RychloRecenze: Sephora Collection Cream Lip Stains

Další trend, který mě naprosto pohltil, je trend tekutých rtěnek. A protože jsem minulý týden nenapsala žádný článek a tím dnešním bych vám chtěla svůj "prohřešek" vynahradit, rozhodla jsem se dnes napsat článek o tekutých rtěnkách, které se rychle zařadily mezi moje nejoblíbenější. Lépe řečeno, naprosto převálcovaly všechny ostatní a dostaly se na naprostý vrchol mého žebříčku produktů na rty. 
Jedná se o Sephora Collection Cream Lip Stainy, které seženete v Sephoře za 290 Kč. Ačkoliv některé z mých odstínů už (bohužel) nejsou zařazeny v nabídce, stejně si myslím, že si článek lip stainy zaslouží a jsem si jistá, že v celkovém výběru barev si vyberete i vy. Já bych nejraději postupně koupila barvy všechny, nicméně než se mi to podaří, představím vám alespoň ty, které mě barvou zaujaly nejvíce a proto už v mojí kolekci nějaký ten pátek jsou. 
Sephora Collection Cream Lip Stains - 5ml/290 Kč - odstíny 01, 02, 04, 06, 07
Sephora Collection Cream Lip Stains - 5 ml/290 Kč - odstíny 01, 02, 04, 06, 07 

Všechny barvy jsou krásně pigmentované a na zakrytí rtů stačí pouze jedna vrstva. Aplikace je doopravdy jednoduchá, ale rozhodně bych rtěnku nenanášela bez zrcátka poblíž. Aplikátor je běžný jako u lesků na rty - pigmentace nikoliv. Barva je tak intenzivní, že stačí opravdu minimum a já aplikátor vždy několikrát otřu než se pustím do samotného nanášení. 
Po nanesení barva okamžitě zasychá a má matný/saténový finish. Rty nehydratuje, ale na druhou stranu ani nevysušuje a suchá či popraskaná místa na rtech nijak zvlášť nezvýrazňuje. 
Výdrž je naprosto perfektní, cca 6-7 hodin rtěnka přežije bez problémů, později začne blednout uprostřed rtů a to hlavně pokud jíte nějaká mastnější jídla. I tak si každopádně myslím, že patří mezi jedny z nejlepších tekutých rtěnek u nás a stojí za vyzkoušení!  
Sephora Collection Cream Lip Stains - 5 ml/290 Kč - odstíny 01, 02, 04, 06, 07

Po vychvalování až do nebes se pojďme podívat na jednotlivé odstíny a konstatovat také první věc, která mi vadí. Název totiž po rozbalení/vyhození obalu rtěnky zmizí společně s ním a na samotné rtěnce zůstává pouze číslo. Je to každopádně pořád jen malý detail, který nijak neovlivňuje jejich funkci. 
Sephora Collection Cream Lip Stains - 5 ml/290 Kč - odstíny 01, 02, 04, 06, 07

01 Always Red - Pravá červená s lehce oranžovým podtónem a matným finishem. Taková klasická červená, která by neměla, dle mého názoru, chybět v kolekci žádné z nás. 
02 Classic Beige - Tmavá nude barva s lehce narůžovělým podtónem - matný finish. Hodí se ke každému tónu pleti, je ideální na každodenní nošení a bleskově se zařadila do mojí ranní rutiny. Pokud hledáte ideální "Kylie Jenner rtěnku" a tento odstín ještě někde seženete, neváhejte! 
04 Endless Purple - Švestková (plum) s matným finishem, která na rtech vypadá mnohem tmavší než v balení. 
06 Forever Fuchsia - Elektrická fuchsiová se saténovým finishem a skoro až modrým odleskem. Tuhle barvu si šetřím až na léto a upřímně ani tuto roční dobu nevím jestli budu odvážná natolik, abych barvu dokázala nosit. Na běžné nošení asi ne, ale na party jistojistě rozzáří váš úsměv i celý outfit.
07  Dark Berry - U této tmavé vínové mi finish přijde matný, ale tak nějak zvláštně metalický. Barva je nádherně temná, na tmavších pigmentovaných rtech skoro až černá. Opět vypadá v balení světlejší než ve skutečnosti je. 
Sephora Collection Cream Lip Stains - 5 ml/290 Kč - odstíny 01, 02, 04, 06, 07

Sephora Collection Cream Lip Stains - 5 ml/290 Kč - Swatche zleva - 01, 02, 04, 06, 07
Tyto tekuté rtěnky doporučuje i celosvětově známá blogerka a youtuberka HudaBeauty či celorepublikově známá Lou. A k těmto dvěma stálicím našeho beauty světa se připojuje i moje malé já a vám všem radí, abyste neváhaly. Rtěnky jsou příjemné, mají skvělou výdrž i pigmentaci, krásný výběr barev a třešničkou na dortu je i příjemná vůně při aplikaci. 
Já mám momentálně spadeno na odstín 13 Marvelous Mauve, který už mám na wishlistu pekelně dlouho. Asi bude na čase zavítat do Sephory a udělat si pár radostí. 
To už je pro dnešek ode mě vše, loučím se s přáním krásného zbytku víkendu a úspěšného pracovního týdne, 
mějte se krásně, Vaše M.   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram