RECENZE: GOSH COPENHAGEN LIP LACQUERS

Pozor pozor! Na vědomost se dává, že každá/každý z vás teď může ušetřit pěknou kupičku peněz! Stačí skočit do nejbližší trafiky a ptát se na časopis Cosmopolitan. Společně s březnovým vydáním časopisu totiž dostanete k nákupu i dáreček v podobě laku na rty GOSH Copenhagen LIP LACQUERS. Lak se běžně prodává ve Fann parfumérii za 239 Kč, zatímco Cosmo seženete za krásných 60-100 Kč. Upřímně já si časopisy vůbec nekupuji, na tyhle dárečky k nákupu mě upozornila moje skvělá sestřička, za což samozřejmě moc děkuji. Značku jsem nikdy předtím nezkoušela, ale určitě plánuji ji nějak podrobně prozkoumat, protože na stránkách jsem našla pár zajímavých kousků, které určitě stojí za vyzkoušení. Nejvíc mě asi zaujaly Lumi drops nebo například Foundation drops, na které jsem slyšela samou chválu. O těch ale třeba někdy příště, teď už se pojďme vrhnout na laky na rty.
Už dlouho mě balení takhle moc nezaujalo jako u těchto laků na rty. Tyhle malí drobečcci totiž skutečně vypadají jako laky na nehty a kdo si rád  nedělá (nebo nenechá dělat) manikúru, že?
Obávala jsem si toho, že i aplikátor bude mít podobu štětečku jako běžné laky na nehty, ale naštěstí tomu tak není a aplikátor je klasický houbičkový jako u lesků na rty. Navíc je krásně maličký a nanášení s ním je velice jednoduché.
Na lahvičce je napsaný i název odstínu, což určitě oceňuji. Nesnáším ty produkty, které mají název jen na ochranné fólii/obalu a po jeho vyhození nevím, který odstín právě používám.
Co ale moc nechápu je to, že lahvičky nikdy nejdou úplně zavřít. I po jejich zašroubování zůstává dole mezera a bojím se, že po čase kvůli tomu bude lak uvnitř vysychat nebo nějak měnit  svou konzistenci. 
Laky naprosto božsky voní! Běžně nemám moc ráda silnou parfemaci u produktů na rty, ale tahle vůně je jemná, příjemná melounová! Je cítit jen při nanášení, po dobu nošení už jen melounově chutná a přiznám se, že ne jednou sem si rty olizovala, protože příchuť je vážně skvělá. Ups.
Výdrž je průměrná tak jako u běžných lesků na rty, které prostě vydrží jen do prvního pití či jídla. Barva jde každopádně nanést jednoduše znovu, nijak se neposunuje první vrstva, kterou jste nanesli už dřív a vzhledem k tomu,že je balení tak maličké, nevadí mi ho hodit do kabelky a lak nanášet přes den prostě častěji.
Pigmentace se liší odstín od odstínu. U tmavších odstínů stačí jedna vrstva k celkem vysokému krytí, u těch světlejších naopak plného krytí nikdy nedocílíte, ať vrstev dáte kolik chcete. I vysoké krytí ale nezakryje rty úplně, popsala bych tyto laky prostě jako pigmentovanější lesky na rty, které jsou za 60 Kč skvělé,ale upřímně za plnou cenu bych je asi nepořídila. Dost mi připomínají laky na rty od Lorealu, které už nejsou v prodeji, ale kdysi dávno jsem je také recenzovala a moc se mi líbily. 
Při koupi časopisu si můžete vybrat z pěti odstínů, ale v prodeji je jinak celkem odstínů osm a k dispozici je pěkná škála barev od nahých až po výraznou rudou. V časopise je odstínů 5 a všechny jsou krásně pastelové, na jaro jako stvořené. No a protože jsem takový "menší" maniak, odstíny jsem koupila rovnou čtyři. Pátý už se mi bohužel nepoštěstilo v žádné trafice nebo obchodě najít,jinak bych ho určitě čapla taky.
003 Sweet Lips, nejsvětlejší ze všech odstínů, je světlounká mléčná růžová, kterou ráda používám přes jakoukoliv nahou rtěnku na její zesvětlení. Jakmile ji nanesu jen do středu rtů, opticky rty zvětší. U tohohle odstínu je ale pigmentace hodně slabá, takže lak jen tak samotný nepoužívám. 
004 Flirty Lips je broskvová s miniaturními zlatými třpytkami, které se na rtech nádherně odráží. Tady pigmentace (bohužel) není tak vysoká, takže rtům lak dodává jen lehounký nádech spíš než sytou broskvovou. 005 Crispy Lips určitě není odstín, který bych běžně nosila. Je to přesně barva, kterou si představím když někdo řekne "klasická růžová". Při nanášení je barva krásně pigmentovaná a k pokrytí celých rtů je potřeba namočit aplikátor tak dvakrát.
Mým nejoblíbenějším kouskem je bezpochyby 006 Funky Lips, který budu nosit hlavně v létě. Je to ta nejšťavnatější zářivá červeno-růžová, u které je pigmentace naprosto skvělá a stačí jedna vrstva plnému krytí.
Na rtech jsou všechny barvičky příjemné a za 60 Kč jsou opravdu moc fajn. Určitě doporučuji se alespoň pro jeden odstín zastavit a laky na rty vyzkoušet. Už nějaký doma máte třeba i z dřívějška nebo už jste stihli nějaký ukořistit právě v posledním Cosmu?
To je ode mě pro dnešek vše, jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se s vámi společně sejdu i u toho dalšího. Teď už se ale jdu věnovat další práci, ve středu mě čeká focení vlastního portfolia a už teď vymýšlím, které looky budou do portfolia nejlepší. Líbil by se vám nějaký menší foto-příběh právě z tohohle focení? Dejte vědět do komentářů a užijte si krásný zbytek víkendu. Zdraví Vaše M.

4 komentáře:

  1. No já se také na tento časopis dívala, ale nějak mě to neuchvátilo, protože já lesky na rty moc nemusím
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sice taky radši matné rty, ale tahle akce mě prostě nalákala. Jakmile někde zbystřím výhodnou koupi, nemůžu odolat - jsem strašná. :)

      Vymazat
  2. Ja si Cosmopolitan kupujem pravidelne a jeho darčeky ma stále vedia potešiť. Vybrala som si odtieň 003, tak som zvedavá, aký bude. Ale inak aj mňa zaskočilo, že medzi vrchnákom a nádobkou ostáva medzera :/
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. tak tie sú zaujímavé :) len neviem, či by som si ich nepomýlila s lakom na nechty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Instagram