RECENZE: FREEDOM PRO LIPSTICKS

Březen - za kamna vlezem? Tak to ani náhodou. Že je březen znamená totiž jediné. Znamená to, že se všechny kosmetické maniačky a maniaci opět sejdou a společně budou obdivovat krásu shromážděnou na jednom jediném místě a to na dalším ročníku kosmetického veletrhu World of Beauty&Spa 2017 na Výstavišti v Letňanech, který se koná už zítra. Já tenhle veletrh navštěvuji pravidelně už pár let se svojí milovanou sestřičkou a ani letos neuděláme výjimku. Na tomto veletrhu najdete stánky s kadeřnickými potřebami, různé "serepetičky" na nehty, také spoustu stánků s kosmetickými značkami a letos nově i fitness koutky. Já radši fitness přenechám jiným a jako vždy se pár hodin budu procházet právě v části s dekorativní i pečující kosmetikou, kde se ráda nechávám hýčkat a opečovávat. Jako vždy se určitě zastavím i u stánku MAKEUP REVOLUTION a FREEDOM, kde je kosmetika s 20ti% slevou a navíc za každou utracenou stovku dostanete ještě zdarma lak na nehty. Já vám dám dnes malý tip na produkt, který by se na veletrhu určitě vyplatilo pořídit! 
Na začátku února jsem konečně vytáhla a začala zkoušet rtěnku PRO LIPSTICK, kterou mi zastoupení značky Freedom poslalo k recenzování už zhruba před půl rokem. V posledním únorovém haulu jsem vám ukázala i další dva odstíny, které už jsem pořídila sama a teď právě je ten nejlepší čas na to, se jim podívat zblízka "na zoubek".
Balení je černé se stříbrnými detaily a bílým nápisem.Co se týče nějakého designu je obal dost obyčejný a nemůžu bohužel říct, že by mě nějak extrémně nadchlo. Líbí se mi ale určitě to, že vespod víčka je i průhledná část, kde můžeme vidět přesnou barvu rtěnky a je tak jednodušší rozpoznat jednotlivé odstíny, pokud jich (třeba jako já) vlastníte víc. Takový detail bych upřímně ocenila u všech rtěnek, které vůbec na trhu jsou. Co se velikosti týče, v porovnání např. s MUR rtěnkami je balení o něco menší a skladnější a to mi vyhovuje také. Rtěnky samotné je v balení 3.5 gramu, což je celkem běžná gramáž a ani tady nemůžu nic vytknout. Velké plus rtěnka získává za to, že nemá žádnou silnou parfemaci, která je u rtěnek z drogerie jinak běžná.
Celkově je v nabídce rtěnek kolem třiceti a jsou rozděleny do několika kategorií - Bare, Pink, Now a Red. Bare obsahuje jen rtěnky nahé s různými podtóny, mezi kterými by si měl vybrat každý z nás tu svou ideální barvu. Pink kategorie se skládá (překvapivě) jen z růžových odstínů a Red z odstínů červených. V kategorii Now už najdeme trochu zajímavější výraznější růžové, fialové a vínové barvy. Na stránkách je navíc u každé rtěnky vyfocený i swatch, který odpovídá realitě, takže při objednávání se nemusíte bát, že odstín bude vypadat jinak. Mě samozřejmě nejvíc lákala kategorie Bare, ale pro vás jsem zabrousila i do kategorií ostatních a pořídila i pár odstínů z nich.
Z řady Bare jsem koupila odstín 115 Mannequin. Odstín je hodně teplý, takže přesně podle mého gusta. Od doby, co mám světlejší vlasy prakticky ani žádné jiné rtěnky nenosím. Rtěnka je hodně do oranžova, takže asi nebude šálkem čaje pro každého, ale mně se moc líbí a odstínem jsem byla příjemně překvapena. U světlých stínů vždy pozoruji, jestli zvýrazňují šupinky a popraskané rty. Tenhle odstín nedokonalosti zvýrazňuje jen minimálně - DOPORUČUJI. Dalším odstínem je 119 Adorn z řady Now, což je tmavá malinovo-fialová. Má v sobě malé třpytky, které na rtech nejsou vidět - spíš vytváří takový saténový finish. Krásně lehce se nanáší a a na plné krytí jsou třeba zhruba dvě vrstvy. Malinko mi svým odstínem připomíná M.A.C Rebel, jen samozřejmě o něco méně pigmentovaný. Pokud ale hledáte něco podobného, Adorn bude ta správná volba.Poslední kategorii, kterou jsem chtěla prozkoumat byla Red, ze které jsem vyzkoušela odstín 109 Red Wine a i s ním jsem nadmíru spokojená. Barva je nádherně sytá hned po první vrstvě.
Myslím si, že rtěnky patří mezi ty kvalitnější drogérkové kusy a od jejich nákupu vás rozhodně nebudu odrazovat, ba naopak! FREEDOM navíc dělá  i různé rtěnkové sety, ve kterých jedna rtěnka vyjde zhruba na 40 Kč a pod je pořídíte ještě s veletržní slevou budou doopravdy za hubičku. Chystáte se na veletrh i vy? A pokud už ho navštěvujete tak jako já se sestrou pravidelně, u kterého stánku se vždycky zastavujete vy? Co bych podle vás měla bez váhání pořídit? 
Pokud se i vy vypravíte na veletrh přeji vám, abyste si ho co nejvíc užili a pořídili všechno, na co si už dlouho brousíte zoubky. Pro dnešek se ale už loučím a doufám, že se vám článek líbil. Mějte se krásně, Vaše M.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram