RECENZE: TECHNIC CONTOUR STIX CREAM CONTOURING CRAYONS

Krásnou neděli vám všem! Pro mě je neděle opět pracovní, ale abych pravdu řekla, po dvou měsících těchhle pracovních víkendů už si začínám zvykat a nevadí mi si tu takhle u kávy sedět a ládovat se dortíky. Brigádně totiž pracuji v cukrárně a teda povím vám, sladší pracovní místo jsem si doopravdy přát nemohla. Víkendové mlsání ale samozřejmě zapříčiňuje i přebytečná kila a tak trošku"oteklý obličej" a tak konturuju jako divá (to samozřejmě berte s nadsázkou, vím, že trocha make-upu to nezachrání). Samozřejmě pořád zkouším nové a nové produkty, které mi to konturování zase trošku usnadní. Naposledy mi ho dost usnadnila konturovací paletka značky Technic a tak jsem i tentokrát zvolila produkt této značky TECHNIC CONTOUR STIX CREAM CONTOURING CRAYONS. V poslední době čím dál tím častěji po krémových produktech sahám a tak jsem se na konturovací tyčinky moc těšila. Tahle sada tří tyčinek navíc stála pouhých 89 Kč! Uznejte sami, byl by hřích je nehodit do košíku! Po dlouhé době jsem navíc objednávala ze stránky Galaxie přání, která byla (ještě před dobou Dekorativky) mým nejoblíbenějším kosmetickým e-shopem. Seženete na něm spoustu cenově dostupných značek nebo třeba značky, které u nás běžně dostupně vůbec nejsou (W7, Cargo, Jemma Kid, apod.) a určitě doporučuju se na e-shop juknout a pořádně ho prozkoumat.   
Dnes společně prozkoumáme jen konturovací tyčinky a jako vždy začneme u balení. Všechny tři "pastelky" k vám dorazí jako sada v černé krabičce s malým návodem, který i začátečníkovi  prozradí, jak vlastně správně konturovat. Já podobné konturovací návody úplně nemusím, každý máme úplně jiný tvar obličeje a každý by tam měl konturovat jiným způsobem. Návod rozhodně nebude fungovat pro každého, dokonce si myslím, že nebude fungovat ani pro většinu, takže bych nedoporučovala se podle něho řídit. Pastelky samotné mají to nejlevnější balení, jaké se mi v poslední době dostalo pod ruku. Upřímně jsem za tu cenu ani nic jiného nečekala, ale tak nějak jsem pořád doufala, že mě balení překvapí. Nepřekvapilo. Plastové balení je doopravdy "fórovka". Většinou mi levná balení tolik nevadí, jde přeci jen o produkt samotný, ale tady jsem celkem zklamaná. Myslela jsem, že pastelky, díky tomu jak malé jsou, budou ideální na cesty. Kvůli špatnému obalu a víčku, které absolutně nedovírá, je sebou rozhodně brát nikam nebudu. Tyčinka je navíc uvnitř dost na volno, takže bych se bála, že mi nějakým způsobem celkově vypadne nebo se třeba poškrábe. Ale jsou to podle mě kousky, které by stály za to vzít do kosmetické taštičky? 
Tyčinka HIGHLIGHT je rozjasňující a je určená k nanášení na vystouplé části obličeje, kterým má dodat jemné a přirozené projasnění. S touhle tyčinkou jsem poměrně spokojená, ale spíš jí používám jako bázi pod další pudrové rozjasňovače, abych prodloužila jejich výdrž a pomohla s jejich intenzitou. Sama o sobě je na mě tyčinka opravdu hodně jemná a jako samotný rozjasňovač by mi rozhodně nestačila. Je to takový další krok navíc v mé rutině, který upřímně dělám jen když se někam chystám, ale při každodenním nošení tento krok vynechávám. Velmi ráda ale pastelku používám na oči pod další oční stíny jako krémovou bázi nebo pod obočí k jeho projasnění. Na to je odstín perfektní a moc se mi líbí. Co se týče tyčinky DARK, která je ze všech pastelek nejtmavší, tu bych si klidně a ráda na cesty vzala. Rozhodně bych ho ale nepoužívala ke konturování. Já odstín používám spíš na bronzování celého obličeje, protože na kontury samotné mám radši studenější odstíny. Rozhodně ale není odstín špatný, barva je taková hezky neutrální, možná malinko teplejší a k mému tónu pleti se perfektně hodí. Textura je hezky krémová a roztírá se téměř sama. Tím, že bronzer nanáším téměř na celý obličej, nerada používám jen prsty, protože mi aplikace pak přijde zbytečně zdlouhavá. Beru vždy jakýkoliv zkosený flat-top štětec, kterým se dá barva zapracovat snadno a rychle. Tomuhle odstínu dávám jednoznačně palec nahoru.
Okamžitě palec otáčím dolů a to u odstínu LIGHT, který je určený na zvýraznění světlých částí obličeje - konkrétně pod očima, na bradě, nose a na čele, kde jsou jakékoliv stíny dost nežádoucí. Odstínově je tyčinka naprosto perfektní. Má lehounce žlutý podtón a je doopravdy světlá, takže na projasnění by byla naprosto skvělá.  Ale bohužel není. Textura je sice krémová jako u předchozího odstínu, ale tyčinka je na oblast pod očima až moc hutná a téměř okamžitě zalézá do vrásek. Nepomáhá ani pudr, který používám k zafixování očního okolí běžně a tak vím, žes ostatními korektory nebo jinými "highlight" produkty funguje perfektně. Kromě zalézání do vrásek dost zvýrazňuje suchá místa. Já mám se suchými místy problém hlavně na čele u obočí a musím říct, že tyčinka na tenhle můj malý problém upozornila ještě víc. Po zhruba hodině na obličeji začala dělat nepěkné mapy, protože se produkt začal slévat a usazovat jen na některých místech. Původně jsem plánovala tyčinku používat i jako primer pod oční stíny, ale ani to není možné, protože se po chvilce usadí v záhybu a odtud se ani nehne.
Celkově mám prostě z téhle konturovací sady celkem smíšené pocity. Nejsvětlejší odstín je naprostý propadák, balení se mi ani trochu nelíbí, ale vlastně celkem odpovídá ceně, takže se není čemu divit. Cena je krásná a za 89 Kč máte hezký krémový bronzer a jemný rozjasňovač. Sice mě ani jeden z těchto odstínů úplně neposadil na zadek, ale za tu cenu určitě lepší nikde neseženete.  Rozhodně si ale nemyslím, že by sada byla musthave produktem, který by neměl chybět nikomu z vás. Doporučila bych spíš našetřit o něco víc a pořídit rovnou paletku, o které jsem vám psala ZDE nebo si počkat na další konturovací článek, ve kterém vám představím něco mnohem, ale mnohem lepšího. Pro mě jsou tyhle tři pastelky takovým celkem průměrným produktem, který mě dost pravděpodobně přestane za chvilku bavit a budu spíš používat produkty, se kterými jsem spokojená na 100 procent a dělají pro mě mnohem víc. Tentokrát byla značka Technic spíš takovým zklamáním. Přesně se potvrdila má obava, kterou jsem psala v článku posledním a to ta, že si myslím, že tato značka je spíš určená pro mladé slečny, které s make-upem teprve začínají a já tak už nejsem cílovou skupinou. Uvidíme jak značka obstojí příště, pro dnešek to úplně nevyšlo. To je dnes ode mě vše. Loučím se a vám všem přeju nádherně Velikonoce - Vaše M. 

2 komentáře:

  1. Vyzerajú super. Ja mám takú obojstrannú od W7 a som spokojná :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od W7 zkoušela jejich trio, rádoby napodobeninu pro Smashbox konturovací tyčinky a byla jsem spokojená. Na tu oboustrannou jsem pomrkávala taky, ale asi to bez ní zvládnu. Spíš časem pořídím oboustrannou od NYX, tak mě zaujala víc. :)

      Vymazat

Instagram