NÁKUPY ZA MĚSÍC ÚNOR: MINI FREEDOM MAKEUP HAUL

Krásnou sobotu vám všem! Polovina února je tu a s ní konečně přišly i první sluneční paprsky tohoto roku. Kromě prvního sluníčka dnes přicházím i já a to s prvním letošním haulem. Jak jistě víte, v minulém roce jsem spolupracovala se značkou Freedom, která mi poslala pár produktů na zrecenzování. Moje láska k této značce se ovšem zrodila už o pár měsíců dříve, kdy jsem poprvé vyzkoušela tvářenky, do kterých jsem se hned po prvním vyzkoušení zamilovala. Od té doby značku podporuji sama i bez spolupráce a ráda zkouším vše nové s čím přijde na trh. S novinkami se vždy na jaře roztrhne pytel a nebylo tomu jinak ani u značky Freedom. Ačkoliv novinky se mi moc líbí a určitě některé v budoucnu vyzkouším, tentokrát jsem spíš zabrouzdala do starších vod a pořizovala kousky, které jsou v nabídce už nějaký ten pátek.  
První z nich byly oční stíny. Ačkoliv momentálně se spíš snažím sestavit si svou M.A.C paletku a ostatní oční stíny a paletky spíš rozprodávám, nedalo mi to a musela jsem si nakoupit další mono stíny, které už jsem vám ukazovala v posledním Freedom haulu. Krémovo-smetanový odstín (Base 204) z tohoto haulu jsem totiž úplně celý vypotřebovala a bylo tedy třeba ho pořídit znovu. K němu jsem přihodila ještě další odstín z této řady a to Base 205, který je trochu víc nažloutlý a k mému tónu pleti se hodí naprosto perfektně. Kvalitou mě nezklamal ani tento odstín, právě naopak. Utvrdil mě v názoru, že Freedom stíny patří mezi jedny z nejpigmentovanějších mono stínů, které jsou v našich drogériích dostupné.
V poslední době používám jen tekuté rtěnky, ale jsem si vědoma toho, že matné rtěnky asi nemusí být pro každého. Proto se snažím rozšířit si svoje obzory a pokukuji i po normálních rtěnkách, které bych vám mohla doporučit. Už nějakou dobu mi v šuplíku ležela nerozbalená rtěnka Freedom, kterou mi značka poslala ke zrecenzování. Já k ní dokoupila ještě další dva odstíny, abych mohla rtěnku vyzkoušet (i napříč různými odstíny) a samostatnou recenzi v budoucnu určitě plánuji. Prozatím tedy jen pár fotek těchto tří odstínů - 115 Mannequin119 Adorn a 109 Red Wine.
Lesky na rty jsem vyzkoušela jen od značky MAKEUP REVOLUTION a byla jsem celkem příjemně překvapena. Před týdnem jsem dostala od kamarádky tři lesky značky Freedom a do odstínů se na na první pohled zamilovala - Diamonds, Heat a Fantasy. Před jejich vyzkoušením jsem si myslela, že se bude jednat o totožný lesk (stejné složení) pouze v jiném balení, ale není tomu tak. Lesky jsou až moc tuhé a na rtech lepí jako blázen. Voní i chutnají kokosově a na rtech je parfemace cítit po celou dobu jejich nošení, což je pro mě problém, protože kokos přímo nenávidím. Doporučit je tedy bohužel nemůžu, ale když jsem je hledala na internetu, nemohla jsem je nikde najít. Je tedy možné, že Freedom už je z trhu stáhl a nahradil je máslíčky, které jsou naprosto božské a ty bych doporučila s klidným srdcem.
Už dlouho jsem si brousila zuby na paletku korektorů Pro Conceal Palette, kterou až do nebes vychvalovala Terka z TerryMakeupTutorials. Abych byla upřímná, po vyzkoušení testeru v drogérii jsem si nákup rozmyslela. Korektor mi zalezl do vrásek hned po jeho nanesení a usoudila jsem, že paletka asi nebude nic pro mě. U stojanu jsem ale konečně našla i nové štětce, které jsou na trhu poměrně krátce. Neodolala jsem (co vám budu povídat, ani jsem odolávat nechtěla) a hned dva pořídila. Štětce na tvář mě nijak extrémně neuchvátily, ale ty na oči vypadají všechny moc hezky a v drogérii se podobné špatně shánějí. Štětec Pro Eyebrow FE104 trumfnul i můj oblíbený Essence štětec na obočí a to už je, panečku, co říct. Zkosený štětec je krásně drobný, takže se s ním výborně pracuje a jednoduše se s ním dají napodobit jednotlivé chloupky. Pro Blending FE103 je na stínování a přechody v očním záhybu. I ten můžu v klidu doporučit, krásně se s ním blendí jak pudrové, tak krémové produkty. V drogérii podle mě takhle kvalitní štětce určitě chyběly a jsem ráda, že s nimi Freedom přišel.
Všechny z produktů, které jsem v článku zmínila, můžete pořídit buď na stránkách e-shopu (odkaz ZDE), v drogériích Teta nebo na veletrhu Interbeauty či World of Beauty and Spa, které jsou už skoro za dveřmi a kosmetiku zde můžete koupit s 20% slevou. Doporučuji tedy ještě chvilku vydržet a produkty pořídit až tam.
Tímto je dnešní kraťoučký FREEDOM haul u konce, ale rozhodně nebyl na blogu poslední. Při hledání odkazů pro vás jsem samozřejmě projela i veškeré novinky a na svůj wishlist si připsala pár dalších kousků, které časem určitě pořídím. Vy mi tentokrát do komentářů dejte vědět, který z Freedom produktů je podle vás ten, který by mi neměl chybět a který bych určitě měla v nejbližší době vyzkoušet. Těším se na vaše tipy a pro dnešek se loučím. Mějte se krásně - Vaše M,

4 komentáře:

  1. Jejich rtěnky se mi hodně líbí, ale já sama jsem si od nich ještě nic nepořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba, do rtěnek bych určitě šla! Momentálně je navíc akce 2+1 zdarma na produkty na rty, tak je ideální doba na to pořídit první z nich :)

      Vymazat
  2. Rtěnky mají pěkné barvy, jen škoda, že ta výdrž není nic moc.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dají mi bez problémů tak 1,5 - 2 hodinky a upřímně já ani víc od rtěnky za padesát korun nečekala, takže nejsem vůbec zklamaná. Ba naopak :)

      Vymazat

Instagram