RECENZE: SLEEK MATTE ME LIP CREAMS

Krásnou středu vám všem! Co nejhoršího se může blogerce stát? Může jí přestat z ničeho nic fungovat foťák. Bez fotoaparátu je totiž každá blogerka úplně nahraná a stejně tak nahraná jsem momentálně bohužel já. Proto se na blogu už dlouho neobjevil žádný článek a já se tímto velmi omlouvám za svojí neaktivitu, která teď možná bude trvat delší dobu. Foťák přestal fungovat při focení posledního článku a to bohužel před vyfocením poslední fotky swatchů. Rozhodla jsem se článek i přesto publikovat a jen doufám, že mě neukamenujete, že tentokrát swatche (jen dočasně) chybí. Na druhou stranu je článek opět o tekutých rtěnkách a podle všeho jsou recenze na ně vaše nejoblíbenější recenze vůbec. tentokrát se na zoubek podíváme značce SLEEK a jejich MATTE ME LIP CREAMECH.  Značka Sleek pochází z Anglie a u nás je dostupná jen na některých českých e-shopech. Já veškerou Sleek kosmetiku vždy objednávám ze stránky Dekorativka.cz nebo si počkám na beauty veletrhy konající se v Praze každé jaro a podzim. 
Na veletrhu jsem pořídila i dva kousky, o kterých si dnes povíme něco víc. Pro značku Sleek je typické jejich jednoduché a elegantní matné černé balení, které je doopravdy "sleek" po všech stránkách. U balení tekutých rtěnek se mi moc líbilo, že při zavírání víčko můžete skoro až zacvaknout a víčko krásně přilne ke zbytku balení. Nestane se tak, že by vám rtěnka časem vysychala. 
Ačkoliv původně jsem si myslela na mnohem víc odstínů, nakonec jsem (naštěstí) pořídila jen dva. Na BIRTHDAY SUIT jsem si brousila zuby už dlouhou dobu a těšila jsem se na něj asi nejvíc. Proto bylo moje zklamání asi největší. Strašně mě totiž naživo překvapil odstín. Myslela jsem, že bude o dost studenější a více do hněda, ale bohužel je to asi nejteplejší nahá barva, kterou doma momentálně vlastním a barva je spíš oranžová. Nevím, jestli jsem pořídila jen špatný kus nebo třeba odstín nějak změnili, ale absolutně se neshoduje s ostatními swatchi na internetu a hodně mě zklamal, protože jsem se na tenhle odstín nejvíc těšila.
Bez chyby vydrží na rtech cca 2 hodiny bez jídla a pití. Poté se začne lehce drolit uprostřed rtů a nerovnoměrně se vytrácí ze zbytku. Já osobně bych odstín rozhodně nedoporučila a myslím si, že se dají sehnat i lepší kousky v podobné cenové relaci. 
Jinak tomu bohužel není ani u odstínů VINO TINTO, což by byla naprosto luxusní vínová bordeaux barva. "Což by byla" asi napovídá tomu, že bohužel není. Nejde totiž vůbec nanést na rty rovnoměrně. Neskutečně flekatí a zvýrazňuje suchá místa. I při použití peelingu na rty, který mi rty vyhladí téměř do dokonalého stavu, si tahle vínová potvůrka najde alespoň malou šupinku nebo vrásku, do které by mohla zalézt. Abych pravdu řekla, nemůžu ani posoudit, jestli má tento odstín lepší výdrž než ten předchozí, protože jsem ho nikdy venku neměla. Vzhledem k tomu, že mi doopravdy nejde nanést, nikdy jsem si netroufla v něm vyjít do společnosti. 
Značku Sleek mám moc ráda a jejich oční stíny podle mě patří k těm kvalitnějším u nás dostupným stínům. Varianta matných tekutých rtěnek se jim ale bohužel moc nepovedla a na žebříček mých top rtěnek se rozhodně nedostala. Jakmile se mi podaří fotoaparát zprovoznit, fotky swatchů určitě dodám. Abych vás o ně dnes úplně neochudila, házím vám sem odkaz na instagram úžasné a mnou velmi oblíbené Ninušky Škodové, která odstín Birthday Suit nafotila přímo božsky. Pokud její IG ještě nesledujete, okamžitě byste měli začít, určitě vás zaujme každá fotka i líčení.
Tímto se pro dnešek s vámi se všemi loučím a doufám, že se vám dnešní článek líbil. Od vás bych dnes chtěla slyšet z jakého produktu jste byli v poslední době nejvíce zklamaní nebo naopak nadšení. Těším se na vaše odpovědi. U dalšího článku - vaše M. :)

5 komentářů:

  1. To je škoda , že jsou špatné,opravdu nemám ráda rtěnky , které zvýrazní každou šupinku , dost na to trpím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se moc těšila, ale bohužel - tentokrát se nezadařilo. Obzvlášť teď v zimě prostě potřebuji něco, co šupinky spíš zakryje. Můžu doporučit Sephora lip stainy - ty patří mezi moje nejoblíbenější :).

      Vymazat
  2. No hlavně v zimě trpím suchými rty, takže tohle by nebylo určitě pro mě, škoda.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. mám presne tieto dva odtiene :) ale tiež nie som veľmi nadšená, pretože mi vadí ako stvrdnú a potom sa vytrácajú z pier
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Instagram