám všem! Ačkoliv Velikonoce už jsou dávno za námi, někde pořád můžeme vidět jejich doznívání a  krásnou a barevnou pastelovou výzdobu. Já dnes každopádně žádné barvy na programu nemám. Právě naopak. Dneska to bude opět samá nahotina. Matné tekuté rtěnky pořád hýbou světem a má rtěnková obsese stále ne a ne ustat. Jakmile jsem objevila, že další značka tekuté rtěnky nabízí a jsou ještě ke všemu všechny nahé, nemohla jsem odolat! Když jsem navíc zjistila, že rtěnky stojí pouze 89 Kč, moje zvědavost ještě stoupla a objednala jsem (z nabízených šesti) rovnou čtyři odstíny. Jedná se o nahou řadu tekutých rtěnek W7 SKINNY LIPPING MATTE NUDE LIP COLOURS, která je podle mě hodně inspirovaná značkou NYX a její nahou řadou Lingerie, přičemž cena W7 rtěnek je ale o víc než polovinu nižší. Jaká je kvalita této levnější varianty se můžete dočíst právě teď.
Než se ale dostaneme ke kvalitě jako takové, pozastavíme se jako vždy na malou chvilku nad tím ostatním. V první řadě musím říct, že se mi ohromně líbí, že značky čím dál tím častěji přichází na trh s velkou spoustou nahých odstínů, protože těch podle mě není nikdy dost a já vždy ráda vyzkouším ty nové. Co mě ale naprosto dostalo byl vůbec název celé této nahé řady "SKINNY LIPPING" odvozený od skinny dippingu, neboli plavání bez oblečení... Nahé plavání, nahé rty, chápeme - prostě boží a podle mě dost originální název. Co už tak originální není, je obal, který je téměř do puntíku okopírovaný od řady značky NYX a řady Lingerie. Je hezký, černý a jednoduchý, o tom žádná, jen tady značka neukázala žádný extra nápad, prostě jen na obalu změnila název. Víčko se dá našroubovat na těsno, takže rtěnka v žádném případě nebude vysychat. Aplikátor je houbičkový a je o něco delší než aplikátory, na které jsem zvyklá. Před nanášením je nutné ho pořádně otřít, protože po namočení do rtěnky samotné na něm zůstává až moc produktu a na rty potom nanáším víc než je nutné. Jinak se mi ale s aplikátorem pracuje velmi dobře. Právě proto, že je delší a užší, je aplikace jednoduchá a celkem precizní. Řada se celkově skládá ze šesti odstínů. Většina z vás asi moc dobře ví, že já jsem spíše na hnědé nebo lehce broskvové nahé a proto jsem pořídila pouze odstíny čtyři a dva zbylé (a dost narůžovělé) přenechala jiným. V balení vypadají odstíny celkem podobně, ale na rtech se od sebe poměrně dost liší. Pojďme se tedy na jednotlivé odstíny podívat.
Už dlouho se snažím najít odstín, který by byl alespoň maličko podobný mému oblíbenému Sephora lip stainu, který už bohužel neprodávají. A ačkoliv je to prostě hnědá nahá teplá barva, ani byste nevěřili, jak těžké to je. Odstín Lip-Arty je ale skoro totožný a já tak konečně našla náhradu a to v odstínu Arty, který se rychle stal mým nejoblíbenějším odstínem z celé řady. Je to ta nejideálnější nahá pro mojí barvu a podtón pleti. Lehounce do oranžova, ale ne zase moc. Krásně teplá, ani ne světlá, ale ani ne tmavá - jedním slovem perfektní.
Abych byla upřímná, další odstíny už mě barevně nenadchly až tak moc, protože jsou všechny celkem studené a já radši ty teplejší. Každopádně věřím, že spoustě z vás se líbit budou mnohem víc, protože to jsou přesně odstíny, které v poslední době tak letí. Odstíny Ouch!! a Danny Boy vypadají v lahvičce skoro totožně, ale na rtech se liší. Ouch!! je o něco světlejší a po zaschnutí na rtech mnohem šedivější, zatímco Danny Boy je taková víc neutrální střední hnědá. Honey Bunny je nejtmavší z odstínů - jak těch mých, tak celé řady Skinny Lipping a na mých rtech to rozhodně nemůžu označit jako nahou barvu. Nahý bude tento odstín pouze pro ty s tmavší pletí, pro podobné bledule (jako jsem momentálně já) to je prostě hodně výrazná tmavá hnědá. U swatchů níž myslete na to, že jsou foceny na ruce, která je světlejší než naše rty, tudíž i odstíny vypadají světleji. Ve skutečnosti je každý tak o odstín tmavší.
Líbí se mi, že se produkt nijak neliší napříč odstíny a všechny odstíny se chovají stejně. Pigmentaci bych rozhodně neoznačila jako vysokou. Na plné krytí rtů jsou třeba dvě vrstvy, pod jednou vrstvou rty pořád prosvítají. Mezi jednotlivými vrstvami vždy čekám než ta první zaschne, protože při nanášení další vrstvy se jinak ta první hýbe a rtěnku nejde dost dobře nanést rovnoměrně. Jakmile ale první vrstva zaschne, dá se už rtěnka vrstvit bez problémů. Nemusím vůbec čekat dlouho, rtěnka zasychá téměř okamžitě (cca 20 vteřin). Mile mě překvapilo, že po zaschnutí ani trochu nelepí. Kámen úrazu je až ve výdrži. Ta je totiž na tekutou rtěnku dost malá. V perfektním stavu rtěnka vydrží jen cca dvě hodiny a poté se začne vytrácet. Neztrácí se rovnoměrně, ale nejdřív začne blednout střed rtů a později už je vidět jen tmavá kontura na okraji. Ještě víc se snižuje výdrž při jakémkoliv jídle nebo pití, to mizí prakticky okamžitě. Tím, že rtěnka není až tak dlouhodržící, nevysušuje jako spousta jejich kolegyní, které se na rty přisají a nenechají je pořádně dýchat. Není hydratační, to ne, jen rty ještě víc nevysušuje a nezvýrazňuje na nich žádná suchá místa, vrásky nebo další nedokonalosti. Ačkoliv tolik nevydrží, na rtech zaschne úplně matně a nerozpíjí se nebo nijak necestuje.
Výdrž je jediným mínusem, který na rtěnkách vidím, ale upřímně mě ani tolik netrápí. Tím, že se dají i vrstvit, nevadí mi prostě jednou za čas rtěnku přetřít znovu. Navíc jsem se vážně zamilovala do odstínu Arty a budu ho používat i nadále dokud nenajdu nějaký další alespoň trochu podobný odstín.
Všechny rtěnky a jejich kvalita mě velice mile překvapily, obzvlášť proto, že cena je tak nízká oproti ostatním tekutým rtěnkám na našem trhu. Pokud ale hledáte opravdové držáky, které vám vydrží po celý den, porozhlédněte se určitě jinde, protože tyhle vás jistojistě neuspokojí. Za mě to je taková průměrná varianta, která je ale tak levná, že se do ní vyplatí 90 Kč investovat. Líbí se vám některé z odstínů a plánujete je pořídit nebo už dokonce nějaké i doma máte? Pokud jste je už zkoušeli, jaký na ně máte názor vy? Jako vždy se moc těším na všechny komentáře a odpovědi a s přáním krásného víkendu se dnes už loučím. Mějte se krásně - Vaše M. 

2 komentáře:

  1. Ach, ty odstíny <3 Jak já miluji NUDE Rtěnky.. Skvělý článek, moc se mi líbí jaké barvičky sis pořídila! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom úplně stejně, nude rtěnky - to je moje! :) Děkuji moc za pochvalu, snad se budou takhle líbit i další články v budoucnu.

      Vymazat

Instagram