M.A.C STÍN MĚSÍCE: SUNNY SPOT

Krásný první dubnový čtvrtek vám všem! V posledním článku o rtěnce značky M.A.C jsem vám dala malý tip na výhodný nákup kosmetiky ve Fashion aréně v pražských Štěrboholech. Obchod THE COSMETIC COMPANY STORE má v nabídce spoustu značek jako je např. Esteé Lauder, Clinique nebo právě M.A.C, které v prodejně můžete sehnat za naprosto skvělé ceny. Tentokrát jsme se do outletu vydaly se sestřenicí a já okamžitě zamířila ke stojanu se značkou M.A.C, u které stejně vždy zůstanu nejdelší dobu. Když jsem naposledy v outletu byla, oční stíny mě nijak extra nebraly, takže jsem jim nevěnovala zas až takovou pozornost. Tentokrát jsem ale stíny hledala okamžitě po příchodu. Hledala a našla a mé srdce zaplesalo když jsem zjistila, že refil dnešního M.A.C STÍNU MĚSÍCE stojí, a teď se podržte, pouze 126 Kč. Nevím jak dlouho tahle akce potrvá a jak dlouho stín bude v outletu v nabídce, proto bonusový článek tentokrát dávám hned na začátku měsíce, abyste měli možnost se do Fashion arény vydat a pořídit ho.
Doposud jste u mě byli zvyklí na neutrální klasiku takže vás odstín možná trošku zaskočil. I já mám ale náladu občas zaexperimentovat a zabrousit i do těch zábavnějších vod líčení a neutrální looky něčím malinko okořenit. Naprosto chápu, že odstín nebude šálkem čaje každého, ale mně se neskutečně líbí a myslím, že neonky jsou vždy v líčení dost zajímavým prvkem. Právě proto jsem pořídila i dnešní stín měsíce SUNNY SPOT. Nebudu vám lhát, na tuhle barvu rozhodně nemám náladu pořád a není součástí mojí každodenní rutiny. Sem tam se ale hodí, ráda ji nosím hlavně na večerní akce jen s černou linkou a nalepovacími řasami, kdy bezpochyby tuhle (pro někoho celkem nudnou) klasiku oživí a obzvláštní. Rozhodně bych takhle barevný stín nekombinovala s dalšími bláznivými barvami ať už na očích, tvářích nebo rtech. Sám o sobě je stín dost výrazný a v kombinaci s něčím stejně výrazným by podle mě celé líčení působilo už přeplácaně.
Ačkoliv fotky odstín nijak nezkreslují, jako vždy vám dám alespoň jeho malý popis. První slovo, které mě při pohledu na odstín napadlo, bylo bezpochyby "limetková" a přesně toho slova bych se držela. Jedná se o světle zelenou neonku s hodně žlutým podtónem. 
Když jsem stín kupovala, nikde v prodejně jsem nenašla žádný tester a pořídila ho vlastně tak trochu "na blint" bez vyzkoušení. Čekala jsem, že bude stejně kvalitní jako předchozí stíny, protože stejně jako ty, je i tenhle matný. Co se výdrže týče, drží s ostatními stíny krok, ale pigmentace za nimi bohužel dost pokulhává. Kvalita vůbec neodpovídá tomu, na co jsem byla u matných M.A.C stínů zvyklá. Aby byla barva sytá, je nutné stín několikrát vrstvit a spíš mi připomíná horší stíny z drogérie. Když jsem na stín hledala odkaz na oficiálních stránkách, stín už jsem nikde nenašla. Je dost dobře možné, že stín se vyprodává za tak nízkou cenu, protože byl jinak úplně stažený z prodeje právě kvůli jiné kvalitě a pigmentaci.
Upřímně si myslím, že se víc vyplatí investovat třeba dvě stovky do neonové paletky Freedom, kterou seženete v drogérii Teta nebo třeba BeautyUK, která má v nabídce neonovou paletku taky. Za 200 Kč budete mít odstínů rovnou dvanáct a pigmentace bude v tomhle případě dost podobná, z předchozích zkušeností si troufnu říct, že možná i lepší. Ačkoliv jsem byla z ceny stínu naprosto nadšená, po vyzkoušení mě celkem zklamal. Samozřejmě ho budu používat dál, protože k vytvoření krásných neonových linek mi stačí, ale chápu, že někdo, kdo by na stínu chtěl postavit líčení úplně celé, by byl zklamaný a tomu stín doporučit určitě nemůžu. Plánuji se příště v klasické kamenné prodejně podívat, jestli stín vůbec v nabídce je a pokud ne, jestli byl nahrazen stínem lepším a kvalitnějším. Ačkoliv článek nebyl dnes moc pozitivní, doufám, že se vám i tak líbil a vydržíte se mnou i do toho dalšího. Pro dnešek se ale s pozdravem loučím, Vaše M. 

3 komentáře:

  1. Ou.. ten je božskej.. mám čtyři stíny M.A.C, a nevím. Některé jsou perfektně pigmentované a jiné zase moc ne.. Moc se mi nelíbí, že u jejich stínů je to kus od kusu.(týká se především monostínů).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla nadšená, až do teď..Další stín na květen taky žádná hitparáda a moc mě to mrzí, protože ty předchozí vážně byly víc než fajn. Možná jsem se měla na celý M.A.C vybodnout a začít s refilovým systémem u jiných značek. Ještě mě láká Inglot, tak možná zkusím ten.

      Vymazat

Instagram