RECENZE: MAKEUP REVOLUTION ROSE LIGHTS PALETTE

Krásnou sobotu vám všem! Nevím, jak tu svou trávíte vy a samozřejmě budu ráda, když mi to do komentářů dolů napíšete, nicméně já se právě kodrcám do daleké Olomouce na táborový sraz. Tyhle tři hodiny ve vlaku jsem se tentokrát rozhodla využít o něco produktivněji než obvykle a po cestě pro vás píšu články o nejnovějších členech mojí kosmetické rodinky. Ty mi pěkných pár dní jen leželi v šuplíku než jsem se dostala k jejich nafocení. Řeknu vám, nic není horší než nová kosmetika a nedostatek času na její nafocení, tudíž i její nepoužívání a obrovské odolávání! Naštěstí se ale nějaký ten čas našel a fotky byly hned na světě, takže používání mohlo začít. V poslední době jsem házela spoustu krémových produktů a hodně mě bavilo zkoušet pořád nové a nové a hledat stále lepší varianty. Abych ale pravdu řekla, krémovky mě většinou po chvíli prostě omrzí a já se vracím zpátky ke svým milovaným pudrovým variantám. Tentokrát to nebyl ten případ "omrzení", ale spíš zvědavosti. MAKEUP REVOLUTION totiž přišel s novými paletkami pudrových rozjasňovačů, které by se měly dost podobat rozjasňovačům značky Laura Mercier, která u nás není dostupná a která je hlavně minimálně o dvě třídy dražší než značka MUR. Tato paletka MAKEUP REVOLUTION HIGHLIGHTER PALETTE (odstín Rose Lights) stojí krásných 399 Kč a obsahuje 3 nádherné rozjasňovače, na jejíž kvalitu se podíváme právě teď. 
Balení bezpochyby patří mezi ta vůbec nejkrásnější balení, která vlastním a jsem do něho už od prvního rozbalení zamilovaná. Doposud dělal MAKEUP REVOLUTION balení černé s rosegold nápisy, ale tentokrát je to přesně naopak. Vršek balení je celý "růžově-zlatý s černými nápisy a na první pohled, vlastně tedy úplně na všechny pohledy, vypadá božsky. Moc se mi líbí, že balení není lesklé, ale polomatné, takže na něm nejsou vidět ty šíleně otravné otisky prstů jako na všech ostatních paletkách, které doma mám. Je to asi ta největší blbina, já vím, ale mě dost rozčiluje a s tímto polomatným finishem jsem daleko spokojenější. Božsky každopádně balení nejen vypadá, ale také funguje. Je krásně pevné, dá se zacvaknout a rozhodně nemám problémy s jakýmkoliv samovolným otvíráním. Uvnitř je navíc obrovské zrcátko, se kterým se dá bez problémů nalíčit i na cestách. Já zrcátko občas používám i doma při ranním nanášení make-upu a bohatě mi stačí - velké plus. I po otevření jsem byla nadšená a to díky nádhernému designu a embosování, které na samotných rozjasňovačích je. Povrch mi připomíná zvlněný písek na pláži a skutečně se mi líbí. Až mi bylo skoro líto do rozjasňovačů poprvé sáhnout. Nejedná se zde samozřejmě o žádnou originalitu, MUR design celý obkoukal od jiné značky jak už je pro tuto značku celkem typické. Já ale patřím mezi tu skupinu lidí, kterým to nevadí, právě naopak. Jsem ráda, že jsou u nás dostupné věci, ke kterým bychom se běžně asi nikdy nedostali a ještě jsou jen za zlomek ceny.
Tímhle se ale pouštím do úplně jiného tématu a věřím,že také na pěkně tenký led, protože ne každý má stejný názor. Vrátím se tedy zpátky k paletce, která u mě zatím (vzhledově) obstála. Uvnitř najdeme 3 rozjasňovače a každý s trošku jiným finishem. První, ten úplně vlevo, bych upřímně asi ani nenazývala rozjasňovačem nebo alespoň ne rozjasňovačem v tom pravém slova smyslu. Já ho totiž používám spíš jako takový "projasňovač", který jen lehce projasní například oční okolí nebo nos, atd. Je to světlounký a lehce nažloutlý pudr s malými mikro třpytkami, které na pleti nejsou skoro vidět. Lehce zachytávají světlo, takže pleť vypadá projasněně, ale pořád matně. Dá se tedy hezky používat i jako fixující pudr na okolí pod očima. Finish se hodně špatně popisuje, ale celkem hezky se dá zachytit na fotkách, takže sledujte můj instagram, kde se časem jistě objeví pár fotek rozjasňovačů v akci. S prvním odstínem jsem každopádně nadmíru spokojená a používám ho velice ráda, protože díky němu pleť vypadá téměř bezchybně.
Prostřední odstín je mým nejoblíbenějším a věřím, že i pro spoustu z vás už bude krapet zajímavější než odstín předchozí. Tady už se totiž opravdu začínáme bavit o rozjasňovači s odleskem. Tenhle prostřední je krásně přirozený, žádná disko koule na tvářích. Co se barvy týče, tohle je přesně ta barva, kterou si vybavím pod barvou "champagne". Světlounká béžová se zlato-stříbrnými odlesky, která podle mě vypadá dobře na jakémkoliv tónu a barvě pleti a bude sedět naprosté většině. Třetí a poslední odstín je z celého tria bezpochyby nejintenzivnější, ačkoliv tak na fotkách vůbec nevypadá. Po nanesení na tvářích vytváří přesně ten "instagramový rozjasňovač", který na fotkách i v realitě přímo září a podle mého názoru už vůbec nevypadá přirozeně. Na mě je intenzita vážně vysoká, takže po tomhle kousku sahám jen při nějakých večerních akcích nebo na fotky, ale přes den si netroufnu ho vytáhnout na světlo světa. Večer bych se v něm ale nejradši celá vykoupala, protože i tenhle odstín je barevně prostě božský! Je odstínově dost podobný tomu předchozímu, jen je o malinko víc do růžova. S touhle paletkou si doopravdy přijdou na své úplně všichni.
Nepodařilo se mi dost dobře odstíny zachytit, rozjasňovače se mi prostě obecně fotí vždy hůř než jakékoliv jiné produkty a tak swatche nevypadají zas tak bombasticky. věřte mi ale, že ve skutečnosti jsou! S paletou to prostě byla láska na první pohled a první vyzkoušení, která přetrvává i nadále a jen tak mě nepustí. Paletku všemi deseti a s čistým svědomím všem vřele doporučuji a budu se moc těšit na vaše budoucí zkušenosti s ní. Značka MAKEUP REVOLUTION mě prostě svou kvalitou nepřestává překvapovat. Poměr cena/kvalita je vážně neskutečný a zatím se mi stalo opravdu jen párkrát, že bych s nějakým z jejich produktů nebyla spokojená. Na Interbeauty veletrhu jsem pořídila pár dalších kousků, na které recenze určitě sepíšu časem také a už teď vám můžu prozradit, že i s nimi jsem zatím nadmíru spokojená. Jak jste na tom s touto značkou vy? Máte rádi/nemáte rádi? Který produkt je podle vás kouskem, který by mi rozhodně neměl chybět? Moc se těším na všechny vaše komentáře a tímto se pro dnešek už loučím. Mějte se krásně - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram