RychloRecenze: Freedom Pro 12 Audacious Mattes Eyeshadow Palette

Každá z nás by ve své základní make-upové výbavě měla mít alespoň jeden matný stín na ztrácení v záhybu oka. Stejně tak pár (spíš většině) z nás jeden stín samozřejmě nestačí. Vzhledem k tomu, že takové stíny používám každý den, netrvá dlouho a stín je pryč. Proto mám velikou radost, že se drogérie plní stále novými značkami, které nám maniakům nabízejí levné, ale přesto kvalitní varianty. Jednu takovou si představíme i dnes a to rovnou tu variantu paletkovou, kde máme na výběr matných odstínů hned několik. V paletce Freedom Pro 12 Audacious Mattes jich je 12. Jsou zde namixované teplé, studené i neutrální odstíny a můžete ji objednat na oficiálních stránkách (odkaz ZDE), v síti drogérie Teta nebo, jak už jsem předesílala v minulém článku, na jednom z kosmetických veletrhů Interbeauty, který se bude konat už na začátku dubna. 
Já vybrala tuto matnou variantu, protože matné stíny používám nejčastěji, nicméně z kolekce Pro 12 si můžete vybrat z osmi barevných kombinací. 
Freedom Makeup Pro 12 Audacious Mattes Eyeshadow Palette - 12 g/199 Kč


Jako vždycky začneme balením, které se mi tentokrát bohužel moc nelíbí. Obyčejné plastové balení vypadá na první pohled levně a nijak mě neuchvátilo. Na druhou stranu ale drží a je pevně, takže mu lze vytknout vážně jen vzhled. Uvnitř je i oboustranný pěnový aplikátor. 
Z 12ti stínů jsou 4 světlé, takže se hodí na sjednocení nebo jen  projasnění vnitřních koutků. Já tyto světlé stíny nanáším přes celé víčko každý den, aby se další stíny lépe roztíraly. Odstíny se liší jen detailně jinými podtóny - žlutým nebo růžovým. Některé jsou žluté více, některé méně. 
Dalších 7 stínů už jsou různé odstíny hnědé, které se opět liší jen nepatrně, ale rozdíl vidět je. Některé barvy jsou studenější, některé teplejší. Mně se každopádně moc líbí ten nápad, že mám pohromadě všechny možné odstíny, které bych kdy mohla potřebovat k různým tónům pleti.
Posledním dvanáctým stínem je stín černý/tmavě šedý. Ten se jako jediný tolik nepovedl a jeho pigmentace pokulhává. 
Freedom Makeup Pro 12 Audacious Mattes Eyeshadow Palette - 12 g/199 Kč


Freedom Makeup Pro 12 Audacious Mattes Eyeshadow Palette - 12 g/199 Kč


 Pigmentace ostatních stínů mě velmi mile překvapila. Matné stíny, obzvlášť ty z drogérie, jsou na tom většinou bídně, ale to pro stíny Freedom neplatí. Barvy jsou intenzivní a to i bez jakéhokoliv primeru, což je u matných stínů celkově velký úspěch.
Světlejší odstíny práší víc než ty tmavší, ale možná je to i tím, že v nich štětce skoro až máchám. Není to nic tak dramatického, aby mi to používání paletky znepříjemňovalo nebo znemožňovalo. Stíny jsou velmi jemně namleté, takže se nádherně roztírají a "blendí".  
S mou bází od Benefitu je výdrž prakticky celodenní, bez báze se začnou stíny slévat po cca 6 hodinách a po takových 8 se ztratí úplně. Já primer tak jako tak používám denně, takže i s výdrží jsem spokojena. Dost už ale mého povídání, podívejte se na odstíny sami! 
Freedom Makeup Pro 12 Audacious Mattes Eyeshadow Palette - 12 g/199 Kč 

Freedom Makeup Pro 12 Audacious Mattes Eyeshadow Palette - 12 g/199 Kč
Celkově se mi stíny moc líbí a definitivně mě utvrdily v tom, že značka Freedom patří mezi ty lepší v naší drogérii. To jsem si koneckonců myslela už po vyzkoušení tvářenek (recenze ZDE) a mám nesmírnou radost, že mi značka nabídla, že mohu vyzkoušet i pár dalších produktů, na jejichž recenze se v budoucnu můžete určitě těšit. Snad mě produkty nezklamou a recenze budou opět kladné. Vy mi do komentářů dejte vědět, zda už jste od této značky něco vyzkoušely, nebo se třeba vyzkoušet chystáte. 
A jaký produkt bych podle vás měla vyzkoušet v budoucnu já?  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram