M.A.C NATURALLY TRANSFORMED LIPSTICK

Krásnou středu vám všem! Kromě stínu měsíce, který jsem slíbila jako bonusový článek každý měsíc, jsem navíc slíbila, že vám budu na blogu postupně odtajňovat i svou kolekci M.A.C rtěnek. O první jste si mohli přečíst už nějaký ten pátek zpátky a dnes vám ukážu odstín druhý a velice oblíbený.
Už to budou 2 roky (cos mi z vlaku mával), co M.A.C přivítal nové odstíny do své matné rtěnkové rodinky. Stejně tak to budou 2 roky, co jsem se vydala do prodejny, abych nové odstíny okoukla a jeden z nich jsem si i odnesla. Samozřejmě jsem tíhla spíš k nahým odstínům, které se mi líbily snad úplně všechny, ale jeden zvítězil a to odstín NATURALLY TRANSOFRMED. Kosmetiku této značky můžete zakoupit v několika kamenných prodejnách nebo nově i na e-shopu maccosmetics.cz, kde většinou můžete sehnat i produkty, které jsou v prodejnách vyprodané.
Tenhle nahý kousek jsem já nakoupila v kamenné prodejně na Chodově. To je mimochodem jediná prodejna M.A.C, kam ráda chodím. Nevím, jestli jsem jediná, která má s ostatními prodejnami problém, ale já bohužel měla v těch ostatních vždy štěstí na "milé" pracovnice, co mě spražily pohledem hned při příchodu a jejich neochotné jednání mě od nákupu spíš odrazovalo. Na Chodově jsem vždy naprosto spokojená a návštěva prodejny je pokaždé příjemným zážitkem.
Jak jsem řekla již v úvodu, rtěnka má matný finish (značení "matte"). Matné finishe mám u rtěnek moc ráda, toho už jste si za těch pár měsíců se mnou určitě mohli všimnout. Ačkoliv je ale tenhle finish na rtech nejhezčí, bohužel má i pár nevýhod. Jednou z nich je určitě to, že světlé matné rtěnky zvýrazňují každou nedokonalost, vrásku i suché místečko na vašich rtech a u M.A.C rtěnek tomu není jinak. Obzvlášť v těchto zimních měsících bych spíš doporučila Amplified nebo Cremesheen rtěnky, které popraskané rty (se kterými mám já v zimě vždy problém) spíš zamaskují.
Musím každopádně podotknout, že ačkoliv zvýrazňuje suchá místa, rtěnka jako taková nevysušuje. Je prostě jen třeba mít rty dostatečně hydratované před jejím nanášením. Já sama používám před nanášením matných rtěnek peeling na rty, abych suchá místa peelingem prostě a jednoduše odstranila.
V nabídce je celkem neuvěřitelných 52 matných odstínů, takže pokud vám nesedne zrovna tento, určitě máte z čeho vybírat. Já si vybrala jeden z těch nejsvětlejších, který mi přišel barvou celkem jedinečný a určitě podobnou barvu ve své sbírce ještě nemám. Jedná se sice o nahou, kterých mám doma milion, ale tahle má až nažloutlý podtón. Oficiální popis tohoto odstínu je "Tlumená zlatavá béžová" a naprosto k němu sedí.
Upřímně si myslím, že rtěnka nesedne každému. Mně osobně se líbí spíš na tmavších typech (tmavé vlasy, tmavé oči, opálená pleť), na bledulkách vypadá až moc žlutě a nemyslím si, že by jim zrovna slušela. Já odstín na zimu také schovávám a využiju ho zase až v létě po nachytání nějakého toho bronzu. Pokud jsou každopádně světlejší a nažloutlé odstíny vaším šálkem kávy, tenhle kousek mohu doporučit - na rtech je rtěnka velice příjemná a i výdrž je dobrá.
Tak a je to. Dnešní článek je u konce a já se po jeho dopsání opět vracím k učebnicím. Zkouškové je doopravdy za dveřmi a první předtermíny se blíží. Znamená to tedy jediné - litry kávy, oči jako žárovky a noci plné učení. Doufám, že vy máte příjemnější večer než já a užíváte si ho mnohem víc. Pokud jste na tom ale stejně, doufám, že vás dnešní článek potěšil a večer vám alespoň trochu zpříjemnil. Pro dnešek se tedy s vámi loučím. přeji krásný zbytek týdne a u dalšího článku se budu opět těšit. Mějte se krásně, Vaše M.

2 komentáře:

Instagram