Nákupy za měsíc červenec: MUR + Freedom

Tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastným...Jednou je teplo, jednou zima, chvíli prší, chvíli zase ne. Stále čekám, kdy konečně přijde to pravé slunečné léto, které letos nějak postrádám. Na druhou stranu se mi ale v tomhle pochmurném počasí krásně píšou nové články a díky tomu si vy dnes můžete jeden z nich přečíst. Sice už máme srpen v plném proudu, ale dnes se ještě vrátíme zpět do minulého měsíce a ukážeme si kousky, které jsem nakoupila během července.
Moc dobře víte, že se značkami MAKEUP REVOLUTION a Freedom spolupracuji a dostala jsem v minulosti pár produktů na zrecenzování. Rozhodně to ale neznamená, že bych si sama od nich už nic nekupovala - právě naopak. Zatím se mi většina produktů osvědčila a proto ráda budu značky podporovat i dál a zkoušet další produkty. Tentokrát se tedy celé nákupy budou týkat jen těchto dvou značek, od kterých jsem pořídila pár nových kousků.
Začneme asi tou největší bombou. Na dovolené na Slovensku jsem pořídila pár Freedom produktů v akci. Mono oční stíny stály jen 79 centů a tak jsem pochopitelně neodolala a vzala hned tři kousky. První stín pro někoho bude asi nuda, nicméně pro mě je tenhle stín nepostradatelným kouskem v mojí kosmetické sbírce. Jde o odstín Base 204, což je světlá krémová, která se hodí jako takový základ přes celé víčko a stíny se díky němu dají lépe roztírat. Na e-shopu navíc mají těchto Base stínů hned 5 a může si tak vybrat každý podle svoji pleti.
Kromě řady Base nabízí Freedom například i řady Brights nebo Smoulder a já si z obou těchto řad vybrala stíny, které podle mě spolu vytvoří nádherný look - konkrétně Brights 225 a Smoulder 214. Po pár ozkoušeních jsem velmi příjemně překvapená a ze stínů naprosto nadšená! Pigmentace je boží, stíny jsou nádherně krémové a skvěle se nanáší jak prstem, tak štětcem. Určitě v budoucnu plánuji pořídit víc barev a udělat si takovou menší Z-paletku.
Další nové stíny v mojí sbírce jsou ty od MAKEUP REVOLUTION. Ty jsem pořídila při návštěvě drogérie Rossmann a do košíku jsem hodila dva, o kterých jsem četla, že se perfektně hodí i na konturování tváře. Tyhle multifunkční produkty já můžu a ve slevě za 25 Kč tak nebylo o čem. Myslela jsem, že budou stíny totožné. MUR a Freedom jsou přeci jen sesterské značky a tak jsem předpokládala, že si produkty budou tak trochu vypůjčovat. Bohužel se ale nekonalo takové nadšení, protože složení, textura i výdrž se dost liší. Oba stíny (Mocha Love i Hung Up) práší a na víčku tolik nevydrží. Rozhodně bych doporučila spíš stíny Freedom, které cenově vyjdou úplně stejně, ale podle mého názoru jsou o dost kvalitnější.
Na tekuté rtěnky MUR Salvation velvet lip lacquers jsem si brousila zuby už dlouho a konečně se odhodlala k jejich koupi. Z jedenácti dostupných odstínů jsem na e-shopu koupila tři, které mě podle fotek zaujaly nejvíc - What I BelieveKeep Lying For You a Keep Crying For You. Všechny odstíny jsou dost zářivé a pro mě, jako pro milovnici nahých odstínů, tak pro běžné nošení celkem nenositelné. Teď v létě ale oživí každý look a po zbytek prázdnin je určitě využiju. Víc se o nich nebudu rozepisovat, samostatný článek se tu určitě časem objeví.
Poslední MUR položkou, a zároveň také posledními položkami dnešního malého haulu, jsou dva lesky na rty Amazing sheer lip glosses. Ačkoliv matné rty jsou tak trochu mojí úchylkou a nedám na ně dopustit, v poslední době mám občas i chuť na trochu šťavnatější rty a ráda je přetřu leskem alespoň lehce. Proto jsem pořídila odstín Free, který je čirý. Druhým odstínem je zářivá korálovka Touch, která se v létě rozhodně neztratí a určitě jí nespočetně-krát využiju. Pigmentace není nijak ohromující, ale tomu koneckonců nasvědčuje už název. Za cenu 50 Kč jsem naprosto spokojená.
Tímto dnešní malé nákupy za měsíc červenec končí a já jako vždy doufám, že se vám článek líbil. Nicméně ještě než se s vámi pro dnešek rozloučím, ráda bych se i já zeptala, co jste si zatím během prázdnin nakoupili a jak vůbec prázdniny trávíte. Já mám ty letošní dost nabité a už teď opět balím na další akci těchto prázdnin. V sobotu opět odjíždím z Prahy pryč a to do Domašova nad Bystřicí, kam jezdím každoročně jako vedoucí a taneční lektorka. Ačkoliv většinou nemám ani čas na nanesení make-upu, stejně sebou nějakou tu kosmetickou taštičku zabalím. Zajímal by vás článek jakou kosmetiku s sebou povezu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram