RychloRecenze: Inglot AMC Lip Paints - Barvy na rty

Velikonoce jsou už doslova za dveřmi. Barevnými vajíčky, zajíčky, pomlázkami a dalšími dekoracemi se to všude jen hemží a mě barevná výzdoba inspirovala k dnešnímu článku, ve kterém jsem se rozhodla psát o barvách na rty značky Inglot - AMC Lip Paints. Největší boom tato značka u nás pochopitelně zažila před několika lety, když se otevřela první prodejna v České republice. Od té doby se o ní v české "blogosféře" ale mluví čím dál tím méně, což je podle mě obrovská škoda. Kosmetika je velmi kvalitní a nabízí velkou škálu barev a odstínů u všech svých produktů. Poprvé jsem se o značce zmiňovala už v článku o mém Inglotím nákupu při velkém výprodeji, kde jsem tyhle barvy na rty koupila za pouhých 30 Kč. Běžná cena je jinak 320 Kč a dají se sehnat buď na e-shopu (ZDE) nebo v kamenných prodejnách. 
Inglot AMC Lip Paints - 4,5 g/320 Kč - odstíny 58, 59, 67, 69 






Co se produktu samotného týče, nemohla bych být více spokojená. Textura není běžně krémová, jako u podobných barev na rty, ale gelová, což jí dělá na rtech ještě příjemnější. Konzistence je velmi lehká. 
Lesklý finish dělá rty opticky většími a to také díky biomimetickým peptidům, které stimulují kolagen. Pigmentace je nadprůměrná. Její intenzitu můžete samozřejmě korigovat sami. Buď nanesete barvy méně nebo ji naopak navrstvíte. Já mám rty samy o sobě hodně pigmentované, ale na úplné zakrytí jejich přirozené barvy stačí jedna silnější vrstva a je hotovo. 
Výdrž je podobná jako u většiny lesků na rty. S jídlem a pitím vydrží zhruba 2-3 hodiny. A tím se právě dostávám k věci, která mě ohledně tohoto produktu trápí. Je jím kelímková podoba balení. Na nanášení je tudíž třeba štěteček, takže když chci barvu během dne poupravit a nanést znovu když se ze rtů vytratí, buď musím tahat štětec sebou a nebo použít jen prst a aplikace už není tak precizní, jak bych u tmavých barev zrovna potřebovala. Daleko víc by mi vyhovovalo, kdyby Inglot zvolil běžné leskové balení. 
Kelímky ale i tak používám dost často, protože gelová textura mi vážně vyhovuje. Příjemnou třešničkou na dortu je jejich malinová vůně. 
Inglot AMC Lip Paints - 4,5 g/320 Kč - odstíny 59, 59, 67, 69

Inglot AMC Lip Paints - 4,5 g/320 Kč - odstíny 58, 59, 67, 69


Inglot AMC Lip Paints - 4,5 g/320 Kč - odstíny 58, 59
Inglot AMC Lip Paints - 4,5 g/320 Kč - odtíny 67, 69
 Jak už jsem psala na začátku článku, Inglot je známý především velkým výběrem odstínů. U těchto lip paintů máte na výběr z 18 - od nahých k těm zářivým, od nenápadných k těm výrazným.. Já mám 4 barevné varianty a všechny bez třpytek.
První z nich je odstín číslo 58, což je středně tmavá vínová.
Číslo 59 je světlá studená růžová s fialovým nádechem. V balení vypadá tmavší, při nanesení vypadá až lehce levandulově. 
U čísla 67 mě nenapadá lepší popis než zářivá malinová.
No a poslední odstín číslo 69 je temná fialová/vínová. Taková tmavší ségra 58. 
Samozřejmě můžete všechny barvy i různě míchat a vytvořit si tak sobě ideální odstín nebo si jen zaexperimentovat a zkoušet různé barevné kombinace. 
Inglot AMC Lip Paints - 4,5g/320 Kč - swatche zleva 59, 67, 58, 69

Pokud jste si ještě nekoupili nic nového, aby vás jak praví tradice ,,nepokakal beránek", mohu barvy na rty jedině doporučit.
Mně se beránek letos vyhne obloukem, jelikož já nakupovala jako divá. Kéž by se mi letos vyhnuli i všichni kamarádi, kteří z pomlázkou budou klepat na dveře, protože přiznám se, Velikonoce jsou svátkem, který nechápu. Jak jste na tom vy? Čekáte natěšeně s vajíčkem u dveří nebo jako já máte chuť zamknout vrátka a prospat den? 
Těším se na vaše komentáře a pro dnešek se loučím. Mějte se krásně a Veselé Velikonoce přeje Vaše M.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram