OHLÉDNUTÍ ZA ROKEM 2016

Šťastný Nový rok 2017 všech mým milovaným čtenářkám a čtenářům! Doufám, že jste si vstup do Nového roku patřičně užili stejně jako já, strávili celé svátky se svou rodinou a přáteli a užívali si vánoční a novoroční pohody s vašimi nejbližšími. Je ale na čase se opět vrátit zpátky do reality a začít plnit novoroční předsevzetí. Ačkoliv chápu zastánce názoru, že když chce někdo něco změnit, změní to hned, já si pár předsevzetí dala a od Nového roku se je samozřejmě snažím poctivě plnit. Vyhovuje mi mít nějaký bod zlomu, který mě nakopne k lepším výsledkům a od kterého se můžu odrazit. Jedním z předsevzetí byla i má větší aktivita na blogu a já pro vás už o svátcích připravovala články jako divá. V jednom z nich bych se chtěla ohlédnout za rokem 2016, zrekaputilovala vše, co se mi v životě dělo a dala vědět, co pro mě jako pro blogerku tenhle rok vůbec znamenal. Snad se vám tenhle, na mém blogu netradiční, článek bude líbit.
Původní koncept tohoto článku jsem plánovala úplně jinak. Chtěla jsem v něm zrekapitulovat všechny recenze a vybrat to nejlepší a nejhorší, co jsem letos vyzkoušela. Chtělo to tedy si všechny články pečlivě přečíst a kouknout i na všechny fotky, co jsem letos publikovala. A abych pravdu řekla, nestačila jsem se divit tomu, jaké fotky jsem byla schopná na blog dát. Špatně nasvícené, málo nebo naopak moc zaostřené, někdy rozmazané..Hrůza a děs. Ačkoliv ani teď nejsou fotky dokonalé, mám pocit, že jsem se alespoň trochu zlepšila a snažím se, aby fotky co nejvíc odpovídaly realitě a doopravdy vám tak pomohly ve výběru správného a ideálního odstínu. Navíc mám pro vás všechny dobrou zprávu - jedním z vánočních dárků (a zároveň také největším překvapením) byl i nový fotoaparát a odrazové desky k němu, díky kterým budou fotky v budoucnu snad ještě lepší. Teď už jen tedy zbývá se s náčiním naučit a nafotit fotky ke všem předpřipraveným článkům, které jsem pro vás o Vánocích nachystala.
V průběhu tohoto roku se změnil i design blogu, který ještě (,,Michaelo, ty ostudo!") stále nemá finální podobu. Přiznám se vám, že pro mě je vše kolem počítače naprostá španělská vesnice a veškeré HTML kódy jsou pro mě spíš jako hieroglyfy, které se snažím luštit. V tomto roce bych spíš chtěla najít nějakou hodnou osůbku, která mi s těmito kódy pomůže a design podle mých představ dotvoří nebo mi alespoň pomůže můj počítačový um malinko zlepšit.
Na blogu jsem letos publikovala 35 článků a novoročním předsevzetím je tento počet zdvojnásobit a stejně tak chci zdvojnásobit i počet rubrik. Letos jsem přidala například rubriky LIMITOVANÉ EDICE nebo nově i M.A.C STÍN MĚSÍCE a v obou hodlám pokračovat i nadále. Na fotkách níž můžete vidět například limitovanou edici Essence, na které spolupracovaly zahraniční blogerky a která se podle mě velice povedla.
Ačkoliv M.A.C STÍN MĚSÍCE se rychle zařadil do oblíbených příspěvků, nejoblíbenější se pořád zdají příspěvky o tekutých rtěnkách, u kterých se vždy nejvíc rozjedete jak v komentářích tak v návštěvnosti. Já si v nich během letošního roku vypěstovala takovou menší obsesi a už teď mám připraveny další články o dalších značkách - předem vám prozradím, že těšit se můžete například na ColourPop nebo NYX a jejich Lingerie řadu. Doposud jste si ale mohli přečíst například o Sephora Lip-Stainech, které mimochodem stále patří mezi moje největší favority. Dalšími oblíbenými kousky jsou NYX Liquid Suede rtěnky nebo například Milani AMORE MATTE krémy na rty. Největším propadákem naopak byly MAKEUP REVOLUTION tekuté rtěnky, které bych nedoporučila ani největšímu nepříteli a vám radím, abyste se od nich drželi dál.  
U značky MUR (a také Freedom) ale ještě chvilku zůstaneme, protože právě ty mi letos nabídly první spolupráci a zaslaly několik produktů ke zrecenzování, čímž mi udělaly samozřejmě obrovskou radost. Nesmírnou radost jsem měla i ze spolupráce s americkou značkou Jordana, která mi poslala balíček plný produktů jako poděkování za recenze, které jsem o nich napsala. Momentálně mám rozjednanou spolupráci i s další značkou a tentokrát vyjednávám především balíčky pro vás, abych i já mohla poděkovat těm z vás, co mě po celou dobu podporují a pravidelně čtou. Nejvíc bych ovšem chtěla poděkovat těm z vás, co pro mě hlasovali v soutěži Blogerka roku, ve které jsem byla letos poprvé nominovaná i já. Ačkoliv do užšího výběru jsem se nedostala i tak si nesmírně vážím vaší podpory a doufám, že ani v tomto roce vás nezklamu a dodržím veškerá svá předsevzetí, která jsem vám tu vypsala.
Posledním předsevzetím, které jsem si letos dala, je být prostě a jednoduše šťastná. Netrápit se maličkostmi a zbytečnostmi, které za to nestojí, nestály a nikdy stát nebudou. Obklopovat se jen lidmi, co mě chtějí rozesmát (nikoliv rozplakat) a především být vděčná za skvělou rodinu a kamarády, které kolem sebe mám. Vám přeji do Nového roku úplně to samé - přála bych vám, abyste i vy byli šťastní, aby se vám vyplnila všechna přání a aby váš život byl spokojený a usměvavý. No a samozřejmě mým největším přáním je, aby vás blog i nadále bavil a vy se na něj rádi vraceli. To je ode mě pro dnešek vše, doufám, že se vám dnešní článek o ničem, ale vlastně o všem líbil a uvidím se s vámi u toho dalšího. Mějte se krásně - Vaše M.

6 komentářů:

  1. veľmi pekne napísané..:) myslím,že najhlavnejšie predsavzatie je posledné ..hlavne byť šťastná :) prajem veľa úspechov v novom roku :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem neskutečně ráda, že se článek takhle líbil :) Jak jsem již napsala - přeji úplně to samé, Kristin!

      Vymazat
  2. Hezky napsané , rozhodně jiné než na jiných blozích a určitě ne nudné, moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem neskutečně ráda, že se článek líbil - děkuji moc :)

      Vymazat
  3. práve som písala na blogu, že som si tiež objednala Milani Amore matte :) skúsila som ho iba včera prvýkrát, tak som zvedavá či budem s nimi tiež tak spokojná ako ty :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek už jsem četla, moc se těším na to líčení, které s rtěnkou plánuješ! Děkuji za pozvání, moc ráda se Giveaway zúčastním :)

      Vymazat

Instagram