MINI ESSENCE NÁKUPY: NEJEN NOVINKY Z DROGÉRIE

Krásnou neděli vám všem! A ano, konečně vám krásnou neděli přeju na blogu se zbrusu novým designem, se kterým jsem maximálně spokojená. Samozřejmě plánuji ještě pár malých změn, ty ale všechny budu vytvářet až za pochodu a taky mi bude určitě ještě nějakou dobu trvat než přijdu na to, jak ty malé změny vlastně vytvořit. Ačkoliv blog bude brzy slavit svoje již druhé narozeniny, já si stále přijdu jako naprostý začátečník a všechny ty html kódy a šablony jsou pro mě stále španělskou vesnicí, ve které se jako nováček pořád ještě rozkoukávám. Snaha se ale cení a já doufám, že i malé vylepšování oceníte i vy a že se vám alespoň maličko líbí. Teď už se ale pojďme pomalinku přesunout k tématu dnešního článku, ve kterém jsem pro vás opět zhodnotila pár produktů značky Essence. Velikonoce jsou téměř za dveřmi a jestli je něco, co každý rok bezpečně dodržuji, je to tradice velikonočních nákupů. Od malička mně a ségře mamka něco kupovala "aby nás nepokakal beránek". Abych i tentokrát tradici dodržela, vyrazila jsem na další obhlídku do drogérie Rossmann a i tentokrát pořídila pár kousků, které mě velmi příjemně překvapily. Pojďme se na ně společně podívat zblízka!  
Ačkoliv se říká, že poslední se má vždy nechat nakonec, já tím nejlepším dnes netradičně začnu. Bezpochyby nejoblíbenější položkou celého mini nákupu jsou tvářenky ESSENCE SATIN TOUCH BLUSHES, které Essence nabízí rovnou ve třech odstínech. Jeden z odstínů jsem dostala jako dárek cca měsíc zpátky a po jeho vyzkoušení jsem musela okamžitě pořídit i odstín druhý. Na oba dva odstíny se dnes podíváme pěkně zblízka, ale než tak učiníme, okamžitě přestaňte číst, běžte do nejbližší drogérie a alespoň jeden odstín pro sebe ukořistěte. Nejen, že balení je krásně pevné, takže s tvářenkou můžete bez problémů cestovat. Nejen, že na tvářenkách je absolutně nádherný vzor, který je úžasným detailem. Tvářenka je i stejně kvalitní jako je pěkná na pohled. 10 Satin Coral je tlumená oranžová/korálová, která na tvářích vytváří krásný broskvový nádech. Podobných tlumených odstínů mám ve své kolekci poměrně málo, ale určitě se to změní, protože jsem se do takových odstínů naprosto zamilovala. Stejně tlumený  a přirozený je i druhý odstín 20 Satin Love, který se určitě bude líbit těm, co radši používají růžové odstíny. Oba dva odstíny sice vypadají dost nenápadně, ale takové tvářenky jsou koneckonců stejně nejhezčí a nejpřirozenější. Na tvářích vytváří takový lehký perleťový/saténový odlesk, který vypadá krásně přirozeně a díky kterému vypadá pleť nádherně svěže. Výdrž je tak deseti-hodinová a pro mě naprosto dostačující a vyhovující. Jedním slovem - doporučuji! 
Když už mluvíme o broskvové barvě...Druhou položkou byla paletka ESSENCE SHAPE YOUR FACE CONTOURING PALETTE v odstínu 10 Ready, set, peach!, kterou jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Pořídila jsem jí především proto, že se opět blíží léto a s ním i spousta cestování, balení a tak samozřejmě i make-up na cestách. Podobné paletky, které mají v sobě bronzer, rozjasňující pudr i tvářenku, se mi zdají pro jakékoliv cestování naprosto perfektní, protože nezaberou tolik místa a všechno je v paletce krásně pohromadě. Byla jsem hodně zvědavá na kvalitu a tak jsem poprvé nevydržela a vyzkoušela jí ještě před prvním nafocením. Můžete tak vidět, že vzor, který na jednotlivých pudrech byl, už je nenávratně pryč a to stačilo jen párkrát přejet prstem.
Se spoustou bronzerů z drogérie mám problém, protože jsou na mě až moc oranžové nebo červené, že mají v sobě malé třpytky, které jsou na obličeji moc vidět, apod. Tenhle mi odstínově sedí téměř perfektně. Rozhodně bych ho nedoporučila na konturování, ale na bronzování celého obličeje mi padne jako ulitý. Rozjasňovač je matný, což se v našich drogériích taky často nevidí. Vím, že podobný koncept má ve své nabídce i Laura Mercier, která před pár lety přišla s matným zapečeným rozjasňovačem, který je celkem vyhlášený a tak mě zajímalo, jestli tento koncept bude fungovat i u Essence. Za mě je to ale bohužel celkem propadák, co vlastně nedělá vůbec nic. Jako fixační pudr ho používat nemůžu, protože je na mě až moc narůžovělý a jako rozjasňovač prostě a jednoduše nefunguje. Tvářenka jako rozjasňovač funguje o hodně víc, protože je plná malých zlatých třpytek, které na pleti vytváří krásný a přirozený odlesk. Tady přesně platí, že ne vždy je swatch prstem lepší. Na prstech pigment není téměř vidět, ale při nanášení štětcem vytvoří tvářenka nádherný broskvový nádech. 
V posledním Essence nákupu jsem vám psala o tom, že bych ráda vyzkoušela pudry na rty. Konečně jsem je v Rossmannu ve Florentinu našla, ale žádné nadšení se nekonalo. Je to doopravdy jen oční stín/tvářenka, kterou si máte natřít rty a nemyslím si, že by mi takové nanášení úplně vyhovovalo. Nechala jsem tedy pudr pudrem a podívala se i na ostatní novinky. Na první pohled mě zaujaly nejnovější korektory ESSENCE FULL COVERAGE CAMOUFLAGE CONCEALERS a to hlavně díky názvu. Doufala jsem, že korektory budou stejné jako jejich jmenovci značky Catrice, které jsou podle mého názoru nejlepší korektory v našich drogériích. Catrice a Essence jsou totiž sesterské značky a často si od sebe produkty půjčují a lehce obkoukávají. Abych pravdu řekla, obal se mi vůbec nelíbí. Nemám ráda oranžovou barvu, a celé balení podle mě vypadá až moc "drogérkově" a levně. Myslím si, že to i Essence umí lépe a balení mohla klidně udělat jednodušší přesně tak, jako je to u Catrice. Ani výběr odstínů není úplně ideální. Oba dva odstíny(05 Ivory a 10 Nude) , které v nabídce jsou, jsou extrémně světlé a liší se pouze podtónem,takže lidé s tmavší pletí si určitě nevyberou. 
Aplikátor mi naprosto vyhovuje. Je o maličko větší než klasický leskový aplikátor a nanášení je tak o něco rychlejší než s ostatními korektory, které vlastním. Navíc má malou prohlubeň, ve které se hezky drží větší množství korektoru a není třeba tak aplikátor namáčet tolikrát. Textura korektoru je krémová a lehce se na obličeji ztrácí. Není třeba s ním pracovat extrémně rychle. Můžete si dát s jeho roztíráním načas, v klidu ho nanést na všechny partie, které chcete prosvětlit a až potom začít s jeho zapracováním. Rozhodně bych ho ale nenazvala jako "full coverage" korektor, protože krytí vysoké není. Je spíš střední a na zakrytí nějakých pupínků nebo jizviček nestačí. Já naštěstí problémy s pupínky moc nemám (ťuk, ťuk, ťuk) a tak ho používám jen na prozáření obličeje - pod oči, na nos, bradu a čelo. Pokud máte problémovější pleť než já, doporučuju pořídit spíš Catrice. Ten je sice o pár korun dražší, ale krytí je mnohem lepší. Oba dva vydrží na pleti stejně dlouho a bez problémů dají celý den bez nějakého zalézání do vrásek. Korektor stojí 75 Kč a upřímně si myslím, že je na tu cenu poměrně dost kvalitní a všema deseti ho můžu doporučit. 
Posledním kouskem je řasenka ESSENCE ALL EYES ON ME v odstínu 01 Soft Black. Tu jsem si kdysi dávno koupila ve voděodolné verzi po doporučení Lucky z GettheLouk, která si jí tenkrát poměrně vychvalovala v jednom ze svých letních nákupů. Já si tentokrát nekoupila tu voděodolnou, ale jen normální verzi. Voděodolná totiž řasenka vůbec není, takže je zbytečné tuhle verzi vůbec pořizovat. Co se mi každopádně na obou verzích líbí je kartáček, který moc ráda používám na spodní řasy a proto jsem . Je relativně malý, takže se s ním dá krásně nalíčit řasa po celé délce. Navíc neslepuje a spodní řasy se mi s ní líčí doopravdy dobře. Na celé řasy ji za sebe ale rozhodně doporučit nemůžu. Oficiální popis slibuje extra objem, dechberoucí délku a skvělý tvar. Ani jedno se u mě nekonalo a to na řasenky obvykle nejsem nijak extrémně náročná a sedne mi většina. Dojmy jsou tedy tak padesát na padesát - spodní řasy ano, horní určitě ne. Pořád si ale myslím, že za cenu 59 Kč je řasenka přinejmenším dobrá a stojí za vyzkoušení. Třeba vám na spodní řasy sedne stejně jako mně. 
To už je dnes ode mě vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se mnou zůstanete i do toho příštího. Já se jdu vrhnout zase zpátky na učení, respektive tentokrát k psaní seminární práce do školy. Každý semestr si říkám, že tentokrát už vážně začnu psát veškeré práce v průběhu, abych měla zkouškové o něco volnější. A jako každý semestr jsem to nesplnila a teď mám dva dny na napsání celé seminárky a nadepsaný mám pouze nadpis. Máte to tak i vy nebo jsem jediný (a ten největší) "prokrastinátor" jen já? A abych se vrátila zpátky ke značce Essence, už jste pořídili nějaké novinky i vy? Moc se těším na všechny vaše komentáře. Přeju vám krásný nedělní večer a zase příště - Vaše M.  

2 komentáře:

  1. Nalákala jsi mě na ty tvářenky, budu je muset vyzkoušet! :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Instagram