Limitované Edice: Essence The GLOW must go on Palette

Venku vedro k padnutí, většina z vás sebou nejspíš plácla někam k vodě. Já dostala "perfektní" nápad jít v tomhle počasí nakupovat na dovolenou. No a dopadlo to jako vlastně vždycky, když se vydám nakupovat letní oblečení - zalezla jsem do drogérie a šla si udělat radost alespoň tam. U stojanu Essence na mě vykoukla limitovaná edice Essence bloggers' beauty secrets, která bude v prodejnách až do konce července. Součástí limitky jsou 4 paletky a 4 laky na nehty, které ve spolupráci s Essence vytvořily 4 zahraniční blogerky. Přiznám se, že před zkoumáním této kolekce jsem znala pouze jednu a to díky instagramu. I tak jsem si chtěla alespoň jednu paletku pořídit, abych podpořila jejich práci a snahu, kterou vynaložily při vytváření kolekce.   
Na první pohled mě zaujaly dvě a dnes si představíme jednu z nich - the GLOW must go on od Sereny z blogu Beautylab.nl. Neberte prosím dnešní článek jako podrobnou recenzi - přeci jen jsem paletky nezkoušela dostatečnou dobu na to, abych mohla napsat, jaké jsou. Chtěla jsem každopádně článek a nějaké svoje první dojmy napsat co nejdříve, právě protože jsou paletky z limitované edice, která by za chvilku mohla být vyprodaná. 
LE Essence Bloggers' beauty secrets: the GLOW must go on - 14.5 g/154 Kč


LE Essence Bloggers' beauty secrets: the GLOW must go on - 14.5 g/154 Kč

U všech paletek je kartonový obal, takže si myslím, že při nějakém častém cestování se nejspíš poničí. Karton se zohýbá a magnetické zavírání časem povolí. Na samotném designu paletek se ale "holky blogerky" celkem vyřádily - všechny jsou hravé, pastelové a vyloženě jarní/letní.   
Balení the GLOWmust go on má i zrcátko a malý štěteček. Pro mě je naprosto zbytečný a ocenila bych mnohem víc, kdyby místo něho byl v paletce třeba další stín. Na druhou stranu je použitelný a líbí se mi, že velikostí odpovídá jednotlivým pruhům bronzeru. 
Po paletce jsem sáhla především kvůli teplým odstínům, které obsahuje a které mi na léto připadají naprosto ideální. Dva matné stíny jsou krásné do záhybu víčka nebo na blendění spodní linky při kouřovém líčení. 
Nejsvětlejší z odstínů je rozjasňovač honey glow highlighter, u kterého bylo celkem nemožné zachytit jeho nádherné zlatavé odlesky. Přirovnala bych k jednomu z nejznámějších rozjasňovačů Albastros od NARSU. Jsou si dost podobné jen s tím rozdílem, že ten Essence je ještě o něco teplejší.  
Největší část paletky zabírá glowing bronzer - trio bronzujících/rozjasňujících odstínů, přičemž ten prostřední je NAPROSTO totožný s Betty-Lou Manizerem od theBalm. 
LE Essence Bloggers' beauty secrets: the GLOW must go on - 14.5 g/154 Kč

LE Essence Bloggers' beauty secrets: the GLOW must go on - 14.5 g/154 Kč


LE Essence Bloggers' beauty secrets: the GLOW must go on - 14.5 g/154 Kč

Řekla bych, že Essence se kvalitou v poslední době dost zlepšuje a není tomu jinak ani u této paletky, která mi přijde, co se pigmentace týče, lepší než mnohé její dražší sestřičky z drogérie. U rozjasňovačů (jak světlého tak tmavého) je pigmentace naprosto na jedničku. Tmavý matný stín je naprosto boží, mám tyhle tmavě hnědé stíny ráda přes celé víčko na jemnější kouřovky. Světlý stín patří mezi ty, co nejdou nabrat prstem, ale se štětcem vykouzlí krásné líčení. 
O výdrži toho zatím moc vyprávět nechci, protože jsem jednotlivé stíny měla zatím jen jednou a to v největším horku, kdy mi z obličeje slezly i produkty, které normálně drží celý den. Časem určitě hodím nějaký update a názor i na ní. 
Matné stíny trochu při nanášení práší, což by některé z vás mohlo vadit. Já si myslím, že to je celkem normální, zvlášť u cenově dostupnějších stínů, a jednoduše štětec před nanášením oklepu. 
Celkově si myslím, že se paletka dost povedla a jsem ráda, že jsem si ji pořídila, protože odstíny se v létě určitě budou hodit.
LE Essence Bloggers' beauty secrets: the GLOW must go on - 14.5 g/154 Kč


LE Essence Bloggers' beauty secrets: the GLOW must go on - 14.5 g/154 Kč
Tím dnešní článek končí a já jako vždy doufám, že se vám líbil. Pokud vás paletka zaujala, můžete jí až do konce července sehnat v drogériích DM nebo v hypermarketu Globus. Pokud nemáte ani jeden obchod poblíž, měli byste mít v nejbližší době možnost koupit celou kolekci na e-shopu kupkosmetiku.cz.  Stojí 154 Kč, což je za tolik odstínů (a ještě ke všemu za 2 "dupy" dražších produktů) krásná cena.
Příští článek už bude publikován zatímco budu na svém prvním prázdninovém dobrodružství, kde budeme s nejlepší kamarádkou objevovat krásy přírody v Turnově. Kam se letos chystáte o prázdninách vy? Už jste první výlet podnikli, nebo je stále ještě všechno před vámi? 
Těším se na Vaše komentáře, Vaše M.  

3 komentáře:

  1. no dám krk na to,že k nám sa táto kolekcia ani nedostane :(..tá paletka ma teda fakt zaujala takže je to celkom škoda :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem se vrátila z dovolené na Slovensku a byla jsem až zoufalá z toho "výběru", který tam máte. Nenašla jsem strašnou spoustu věcí, která je u nás dostupná a upřímně tě lituju :(

      Vymazat

Instagram